Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Když padne EU, padne celý jeden kolos lží a je lepší žít v pravdě, třeba ne tak šlechetné, ale vědět, kde je pravda, než ve světě přiblblých lží a nepravd.
Proto když padne "emancipace" a zřejmě pod vlivem sílícího vlivu Islámu se vrátí patriarchát a ženy budou zase bez práv, se zlobit nebudu.
Bude to lepší, než žít v těch odporných hnusných humanistických lžích "evropských hodnot".

Stejně - mužský jsou nenávistní k ženám, stačí si rozkliknout jakoukoliv diskuzi na internetu v mainstreamových médiích, která se jakkoliv týká žen, násilí na ženách, sexuálního násilí, ženských práv. Je to tam černé na bílém - muži nenávidí ženy, nemají je rádi, nechtějí žádná jejich práva, je to prostě banda stupidních debilních orangutanů.

Tak na co si tu hrajeme?

Společnost není vyspělá, aby mohla formou nějakých uvědomělých idealismů překonat svou zátěž. Ne, bude nám lépe v primitivní nízké pravdě. Když bude patriarchát, orangutani budou spokojení a ubude domácího násilí a celkové nenávisti k ženám.

Evropská unie může pindat ty svoje nesmysly o tom, jak moc je člověk důležitý a jak jsou důležitá lidská práva a lidský život. Jsou to lži a nesmysly.
EU jsou nějaké lidské životy absolutně u prdele (viz. Ukrajina), vykořisťuje národní potenciál, lidský i hmotný mnoha národů, (třeba Francie v severní Africe), svými dementními tezemi rozkládá společnost (potetovaný mnohobarevně vlasatý idioti, co nevědí, jestli jsou holčička, nebo chlapeček)

EU je prostě prohnilý hnus, hnusných prolhaných hodnot, které ničí společnost, nejsou pravdivé, jsou pokrytecké, mají dvojí metr.
Prakticky je to tak, že Francie, Německo, Holandsko, Belgie a Velká Británie byli vždy odporný napudrovaný pudlové, co rádi vykořisťovali jiné, prakticky je to odporná hnusná prolhaná pakáž a nacismus je jejich jediná a poseldní ideologie, ničeho dalšího už nejsou schopni.
Všechny humanitní ideály - lidská práva, ženská práva - jsou jenom záminka pro špinavou ekonomiku a ničení společnosti.

Uleví se nám, když nebudeme muset být korektní, když nebudeme muset být rovnoprávní. Já kupř. tu projevovanou nenávist v médiích, v diskuzích, ze strany mužů vůči ženám, beru vážně. To přece není normální, aby bylo na internetu tolik misogynie a nenávisti k feminismu, kdyby to nebyla pravda. Přece tam nekřičí pět nějakých vyšahaných pomatenců, když je zbytek mužské populace v pořádku.
Ne, nejsou v pořádku, musí to být veliký masový jev - muži nenávidí feminismus a ženy.

No, tak ať všechny tyhle dementní humanismy padnou na držku a vrátí se patriarchát, když je společnost na tom takhle špatně.
Ženy se vrátí k těm plotnám, sníží se jim úvazky, mužským se zvýší platy a počet odpracovaných hodin a budou zase živitelé rodin. Co se změní, že přijde domů víc utahaný, ale zase tam bude mít ženu, která měla čas mu uvařit a uklidit a bude mít dost energie mu i podržet.

Pro orangutany je to super, bezpečnější svět.

A až jednou budeme chtít nějakou důstojnost a kvalitní život pro všechny, tak prosím, ale musí to jít zevnitř společnosti, ne že si zase nějaký naondulovaný nudící se paničky vzpomenou s nějakou kokotinou.

Na tadesco jsem objevila tento článek:
https://tadesco.org/ke-konci-casu-museji-lidem-rici-pravdu/

tm píše:
"Denacifikace se bude muset udělat po celé EU, ať se to lidem či bio-robotům líbí či nikoliv. Vzpomeňte na slova bývalého prezidenta Ruska Medveděva, který vám prozradil, že mezi skutečnými lidmi je 800 % reptilů a bio-robotů, a pouze 200 % jsou skutečné lidské bytosti. Podle rezonance poznáte je. Většina skutečných lidí se nenechala očkovat!!!!! "

Těžko říci, co se přesně bude dít, já si myslím, že EU zahubí islám a stoupající moře, ale zaujalo mě to, co říká Medvěděv. Asi to mělo být 80 a 20% a ne 800 a 200%, ale ten poměr sedí i s tím, co vím já, co mi říká GF a co tvrdí planeta.

Těch 20% je číslo, které se objevuje z vícero stran, zdá se. A bylo by logické, že zrovna tato populace je neočkovaná a půjde dál.

Já už taky nevěřím tomu, že v tělech lidí jsou lidské duše. Nedokážu považovat za člověka někoho, kdo měl informace, že na rameni po očkování drží magnet a šel si to nechat píchnout. To není člověk, buď je to úplně prosté hovado, nebo ten dobytek, nebo apatický čumil, ale není to člověk. A ta nacistická hysterie, co se tu předvedla s rusko-ukrajinským konfliktem, to taky nejsou lidi, kdo tohle dělají.
Ta teze je asi pravda, prostě lidí je 20%, víc ne.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter