Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Schummanova rezonance v porovnání s mými zážitky
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 13.6.2023 (13:59:46)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.6.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


V tomto ohledu bych byla pro vyseparování obyvatelstva na ty, co se smí vyjadřovat na internetu a na ty, co se nesmí vyjadřovat.
Je to velice nutná záležitost, ale bohužel v dnešní době nerealizovatelná, protože máme zkažené špičky společnosti, které propadly službám černým elitám a nacistům.
Muselo by být vyčištěno od vrchu, od hlavy, pak by ale možná takové opatření nebylo potřeba, protože by byla taková atmosféra ve společnosti, že by tyhle malý mrzácký kreaturky zalezly samy.

Ale kdyby to šlo, bylo by to hezký - každý člověk by musel projít testem inteligence a osobnosti, jestli to není nějaké patogenní hovado, dále schopnosti pochopit čtený text, případně informace z video sdělení a schopností napsat a jasně vyjádřit myšlenku.
Kdyby prošel, dostal by kód, který by ho opravňoval k veřejnému se vyjadřování na internetu.

Bohužel je to utopie, protože by to bylo okamžitě zneužito ve prospěch nacistických elit, protože tato společnost je nemocná.

Na druhou stranu by se všem s mozkem úžasně ulevilo, otevřel by se nový prostor komunikace na internetu, bez obtěžování, protože polovina šikany na internetu je výslednicí působení dementních úchylných puberťáků a dalších sociálně narušených osob, všelijakých úchylů, ožralů, trosek, malých mrzáckých podvraťáků, kteří by v realitě dostali okamžitě přes držku, ale spíš - nikdy by se ničeho neopovážili.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter