Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Během války vlastně člověk musel prokázat nějaké základní kvality, obhájit konkrétní hodnoty a hlavně prokázat, že je schopný chápat okolnosti a dobře se rozhodnout. Což bylo splněno zřejmě mimo jiné skrze lidi, jako jsem já, tedy, když jsem byla v pozici jakési bojové čarodějnice, musela jsem ukázat, že mám na to, jako příslušnice tohoto druhu, chápat základní problémy časoprostoru a taky se orientovat v galaktické realitě a rozpoznat dobro a zlo.

Takže vlastně šílenci, kterými tato zaostalá super hloupá společnost opovrhuje, dokázali zařídit v kosmologickém rámci přežití rasy, protože jsme prokázali základní předpoklady pro další duchovní růst a evoluci rasy.

Nejvíc pravděpodobně se jeví toto - v kosmologickém toku bylo zařízeno, že lidstvo přežije. Ovšem pokrokové, takové, které je ochotné chápat, nikoliv přiblblé náboženské, nebo přiblblé "vědecké" materialisticko-ateistické skupiny, všudypřítomní náckovatí fašounci s oploštělým myšlením a potřebou víc a víc hmotných statků.

Opět to odpovídá vizi 20% přeživších lidí, k čemuž dojde mnohými cestami.
Jednou z nich je očkování. Znovu chronicky opakuju: idiot, kterému nevadí, že po očkování drží na rameni magnet a je schopen spát s mikrovlnným zařízením pod hlavou, pro mě nedosahuje kvalit člověka a takového tvora tak odmítám klasifikovat, je to pouze něco jako stupidní opice. A je jedno, kolik má vysokoškolských titulů.

No a protože se zároveň v politice odehrává boj mezi lidským, slovanským, védským přístupem (pronárodní, proruské) versus nelidským drakoniánským globalistickým hnusem (korporátní nacismus, západ, NWO) ... a protože válku vyhrála Galaktická federace, tak doufám v ten vývoj, že moci se nově chopí vlivové národní skupiny konkrétních států, které byly přítomny mimozemské války o moc a daly se na stranu Galaktické federace, což je vesměs euro-asijská vize.
Mezitím bude probíhat nastartovaná depopulace a možná do toho přijde i kvantový skok, či solární záblesk. I kdyby ne, za X desítek let by to mělo dopadnout kompletní výměnou mocenských struktur a výraznou depopulací.

A to je říkám ještě ta hezká verze.

Nebo se nic takového nestane a doopravdy tu bude to, co tu vyrůstá a je. Tedy tetovaní nacifikovaní idioti s mikrovlnkou nad hlavou, definitivní vítězství bezpráví a nacismu, dokonalá smrt slovanství a hodnot, na které nikdo nikdy neměl šlápnout.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter