Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A to se ještě nějaké uřvané piče z EU snaží prosadit, že na spratka se nesmí sáhnout, ani se na něj podívat úkosem. To pak bude teprve materiál. Ten zařídí teprve peklo na zemi.

Já jako dítě nebyla nijak mlácená, ale pár facek jsem určitě někdy dostala a v pubertě jsem se podle toho chovala. Tzn. nedovolila jsem si ani pětinu toho, co ty nemlácené prasečí rozmazlené děti, i když "děti" se tomu říká dost špatně, tomu odpornému rozjívenému, dementnímu, umatlanému materiálu, který nic neumí, oproti dřívějším generacím.
Jsou stupidní, neumětelští, trapní, trapnější než předchozí generace, provokují s dementním výrazem a prasečíma stupidníma očičkama a to jenom proto, že jim jejich debilní maminka nedala pár facek a ten harant postrádá elementární zkušenost.
Totiž, že někde jsou hranice a když je přestoupí, dostane těžce přes držku.
To je přípravka na život.

Já nevím, čím rodiče těchto spratků přemýšlí, asi prdelí, ale oni jsou přesvědčení, že když dítěti nezkřiví vlas a budou prdět blahem a spratka oslavovat do nebe, vždy, když podle nich předvede svoji osobnost, tak ne, vůbec z něj nevytvoří silného jedince se zdravým psychickým základem, ale ukňouranou diktátorskou nejistou trosku, která bude pít krev svému okolí a dokud toho bastarda někdo nesrovná, což se v mnohém případě děje v tom dětském kolektivu zevnitř a krutými metodami, není od spratka pokoj, nikdo ho nebude mít rád, spratek sám nic nedokáže, jenom bude mít nároky na okolí.

Třeba školství paradoxně srovná nemlácená jupí generace. My, starý mlácený, jsme zvyklí něco vydržet, podávat výkony atd.
Co pani učitelka, která nikdy nedostala pár facek, jako dítě, co ta bude dělat, až přijde do školství, které bude plné nezvládnutých odporných prasečích spratků, co nic neumí a sáhnout se na ně nesmí?
Taky bude podávat výkony a něco vydrží, sama nemlácená praso generace?
To by mě zajímalo.
Třeba pani učitelka vytáhne kalibr trestů, které ještě nikdo nezná :-)

Proto mě těžce nezajímají nějaké případy ADHD, alternativní matky, atd. Ať jde všechen tento odpad někam do řitě a nepřekáží normálním lidem.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter