Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Kdo má tu úmornou demenci pořád dokolečka pozorovat?
5G a chemtrails jsou škodlivé už z toho důvodu, že vědecké výzkumy kolem 5G se rozchází - jedni přichází na zdravotní rizika, druzí ne.
To znamená, že se v tom roztahuje zločinné lobby a asi i malé dítě si domyslí, že zločinné lobby je na straně těch, co říkají, že 5G zdraví neškodí.

Chemtrails je evidentně taky zločinné lobby, protože kdyby to bylo něco nevinného, nebude o tom oficiální garnitura lhát a zapírat, aby z nich později vylezlo jak z chlupaté deky, že takto modifikují počasí.

Z lidí se dělají debilové, doslova a ještě je tu snaha, aby se ty debilové přestali ptát a to tak, že se vyvraždí, nebo cíleně nechají zhloupnout.

Ptáci a drobná zvířata vymírají, ornitologové semelou všechno dohromady, jenom 5G a chemtrails vždycky vynechají.
Přitom ta mikrovlnná sračka nakonec zabije všechno a všechny.

Na tomto světě ale nemůžou do hajzlu zůstat jenom dráty a zlý mimozemský potvůrky, to to nikdo z těch "vzdělaných" a "zodpovědných" nechápe?

Největší zbraní mimozemských zločinců a světové mafie je zastrašování a manipulování davem.

Ten dav je debilnější, než kdo z nás kdy čekal, už jsou prostě nažraný hliníku a jejich krev běhá na kyborg základech.
Místo toho, aby si na zahrádce udělali záhonek na mrkvičku a vysadili si hrušku a třešeň, tak tam mají všichni betonový bazén, tůji a gril, kam chodí "odpočívat" po tom, co strávili den v nějakým proskleným paneláku s 5G mlátičkou do hlavy při dělání nesmyslných činností pod vysokým stresem.

Lidi jsou dementní, odrtžení od přírody.

Zbývá se jedině modlit, aby brzy přišla velká zkáza, protože když přijde velká zkáza, kupř. začnou konečně chcípat ty kyborg zrůdy, otevřou se obrovské přírodní katastrofy, nebo přijde rychlá válka, která rozmetá globalistický korporátní kapitalismus a všechny ty odporný vysílače, HAARP, satelity a podobný sračky ... tak se na tomto světě obnoví biosféra a bude možné tady realizovat život dál.

Když ne, tak to ty hnusný odporný nelidský infiltrovaný zrůdy ruku v ruce s dementními strejcy tady dovedou do zadrátovaného písečného povrchu planety, kde existuje jenom kyborg existence.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter