Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Zhýralost je samozřejmě celosvětová, ale západní svět je jednoznačně výkladní skříň čistého zla, kterému se říká dnes "liberální demokracie".

Prakticky ovládly svět mafie, zločinecké struktury, ne jen pozemské, ale i mimozemské.
Ukončit se to dá jedině tak, že to lidem začne vadit a budou to chtít ukončit a proto se spojí s Galaktickou federací, že prostě přestanou tolerovat satanismus a jednoznačně nebudou snášet, aby se nějaké takové prasárny děly.

Kdyby naši lidi nebyly takové odporné svině, kterým jsou tyto nechutnosti ukradené, nemohly by být ani války na Blízkém východě.
Ale zřejmě je to tak, že oni to tolerovali, protože věřili na zlé teroristy a bylo jim úplně u zadku, že zlé teroristy cíleně vyráběla CIA.
Je v tom obyčejný, přízemní debilní rasismus - prostě víra, že život bělocha je víc, než život barevného muslima a že oni jsou prostě divoký a divný a můžou si za všechno sami.
Kdyby nebyli Evropani taková přízemní dementní rasistická cháska, nikdy by nemohlo USA a Velká Británie a Francie rozjebat celý Blízký východ a severní Afriku. Mohli to udělat jenom a jenom kvůli nízké a přízemní veřejnosti, která to tolerovala.

Přecenila jsem lidi a příliš zavřela oči nad jejich primitivitou, i když je vidět pořád a všude - ať na internetu, tak v realitě, co lidem padá z držky, to je na zvracení.
Tak mě šokovala i reakce na tu Ukrajinu a Rusko, ale mělo mi to dojít, že ta odporná prasečí rasistická verbež nedokáže rozeznat dobro od zla a už vůbec ne jakoukoliv manipulaci.

Tak se dneska zabíjí mezi sebou Slovani, Ukrajinci, co padnou na frontě, jsou Saakašviliho manželkou okamžitě rozřezáni na orgány, satanismus jede, žerou se děti, jupi jupi jou, debílkové Evropánci.
Vůbec se nedivím, že je ta hnusná verbež očkovaná a pojde, nic jiného si nazslouží, nemají svědomí a asi ani nemají lidskou duši.

Je jim to jedno, všechno je jim to jedno. Žijí v hodnotách primitivního satanismu, nejsou to lidi, jsou to zvířata, jim taková společnost připadá normální.

Další celebrita promluvila na téma pedo-satanismu a kanibalismu, to jsem objevila v článku na exo-politika.cz

https://www.exopolitika.cz/odhad-dalsiho-vyvoje-na-zemi-a-v-cr-na-zaklade-informaci-z-kontaktniho-zdroje-plejadanu-renata-a-intuitivnim-vhledem-cerven-2023/6411

Tam je odkaz na video, kde mluví rozzuřeně Brian Harvey (zpěvák bývalé skupiny East17) o pedofilním kanibalismu:



Jasně, kouří jointa a je rozzuřený a sprostý - ale je to důkaz, že si vymýšlí? Kdo by jako nebyl takto rozhozený, kdyby o něčem takovém věděl a měl svědomí?
Naopak, podezřelí jsou bezemoční uměřenci.

Jak dlouho bude trvat tolerance takových prasáren?

Já bych řekla, že ta menšina lidí, která chce od tohoto obrodu, nemůže čekat, až zločincům přijde svědomí a apatickým polozvířátkům dojde, že toto není dobré tolerovat.
Doufám ve zkázu tohoto příšerného světa.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter