Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Pozitivní na té Schummanově frekvenci je, že je to něco reálného, měřeného, racionálního.

Je vysoce pravděpodobné, že to souvisí s vnitřními prožitky, protože je v tom mnoho styčných bodů.
Kupř. 2014 se začala zvedat Schummanova frekvence a 2014 podle mých zážitků začala světová dimenzionální válka. A v tomto článku jsem napsala mnoho dalších bodů, které se schází s prožitky, které vedly k výraznému oslabení nepřátel.

Dává mi to smysl.
Tento svět byl prostě zatuchlý, celé je to zvedání se do nových sfér, vod, frekvenčních světů.
Vždyť už se to nedalo vydržet, to pnutí do hlavy je prostě šílené.

Z mého individuálního pohledu jsem se narodila do zatuchlého světa materialistického ateismu a jediná spiritualita, která byla dovolená a nebyla vysmívaná, bylo křesťanství.
Říkala jsem si - no jo, jsou hloupí, prostě to se změní, oni to pochopí, to je vývoj.
To jsem ještě netušila, že přesně tyto debility, jako je materialismus a křesťanská víra, si tu pěstuje NWO, že jsou to jejich pilíře, jak vládnout nad spiritualitou člověka a ničit jeho možnosti vývoje, aby mohli pěstovat NWO žiďáctví a nacismus, a že se o to budou brutálně a krvavě rvát.
To jsem byla ještě naivní.

Naštěstí, toto jde skrze planetární vlivy a tyto zvýšené frekvence jsou toho důkazem, že se něco takového děje.

Nejdříve jsem tyto vysoké frekvence vnímala jako suverénně bohorovné, kdy bylo možné zničit a vyhladit jakéhokoliv nepřítele, překlápěl se časoprostor, zatím jsem nepřišla na přesnější slova, jak ty fenomenální kosmické zážitky vyjádřit, bylo to obrovské. A nyní, jak jsme vyházeli nepřátele a již se jenom dodělává jemná práce po nitkách všelijakých napadení, sofistikovanějších a více skrytých a lépe chráněných, se ty energie projevují jako klid, opět bohorovný, ale klid.
Jsou to fáze úplného bezpečí.

Ač to vypadá divně, tady je popis mozkových vln a jejich frekvencí:



"""""
Gama vlny (40 – 100 Hz) jsou dominantní v situacích, kdy vystavujeme náš mozek náročným úkolům. Například při trénování na Mentemu. Gama frekvence hraje důležitou roli při učení a paměti.

Beta vlny jsou aktivní v bdělém stavu. Nacházejí se v rozmezí 12-40 Hz. Čím vyšší je jejich frekvence, tím podrážděnější se stáváme. Ovládá nás zlost, nervozita nebo strach. Nižší frekvence se vyskytuje při pocitu únavy nebo ospalosti. Vlny beta jsou patrné při logicko-analytickém, tedy rozumovém uvažování. Při jejich aktivitě se zaměřujeme na řešení problémů.

Alfa vlny s frekvencí 8 – 12 Hz převládají při stavu uvolnění a odpočinku. Zkrátka vždy, když si neděláme s ničím starosti a nezahlcujeme naše smysly žádnými výraznými podněty. Duševní pohoda, kterou Alfa vlny vyvolávají, zlepšuje kvalitu spánku, učení, zvyšuje produktivitu a dokonce naši imunitu.

Aktivace Theta vln (4 – 8 Hz) nastává při hluboké relaxaci, meditaci a v některých fázích spánku. Během těchto frekvencí dochází ke zkvalitňování dlouhodobé paměti a schopnosti nacházet neobvyklá řešení. Vzniká většina vizionářských vidění. Každý jogín také ví, že ve stavu aktivace Theta vln dochází k prohloubení intuice a v některých momentech se lze setkat se svým vlastním nevědomím.

Delta vlny s frekvencí 1-4 Hz se objevují při velmi důkladné meditaci, ve stavu hlubokého spánku nebo v bezvědomí. Při těchto frekvencích dochází k hloubkové regeneraci organismu.
""""


Dá se to nahlížet tak, že vysoké hodnoty Schummanovy frekvence nad 100Hz jsou tedy již za stavem "přehřátí" mozku, kdy se tak přepracoval, že se vznesl do jiných dimenzí, začal fungovat na jiném principu, možná skutečně jde doslova o evoluční přechod do jiného frekvenčního systému celkově.
Ale asi by to chtělo zažít takové zvýšené hodnoty Schummanovy frekvence v bloku alespoň týden v kuse, aby bylo jasné, co to dělá, jestli je to pozitivní a nebo, jestli je to psychotická zabijačka.
Jestli se objeví nová dimenze a člověk začne rezonovat v novém pásmu bytí, nebo je to výsostně ničivé.

Možná nás to čeká a skutečně se celá planeta posune frekvenčně výše a toto bude "normálka".
Já jsem z těch stavů byla nadšená, ale může to být tím, že jsem k tomu připravená samosebou (což dává logiku, jinak by mi nikdo nesvěřil dimenzionální operace se systémy planety a GF by se o mě nezajímala - tedy za předpokladu, že mám pravdu a věci si vysvětluju, jak jsou, tak bych na to měla být připravená a ty stavy by mi škodit neměly).
Ale někoho jiného to může zabít třeba - doufám že to pozabíjí všechny satanisty, troly, NWO židy, nacisty atd.

Uvidí se, co se bude dále dít.

Stejně tak ta opěvovaná frekvence 7,83 Hz, která byla velice dlouhou dobu neměnným standardem, až do r. 2014 údajně (což by vylučovalo, že za touto změnou frekvence jsou pozemské technické radarové a další systémy, typu HAARP, protože ty tu byly už dlouho předtím) ... odpovídá hladinám Theta:

"Aktivace Theta vln (4 – 8 Hz) nastává při hluboké relaxaci, meditaci a v některých fázích spánku."

To by ale znamenalo, jakkoliv je třeba ta frekvence uvolňující, že lidstvo doslova spí, klimbá, je to asi dobré i pro hypnozu.
A ty vyšší frekvence vědomí excitují a nutí k vědomí. A možná to je skutečně řešení.

Je to záhada, nedá se jednoznačně říci, jestli je to dobré, nebo špatné, jestli se to dále bude stupňovat, nebo už je to všechno.
Ale myslím si, že to má vliv na psychiku, že to se dá jednoznačně říci.

A v době, kdy věda tají všechno, co ví o lidské mysli, vědomí a duši, pro účely NWO, aby s těmi poznatky mohli terorizovat a zotročovat lidi, je Schummanova rezonance jeden z mála nástrojů, který mají obyčejní lidé.
Je to racionální věc.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter