Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Představuju si všechny ty symfonické orchestry, skladatele, muzikanty v r. 1918, jak by teoreticky dostali za úkol vytvořit dílo na počest 100 let existence Československa - tak by to vytvořili, soutěžili, atd. a pak by si poslechli vítězné dílo, kde nějaká průměrně skřehotající existence kňourá "kdo ví co bude dál, za sto let" ...

Ještěže člověk nikdy neví, co ho čeká, že ...

Tak to je, před sto lety uvolnili z Rakouska-Uherska, teď chtějí znovu zabásnout pod Germány a dělají to očividně, židozlatíčka.

Takže náš národ se musí obrodit pěkně až na tovární nastavení, což je slovanská příslušnost. Christianizace (genocida nadpoloviny obyvatelstva) přerušila vývoj Velkomoravské říše, jakožto státu, kde jsme byli asi ještě při vědomí, kdo jsme, co jsme, odkud jsme přišli a co tu chceme a pak už jsme se plácali se západními římskými hajzly s nacismem, měli jsme ale ještě pocit nějaké suverenity a považovali se za plnohodnotnou součást, kulturně silnou, většího celku.
Tento vývoj definitivně přeťal rok 1620 s Bílou horou a od té doby jsme porobený národ, což se pořád nedaří přerušit.

Těžko říct, co by bylo, kdyby nebyla židozlatíčka, odkud takový předpokládaný vývoj brát, což se jistě úplně nedá vystopovat, nicméně, ať dělají, co dělají, zdá se, že tento národ má vydržet až do nového věku a dokonce má při tomto přechodu svoji roli.

Co by bylo, kdyby nebyla židozlatíčka za 1. světové války? Zvítězilo by Německo a my bychom již neměli šanci se tu nějak obrozovat do přirozeného národního nastavení.

100 let podvodné smlouvy z Washingtonu s námi házelo tam a zpátky a nyní vše směřuje do finálního přiřazení se k Rusku, kdy budeme slovanský národ, kde máme doopravdy šanci pokračovat se svých kulturních tradicích podle kultického vřídla vycházejícího ze země.

Kéž by to šlo rozumem a nikoliv válkou, teoreticky by taky bylo možné, že by se při příštích volbách podařilo dosadit provýchodní politiky, kteří by přetočili, ale vzhledem k nadpolovičnímu množství vygumovaných prozápadních očkovaných zombies si myslím, že tento vývoj nepřichází v úvahu, nebo jen zčásti.
Ale je to budoucnost a jakými kroky se k tomu dospěje, je věcí reálných možností.

Já nechci být přehnaně jenom a jenom cynická, ale když je tu vize, že vymře nadpolovina národa, doopravdy potřebujeme Jižní Město v Praze a podobné krásy? Nebylo by lepší, kdyby to sejmula nějaká větší nejaderná bomba, ušetříme za budoucí denotace a přestavby ... no nic no, jen chci naznačit, kvůli čemu se můžou taky ty vyšší plány uskutečňovat reálně.

Zdá se, že přeze všechno se má naplnit jakési mystérium kotliny Bohemie, neboť v ní jasně dřímá civilizační povznášející andělská informace a energie a v budoucnu se to vyplní, kdy náš národ sehraje roli hlavního tahouna (nebo jednoho z významných) komunikace s Galaktickou federací a budeme varný kotlíček nových ideí, věd a poznání nového věku.
Děje se to opakovaně a celé dějiny, že tento národ, jakkoliv se chová neschopně a nic nechápe, stejně přečká, přes všechny mocnářské mely a převraty, na západ i na východ.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter