Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


S tou tezí, že jsme byli tatíčkem židokrysou prozatímně stvořeni jen na 100 let ve Washingtonu, jsem nikdy moc nepočítala, protože mi to nepřipadá důležité, ale skutečně se to tak jeví.

Hit "za 100 let" považuju za urážku. Je to demence, stupidní rytmus, stupidní melodie, stupidní text, ať tam ta kejhavá kráva se snaží dělat hlasem piruetky jak chce, je to prostě gigantická sračka, která je URÁŹLIVÁ.
Nebylo by to urážlivé, kdyby šlo o dětskou písničku, hit pro předškoláky, případně hloupoučký disco-hit pro náctileté.

Ale toto vzniklo jako skladba, která má uctít 100 let od vzniku Československa.

Je to urážka, strašná urážka, kdyby nevzniklo nic, je to lepší.
A pravda je, že národ, který si tohle nechá líbit, který se neozve proti takové sračce, nemá právo na existenci.
To jako pardon, jestli vám tohle přijde normální a nejdou vám do očí slzy ponížení a rozčílení, jako mně, když jsem to slyšela, tak už nejste Češi a nemáte nárok na vlastní zemi.
S tím souhlasím, takový hnusný naočkovaný prozápadní odpad, kterýmu se líbí takový sračky a neprotestuje, si zaslouží svoji zemi ztratit.

Stejně tak - JAK JE MOŽNÉ, že byl znovu postaven Mariánský sloup bez reptání společnosti, když naši předkové v prvních dnech samostanosti této republiky ten sloup strhli, protože ho nenáviděli, protože byl symbol jezuitů, germánů a vůbec týhle havěti.
Opět, bez prostestů veřejnosti, nikdo si toho ani moc nevšímal a naše jelitky se tvářily jakože to je supr.

Takže suma sumárum, po 100 letech si stejně nezasloužíme žádné Československo, ten státní útvar se nedožil ani těch 100 let, jak to židokrysa Masaryk dojednal.
Protože máme strašně tupé obyvatelstvo.

Takže ve výsledku ten zbytečný Rakousko-uherský otrocký materiál může klidně zhebnout a naživu zůstanou jenom ti, co mají v duši Československo a ta země pro ně doopravdy něco znemaná, jsou ochotní pro ní něco udělat a alespoň zvrací z toho, čím nás tady krmí naši západní kamarádi.
Nebude proti ruskému vojenskému zásahu na naší zemi a bude rád, že spadáme do slovanského vlivu.
Tam obnovíme naši zemi a ne ty dva rozdělené pahejlky.

Tak nějak.
Nasrat těm židozednářským bastardům.

Masarykova republika už neexistuje, což je dokázáno skrze tyto všelijaké jevy a je dokázáno, že je to v pořádku, protože obyvatelstvo je na sračky debilní.
Inteligentní obyvatelstvo se svědomím a proslovanským cítěním chce Československo jako součást něčeho jako je bývalý SSSR, prostě s vlivem Ruska, ne EU.
A to jsou dnešní vlastenci oproti vypatlanému zbytku něčeho od EU.

Takže věřím, že to tak dopadne, protože to jsou skutečné národní síly, oproti těm vypatlaným očkovaným mulám mají názor, který nestojí jenom na lžích a špatných morálních a povahových vlastnostech.

A s jakoukoliv dobou se začíná dobře tak, že je hodně bezprizorních sirotků, kteří nasají hodnoty a jejich dementní rodiče jim nic nevykládají jako protitezi. Dělá se to tak, dělají to tak všichni, dělá to tak i Galaktická federace.
Takže až umřou paka na magnetizující šmakuládku a nerozmnoží se, zůstanou po nich děti a těm už se dá potom vysvětlit naprosto všechno, od telepatie po časoprostor, etiku i nebezpečí technookultismu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter