Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 18.5.
Nataša
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Nejvíc solidní je Steven Greer, ten celou věc pojímá důstojně. Bojuje na politické úrovni, je reprezentativní, udělal největší pokrok v celé věci.

Já mám typicky šamanistické, plnohodnotné napojení na Galaktickou federaci, což je rámováno užitím technologií a vím moc dobře, jak neúrosně se zločinecké struktury NWO pojistily, aby za žádnou cenu nemohla Galaktická federace vejít ve známost.

To, že jsem přežila válku a začala se veřejně vyjadřovat, se NWO nelíbilo a anonymním nízkým smetištěm a nelidským psychickým digitálním týráním se mě pokusili sejmout, no nezadařilo se jim. Proto vím moc dobře, že Křešová, Rouran, Narin a banana a všelijaká tato hovada jsou nasazeni, aby zdiskreditovali jakékoliv sdělení.

Bohužel, ukazuje se neuvěřitelná demence populace, její duchovní nevyvinutost, neochota cokoliv chápat, vše je pečlivě rozděleno na debilní esoteričky s IQ rozsahem 75 - 90, dále politickou alternativu, která ignoruje exopolitiku, osobní rozvoj s vyhýbáním se šamanistickým realitám atd.
Neexistuje syntéza a ochota doopravdy chápat mimo romantické přiblblé rámce náboženství.

To je potom těžký no. NWO si nasadilo armády škodičů a nanynky žerou jejich hovna a posílají penízky.
Obyčejná veřejnost nic nechápe, o Galaktické federaci nic neví, vévodí Aštar Šeran, jako zástupná figura všeho a všech, dále potom samozřejmě vše drtí šediváci, zlé horory Hollywoodu atd.
Peklo, hnus, společnost ovládaná čistým zlem a nevědomostí.

Z tohoto nejde udělat nový věk, přitom tady už nikdo není zvědavý na nic jiného, než na nový věk.

Takže se teď rýsuje jako reálná možnost ten dimenzionální skok nahoru, kvantový skok, zřejmě s pomocí solárních záblesků.
Je to jediná možnost, jak jít nahoru.

Jinak samozřejmě už je jasná padající křivka, davy hloupých dementů matlajících po placičce, kteří berou Galaktickou federaci jako výplod šílených bláznů, když má NWO tu techniku, co má a jediná možnost, jak setřást obrovský kolos globalistického zločinu je spojení s Galaktickou federací ... prostě neřešitelná věc.

Proto upřímně a ráda věřím v možnost zabít 80% těch rozjívených debilů, co nechápou vůbec nic a pomocí nějaké velkolepě pojaté očisty skrze prudký skok do nových frekvencí se od všeho obrodit.

Připadám si jak člověk mezi zvířaty a zřejmě to tak je. Už mě nebaví hloubat nad tím, proč jsem jediná, kdo má nějaké emoce, vjemy, vize a cítění pro evoluční vzestup. Protože jsem člověk a ti ostatní jsou zvířata, tak to je. Za 2 roky zvířata ten duchovní vývoj nemají šanci jakkoliv dohnat.
Zřejmě se jen čeká na plnohodnotné přeladění všech, kteří mají přejít do nové doby, aby to unesli, až se to bude dít.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter