Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Ten efekt traumatizace kvůli ztrátě jakéhokoliv řádu a rozhoštění se absolutního chaosu ve všem, kdy najednou má člověk furt jenom kompletně strach a pomalu se bojí už i andělů, je podle mě všudypřítomný.

Protože se neustále něco relativizuje, když někdo pojmenuje něco jako dobré, okamžitě se k tomu vyjádří spousta škarohlídů, kteří to vidí jako špatné, nebo nedůležité. Navíc je u nás dost blbý zvyk být "kritický", tedy neustále na něco nadávat, protože tím i hlupák vypadá jakoby chytrý a tito lidé to dělají právě z tohoto supernízkého a hloupého důvodu, "vypadat" tak, nebo tak, ale to, co plácají, je jim naprosto u zadku a nerozumí ničemu.
Takže se ve výsledku neustále válíme ve skepsi.

Jako příklad bych uvedla třeba toto, že se přecentrovává na východ, že Rusko nabírá na síle. Vždyť jsme se o to museli brutálně porvat se západními Drakoniány, aby se to dělo, ale alternativou je ten proces očerňován jako hra židozednářů a proces čistého zla.
Který vyvrcholí NWO.
Tak k čemu to tedy jako celé je, ta válka?
Když to tedy prý má celé vyrcholit zlem a NWO?

To si zase myslím, že se tito odborníci prostě pletou, protože nevidí do věcí a do dimenzioálních realit a absolutně nikdy nepřipustí, že tu kromě zla a zla a zla a zla a zla je taky nějaké světlo, dobro, síly nám na pomoc dané, Stvořitel, planetární inteligence a Galaktická federace.
Tito odborníci kupř. netuší, že Jehova už zhebnul, je to novinka stará 3,5 roku. Nikdy s takovou informací nezačnou pracovat.

Takže i všechny tyto škarohlídy, kteří ve všem vidí jenom a jenom zlo a nedávají absolutně žádnou naději, i když se věci hýbou pozitivním směrem (jakože nyní to směřuje k ustálení Euro-asie a definitivnímu oslabení západu a to je POZITIVNÍ proces), beru s rezervou. I když si uvědomuju, že nemusím mít pravdu a třeba ji mají oni, jsem přesvědčená, že převažuje ztraumatizovaná zdeptaná skepse, která běží ze setrvačnosti a nijak nereflektuje realitu.

Jinak tedy všechny ty dimenzionální reality, kosmologické zákonitosti, mimozemské civilizace a komunikace s nimi atd., člověk musí rozlišovat podle svých vlastních filtrů, aby si řekl, toto je dobro, tomu se můžu oddat a toto je zlo, to je špatné. Během dimenzionální války se mi osvědčila veliká ostražitost a paranoidní nedůvěra vůči všelijakým jevům a entitám, protože je v tomto strašně moc "magického pelu", takových podvratných, ve skutečnosti černomagických osob a realit, které na první pohled a dojem působí svůdně, zajímavě a jako dobro. Člověk si po čase vypěstuje nějaký instinkt, získá zkušenosti, co jsou svině a co ne, i tím, jak se s nimi spálí.

Vůbec se člověk musí naučit rozeznávat podle sebe, mít svůj rozum.
Ale bohužel jen minimum lidí dokáže takové události pochopit, vyřešit a přežít, většina skončí s cejchem "nebezpečná schizofrenička, kterou honí ilumináti". Stejně je zajímavý, jak všichni ti blázni tvrdí totéž, v tom neviditelném prostoru prostě fungují extrémní zlé reality od těch židozednářů, automatické zlé programy Matrixu atd., psychotronický teror, nebo člověk prostě najednou vidí tu hrůznou jemnohmotnou realitu, která obklopuje tento "slušný a rozumný svět" plný nezfetovaných, zato napráškovaných a extrémně prolhaných a zombifikovaných a pokryteckých sviní, které dělají čisté zlo s úsměvem. Říkají tomu civilizace a kdekoho s větším duševním a emočním rozsahem doženou k drogám, díky kterým se mu rozšíří vědomí a drnkne o tu sféru zla. Pak zešílí, neví si rady a stane se "nebezpečným schizofrenikem, nebezpečnou schizofreničkou", což je bohužel nemoc, že je lepší být mrtvý, protože je to jediná nemoc, jejíž příznaky nikdo nebere tak, že se tomu člověku má pomoct jinak, než do hrobu, nebo do blázince. Když má někdo zlomenou nohu, všichni ho litují, když má někdo zlomenou duši, všichni ho pronásledují a snaží se ho zničit. Ideálně totálním zničením mozku na psychiatrii, to už je lepší být mrtvý, protože se zničeným mozkem není možné dosáhnout duchovního poznání.

A kvůli tomu se to děje, abychom se skrze tyto brutální stavy dostali k duchovnímu poznání.
Tak to probíhá, tak to funguje, takto to bylo vždycky, že duchovní vývoj probíhá prolomením, nebo průnikem do duchovních jemnohmotných světů, což je dnes už navíc drceno psychotronickým, naprosto hmotným a technickým zasahováním do psychiky. Když má člověk duchovně růst, nejdřív se v těch světech musí zorientovat. A děje se to formou šamanských stavů, podle naší vědy schizofrenie. Pokud se nedovolí přírodní průběh schizofrenie, definitivně se zastavuje duchovní růst populace. To si asi všechny ty brécy a psycholožky, co mají načteno "duchovní literaturu" neuvědomují. I Ježíš Kristus, nebo Mohamed byli schizofrenici, protože přijímali telepatické informace.

Myslím si, že kvůli ubohému stavu duchovnosti se tak radikálně rozjely drogy, protože debilní anti-magická, anti-šamanistická společnost stojící na tvrdosti a lži je degenerativní a umírá, proto tolik drog, protože bez nich bychom se z tohoto mrzáckého stavu už nedokázali dostat do vyšších dimenzí.
Kor s 5G mlátičkou nad hlavou.

Není to lehké, dnes se člověk musí hlavně věnovat filtraci vlastních vjemů, jsem přesvědčená, že mnoho lidí jenom tupě kecá a neví nic.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter