Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě roviny
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 3.8.2023 (19:38:25)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.8.2023 >



Rozvrat školství je jenom jeden z mnoha totálně ničících faktorů, které měly naši společnost úplně zničit. Nikdy mě v tomto nepřestane rozčilovat, že většina těch spratků tak vyvádí, protože doma nikdy nedostala po držce a že kdyby rodiče fungovali, jak mají, tedy vychovávali svoje děti, ve škole by se dalo učit a kvalita našeho vzdělání vůbec nemusela jít tak brutálně dolů, jak jde kvůli těm nevychovaným debilním dětem, co nikdy nedostaly facku a proto ve škole vyvádí tak, že se učit de facto nedá. A učitel těm malým rozjíveným paviánům nesmí absolutně vůbec nic udělat, je mu jasně dáváno najevo touto společností, že je jen hadr na otírání bot, zato spratek je malý bůh.

Ale ono se to otočí, tomu zase věřím.

V celkovém rámci toho, co se děje, vidím, docela reálně, že se svět posunuje skutečně směrem, který jsem žila celou dobu dimenzionální války, směrem k hodnotám, které chce Galaktická federace.
Tzn. NWO slábne, nemá sílu dotáhnout své prasárny do skutečně funkčních konců, západ slábne a začíná se jasně utvářet kolektivní odpor proti západu, ze strany Ruska, dále muslimských zemí a Afriky a tento odpor taky tyto země spojuje.
Takže cílem je naprosto a totálně svrhnout západ, vlastně ho i nechat vymřít a jako budoucnost ustálit východ a při té příležitosti pochopitelně nechat vychcípat veškeré světové elity.

Myslím si, že "odhalení" není komu odhalovat. Myslím si, že drtivá většina informací z odhalení už je venku, bohužel, ty hloupé davy to nezajímá.
Už přešly i doby, kdy jsem chtěla vidět jasné a exemplární potrestání a popravy těch elitních ksindlů. Od GF vím, že je chytají a popravují.
Tady nějaký slizký úchylák se sadistickou poruchou by mi rád nechal tělem probíjet elektrický proud. Zajímavý, mě mučení nebaví, ani znásilňování, mám k tomu absolutní odpor. Když jsem zabíjela, tak jsem nechala strunou useknout hlavu, nebo kulku nechat prolítnout palicí.
GF to dělá ještě chytřejš. Řekne těm zajatým šmejdům, ať se někam přepraví, ať někam dojdou a po cestě je za rohem zabijí a dematerializují. Krom sum krok, jeden krok je živý, druhý krok je mrtvý a po jeho těle ani stopy. To se mi líbí.
Stejně si na těch ubožácích nikdo nic nevezme, jsou to prostě malé nízké duše, co byly "elita" a teď už nejsou vůbec.
Prodat tuto planetu cizím parazitickým rasám i s celou populací, ne, to není malý hřích, za to si ty svině zaslouží vymazat v časoprostoru, propadnout se do nicoty, jejich duše už nikoho nezajímají.

Však to už je snad jasné, že "elity", otroci zlých mimozemských ras, se rozhodly oočkovat lidstvo magnetizující vakcínou, aby se z organických těl staly organická těla s technickým softwarem v krvi a ta se dala dálkově ovládat a sledovat. Měli to udělat, protože to tak chtěly agresivní zlé rasy.

Kupř. tady se o tom americký senátor netají:


https://cz24.news/neuveritelne-priznanie-najvyssieho-americkeho-predstavitela-us-senator-elitna-skupina-vytvorila-a-uvolnila-covid-19-aby-uplne-ovladla-nase-zivoty/

"USA: Americký senátor za štát Wisconsin Ron Johnson vo svojom vyhlásení pre Fox News uviedol, že „elitná skupina“ zámerne vyrobila a uvoľnila koronavírus ako súčasť širšieho programu, ktorého konečným cieľom je úplná kontrola nad životmi všetkých ľudí."



No ale i když je to evidentní zločin, tak naše vláda nám stále tvrdí, že to byla nevinná věc.
A pomůže nám někomu roztrhat ty svině zaživa?
Bohužel né.

Lidem už to životy nevrátí (a podle toho, jak je skoro denně někde titulek, že někdo známý zemřel, což dříve bývalo tak maximálně jednou za měsíc, lidi umírají velice, ale tutlá se to) a těm, co očkovaní nejsou, to nevrátí důvěru v ten odporný dobytek, co je chtěl diskvalifikovat, vydělit ze společnosti a nechat zlikvidovat.

Nás neočkované zachránil Putin. Nebýt jeho, ty zasraný svině (společnost) by nás zničily a nedovolily nám žít.

Euro-asijská vize byla jasnou politickou náplní v dimenzionální válce. O tom Plejáďani, co sem stále letí, protože to mají strašně daleko, nemluví, ale je to tak.
A ty objekty na nebi jsou, nezdají se mi, doopravdy nemám halucinace a patří Galaktické federaci, nebo organizaci, která vyhrála tento konflikt, ale myslím si, že to jsou mimozemské civilizace.

Takže západ končí, východ začíná, to je trend, to je směr.

Mluví o tom třeba i ta změna, že Sorosovy nadace konečně vypadnou z Evropy.
Tady je článek z aeronetu:


https://aeronet.news/video-docent-moskevske-ekonomicke-fakulty-rudn-potvrdil-informace-aeronetu-ze-fond-open-society-zastavuje-vetsinu-operaci-v-eu-proto-ze-je-potreba-zadrzet-cinu/

"Open Society odchází z Evropy proto, že Deep State potřebuje zadržet Čínu v prostoru Afriky a Asie"



Neoliberální vymejvárna mozků se nyní prý nacpe do Afriky a do Asie, aby natírali načerno Čínu, protože v Evropě mají prý podle V.K. "hotovo", tedy asi tím myslí, že většina Evropanů jsou odporný tupý nacistický svině, co nenávidí Rusko.

Uvidíme. Já myslím, že když Evropani vychcípají na black goo morovou vakcínu, tak že se brzo vrátí rozum.

Celkově jsem optimistická, ač je to divný. le jasně cítím, že věci se odehrávají podle toho, co chce Galaktická federace, i když nějaké protitlaky ze strany NWO v tom jistě stále jsou.
Galaktická federace chce konec západu a silný východ.
Jestli se do sebe pustí USA a Čína, mohl by se vytvořit prostor pro klidové uspořádání Euro-Asie a Afriky, stabilizaci těchto území, úplné odříznutí - mentálně i ekonomicky - od západu.

Západ jsou jen vykořisťovatelské hnusné odporné svině, co dělají pro Drakoniány, není na nich vůbec nic hezkého.

V západní Evropě absolutně vůbec nic a v USA je pouze ten Atlantský kult, kterému nestačí víc jak 80% USA a větina obyvatel tedy zemře, zůstanou tam jenom skutečně spirituální lidi v minimálním množství.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter