Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




Andělská energie v Praze ve vztahu s kultickým vřídlem Bohemie, která se mi zjevila a funguje, zvláštní samovolnou intenzivní silou a je velice vábivá, konejšivá, příjemná a vyloženě pozitivní a která má zvláštní moc táhnout duši a člověka nahoru, vypadá nějak takhle:





Tedy, je to taková hrubá mazanice, žádné úchvatné dílo, splácané narychlo, ale zhruba takhle nějak to v mé mysli vidím a vnímám.
Ta energie je bílá, velice intenzivně silná a vyloženě pozitivní.
A děje se sama, nemusím jí nijak podporovat, což je dobré. Jak jsem se pustila do Prahy a podporovala jsem sílu Bohemie a snažila se maximálně vyhnat židozednáře a toho odporného démona, najednou jsem začala vnímat, jak stojím vedle toho démona, vedle nějaké ulepené šedé depresivní válcovité a vertikální struktury, pak jsem to rozeznala jako nějaký kostel, či interiér katedrály a pak jsem to uviděla jako proudy energie jdoucí z kopců Prahy. Tak jsem se rozhodla to přejmout, zkrátka to ovládnout a propojit se silami Stvořitele, planety a Galaktické federace a v tu chvíli se najednou objevila tato scenérie, která je v reálném prožívání samozřejmě mnohem dokonalejší a uspokojivější, než na obrázku a v duši se to dá vnímat jako krásná, andělská, plně obrozující a osvobozující energie, která umožňuje mírový, harmonický a radostný rozvoj člověka a jeho vývoj ve vyšší typ bytosti a pak i společnosti.

Je to velice konejšivá a neohrozitelná síla, je tam a všechno zlé vedle ní hyne a je to tak příjemná energie, že všechny, byť vyhrané boje a zážitky proti ní jsou neuspokojivé a zbytečné.

To jsem nikdy dříve z Prahy nevnímala a nyní se to tam vyskytuje jen tak, bez práce, bez úsilí, je velice snadné se na to naladit.
Myslím si, že by se tedy Praha mohla konečně obrodit, když jsou tam takové energie. Je absolutně zbytečné to tam dusit nějakými židozednářskými spolky.

Taky je ta energie tak krásná, příjemná a vyloženě pozitivní, že mi to definitivně bere strachy, co to je za energie, jestli to není nějak zlé atd.

Jak se do mě non-stop serou celou dobu židozednáři, jak parapsychicky a psychotronicky, tak virtuálně tady na internetu, jak čtu diskuze na internetu, jak vidím, jak lidi myslí, jak chápou atd. ...
tak už jsem ze všeho tak zpitomělá, že už nedokážu ani dobré věci přijímat jako dobré věci, ale mám z nich trauma a bojím se, jestli to ve skutečnosti není zlo.

To proto, že veškeré skutečné hodnoty, se kterými jsem úspěšně prošla dimenzionální válkou, jsou ilumináty, židozednáři a dalšími nelidskými krysami a dobytkem neustále zpochybňovány a zesměšňovány.

Nenávist k USA a nacistické Evropě a obecně NWO je v pořádku, GF to ví, planeta to ví, lidstvo jde proti této hodnotě.
Mít rád Rusko jako kotvu proti NWO a jako stabilní zemi, která je tu proti takovým chcípáckým vyjebávkám, jakou je nyní západ a mít úctu ke Slovanům je v pořádku, GF to ví, planeta to ví, lidstvo jde proti této hodnotě.
Nenávidět technokracii, 5G, mít absolutní odpor k čipování, či magnetizující sračce do krve je v pořádku, GF to ví, planeta to ví, lidstvo jde proti této hodnotě.
Považovat Čechy za slovanský národ a pracovat s kultickými vlivy je v pořádku, stejně jako chápat kosmologii a vysrat se na náboženské bludy je v pořádku, GF to ví, planeta to ví, lidstvo jde proti této hodnotě.

Atd. atd., atd.

Protože musím razit cestu, nikdo mi nepomůže, akorát je proti mě spousta zrůdiček, omezených debílků a židozednářských sviní, občas je těžké z toho neblbnout a mám ty hodnoty už občas tak pocuchané, že se bojím i dobrých sil a ze všeho mám trauma.

Ale tato energie je tak jednoznačně pozitivní a příjemná a zvedající a spirituálně vysoká, že to je jednoznačně andělská energie a tu nedokážou zprostředkovat žádní šmejdi, ani židozednáři, ani zlí mimozemšťani.
To dokáže jedině planeta, Stvořitel a pomáhá tomu Galaktická federace.
A je vysoce pravděpodobné, že nás tato síla dovede do nového věu a předznamenává vývoj tohoto národa.

Takže až zmizí prozápadní očkovaná lůza, půjdeme nahoru velice rychle.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter