Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Že se ženská emancipace nedaří ve své podstatě, protože k tomu není vůle zevnitř společnosti, je vidět taky na političkách. Jsou tvrdé, zlé, jsem přesvědčená, že mnohé z nich jsou Drakoniánky, nemají ženské hodnoty a neprosazují ženské hodnoty, jdou na ruku tvrdému misogynnímu drakoniánskému nadnárodnímu globalismu a ženské hodnoty jsou ve skutečnosti naprosto upozaďovány a ještě se může říct, že je "rovnoprávnost".

Přitom jak asi může hodnota ženské jako bytosti stoupnout, když se zachází jako s hadrem s muži?
To je o otázce hodnoty člověka jako bytosti bez ohledu na pohlaví.

Přijmout ženské hodnoty do společnosti, aby byla rovnoprávná, by znamenalo celkové změkčení společnosti a přeorientování priorit na prospěch společnosti a co její nejlepší kondici a spravedlivost a přirozený rytmus života, přijetí spirituality a prohloubení vztahů ke krajině a přírodě. A vytlačení technokratických tendencí.

Jenže to se neděje, děje se křivácká nervy ničícíc hra, kdy syčící zmije političky prosazují globalistické úchylárny a ještě kvičí s genderovými kravinami, tím lezou na nervy všem a zvyšují nenávist ve společnosti a gradaci misogynie. A ve výsledku jede tvrdý nechutný nadnárodní misogynní drakoniánský korporátní nacismus. A bují chaos a války.

Je to podvod, celá emancipace.

Přitom věřím, že až padne EU a obecně vize vůdcovství západu, padnou i genderové nesmysly. Rusko na to není zvědavé, u muslimů je o strach tohle zkoušet a v Africe by člověk dostal jedině přes držku.
Takže padne uječené na hlavu padlé uskupení EU a je konec emancipace.

Ale paradoxně, nebo spíš by to mělo být logické, jakmile společnost spadne na patriarchální strukturu, která je stabilní, ta potřeba emancipace nejen jednotlivých pohlaví a jejich role, ale i celková hodnota člověka bude diskutována, je to věc, která se nás evolučně již týká a jistě se věci budou vyvíjet, nemyslím si, že tato rasa zůstane v patriarchátu až do konce časů.

Jsou země, kam emancipace nezavála a ženy a děti tam pracují 12 i 16 hodin denně, zle se zachází s ženami i s muži.
K nám emancipace sice zavála, ale zle se zachází se ženami i s muži.

Emancipaci si západní drakoniánci asi představují tak, že když už teda vymlátili mladé a invalidní a důchodcovské Ukrajince, tak by mohly i Ukrajinky.

Je to prostě podvod, celé.

Souvisí to zřejmě s velkým překopáním dějin, světonázoru a vůbec ponětí a pojetí společnosti v polovině 19. století, kdy se k tomu váže "konspirační teorie" o Tartárii a jejím násilném konci.
Myslím si, že něco na tom stoprocentně je. Mocipáni třeba věděli, že nyní jde vývoj tak rychle, že mají poslední možnost postaru zplundrovat, vybít, vyvraždit, vypálit a zamazat v dějinách nepohodlné názory, skupiny lidí, druhů vědění, etnik a národů, které obývaly euro-asii, tak to udělali a ještě se k tomu stalo nějaké kataklizma, které zdevastovalo Sibiř a zaneslo severní poloukouli blátivými povodněmi.
Při této příležitosti se zřejmě zlikvidovaly poslední nepohodlné vzpomínky a svědci časů minulých a přišla velká reforma v podobě jezuitské vědy a pojetí dějin, kdy se zakládaly ty akademie a sepisovaly dějiny. A rozvíjel se průmysl se spoustou sirotků, kde není nijak vysvětleno, odkud přišli a proč je jich tolik a kde jsou jejich rodiče.

Prostě obrovský reset a přepis společnosti, kdy se příležitostní pamětníci starých časů označili za idioty (napadá mě kupř. pohádky o Kocourkově) a pravdu měl vždy nějaký jezuitský škraloup. Inkvizice byla nahrazena psychiatrií, byl zaveden feminismus, prostě vše se přetočilo a brzy se na staré zapomnělo.

Je to teorie, ale myslím si, že na ní něco je a podle této teorie je právě spolupráce Slovanů a muslimských národů dost přirozená.
A nyní je to taková protiváha proti západu taky.
A západ po nás pořád jde.
Takže něco na tom určitě bude.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter