Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Energie ženského spravedlivého hněvu byla v této době hojně zneužitá, nebo byly o to takové pokusy. V principu to funguje tak, že ženský spravedlivý hněv planeta registruje a vyhodnocuje ho jako projev závažného porušení stability společnosti a otevírá pole pro další vesmírné a kosmické síly, aby tuto disbalanci napravily. Jenže, když žena nenávidí muže a velice často je šílenství vyvolané nespravedlivými drakoniánskými pravidly, které v lidské společnosti nemají co dělat a ty jsou misogynní, takže to vede k misandrii, tedy u ženy k nenávisti k mužům a ona čaruje s touto silou spravedlivého hněvu přes planetární systémy, tak otevírá pole války. Protože ve válkách umírají muži a když je načarována nenávist k mužům, vzniká válka.

Protože ve skutečnosti nejsme schopni žít v nepatriarchální s rovnoprávné společnosti, kdy by skutečná rovná vláda zohledňovala mužské i ženské postoje, včetně metafyzických, tak neustále vzniká neuróza z nefunkční a drobící se společnosti a ostří se rozbroje mezi muži a ženami.

A protože islám je obrovský misogynní strašák, v médiích nafouklý až kam to šlo a zároveň to paradoxně poskytlo nejvíc misogynním mužům možnost se zle vyjadřovat na internetu, kryjíc se nenávistí k islámu, vzbudilo to extrémní výboje ženského spravedlivého hněvu, který měl být nasměrován proti muslimským zemím.

Galaktická federace musí se všemi těmito poryvy energií pracovat, ve skutečnosti chápeme velký kulový, naše věda je směšná, rozhodují daleko živější a přítomnější vlivy, než by si vědec myslel.
Tyto kultické pohyby lidské mysli mají obrovský dopad, protože vytváří nové a nové příležitosti v dimenzionálním poli, vše je vyvoláno frustrací z nepochopení souvislostí.

To, že naše společnost nesmí vyjít z patriarchálních kolejí, je zdá se pravdivá záležitost. Mezi patriarchátem a drakoniánskými principy je rozdíl a rozzuřená misandrická žena spadá pod vlivy Drakoniánů. Vysvobození z těchto kolejí patriarchátu umožňuje pouze spirituální evoluční vzestup do vysokofrekvenčnějších světů, rozšíření vědomí, chápání.

Galaktická federace žije stylem lásky. Jejich ženy jsou rozmazlené princezny a jejich muži, ač jsou v něčem daleko jemnější, mají stále mužskou jiskru, oni žijí tak, že svoje vztahy kultivují.

Matriachální systémy jsou na naší planetě ojedinělé a velký matriachát ještě nikdo neviděl. Je to dáno přirozenými elementy, muž je silnější, průbojnější, odolnější, mocichtivější a jakmile se ztratí základní psychologické rozhraní patriarchální společnosti, že muž je zodpovědný za dítě a za rodinu, tak se společnost boří na ženy samoživitelky, nepodchycené, mnohokráte i finančně strádající děti, jedináčky, společnost blbne, debilní, rozkládá se, bují patologie.
A to se děje v naší společnosti a je to jenom jeden z problémů.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter