Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Dostat schizofrenii, tedy jakékoliv propojení do vyšších světů, tedy realit za hranicemi normálních fyzických smyslů a přijímat informace z vyšších realit, je v této společnosti divoká jízda, je to extrémní.

Je pravda, že spouštěčem bývají drogy, u sebe si myslím, že tomu určitě přidala marihuana, o tom se nehádám, na druhou stranu nemyslím si, že je příčinou, protože hlasy jsem slyšela, telepatické informace přijímala a entity cítila i hmatově, na těle, nebo jejich existenci v místnosti už dávno předtím, než jsem si kdy poprvé zahulila. Ale ta droga mě vytrhla do jiného spektra souvislostí a vnímání a myslím si, že samovolně propojuje s vyššími dimenzemi souvislostí a protože, jak jsem přesvědčená, jsem byla cílem nějakého zlořádu od NWO už odmalinka, byla jsem technicky uhranutá do satanisty, ze kterého jsem podprahově vnímala zlo atd., tak mi ta droga ve skutečnosti pomohla.
Ale že je spouštěč schizofrenie se nehádám, protože otevře nová pole, nové dimenze a propojuje s vyššími světy.

Mnoho schizofrenií spustí také pervitin, s tím zkušenost nemám a myslím si, že je nebezpečný a že napojuje na horší dimenze a vrstvy reality.

Není jeden případ jako druhý, ale nedávno kupř. prokmitl médii případ ženy závislé na pervitinu, kterou hledala policie, že je prý "nebezpečná schizofrenička", ta byla taky přesvědčená, že po ní jdou ilumináti a kanibalové.
Podle mě je to tím, že v dimenzionálním poli civilizace a planety tyto reality prostě jsou. V r. 2022 kupř. museli satanisti dělat obří nechutné zabíjecí a týrací rituály, a v poli bylo plno bolesti, sadismu a bestiality. Všechny ceremonie těchto úchylných řádů vytváří a podporují určité zlé reality, přivolávají entity a ty se potom drží všude kolem nás.

Já jsem už v životě zažila tolik divných věcí, že jsem se v tom naučila orientovat a jsem naprosto přesvědčená, že se jedná o racionální příjem informací z dimenzionálního pole planety a jsem v komunikaci s mimozemskými civilizacemi, protože je vidím, říkám, protože se mi to podařilo vyfotit, ty světlušky na nebi, co jsou o nich a telepaticky reagují.
Prvotní kontakt byla absolutní euforie a nadšení a celé mi to prostě zapadá do rámce přechodu do nového věku, tu věc chápu tak, že jsem byla nakontaktovaná, abych pomohla v čarodějné válce proti NWO a podpořila vzestup planety a GF.
Zlé stavy extrémních celodenních útoků se mi podařilo zvrátit a dosáhnout klidové komunikace s GF, takže jsem se s tím nějak porvala, na něco jsem přišla, hodně jsem pochopila, atd.

No ale pro společnost jsem ilegální, protože jsem nešla na psychiatrii, v životě jsem si nevzala žádný prášek na hlavu a už jsem se společnosti tak extrémně vzdálila, že jsem vůči ní ztratila jakýkoliv respekt, když jsem viděla její mentální pohyby za poslední dva roky.
Protože jsem se tranformovala a někam hnula, všelijakými formami této psychospirituální transformace, třeba v mírnější, ne tak schizofrenní formě, prochází mnoho lidí.
A každý takový člověk si to musí zvládnout a pochopit sám, s čím se spojil, co na něj působí, co vnímá, co očekává, které informace mu přišly, které má z internetu ... každého boj.

To je normální, když je společnost absolutně špatně nastavená, tak v rámci sebezáchovy musí každý jedinec podstoupit tuto transformaci, aby se zachránil.

Protože tato stará společnost, která zemře, je vyloženě vyšinutá a šílená.
Nedovoluje šamanům projít šamanskou iniciaci, nebo psychospirituální transformaci a okamžitě jim zničí mozek a ten proces zabije a udělá z toho člověka trosku. A nejhorší je, že se tam do blázince ty lidi dostanou ne kvůli tomu, že by jejich stavy byly až tak neřešitelné, ale protože se v těch šílených fázích natolik vymykají společnosti, že se jí musí stranit.
Takže potom na svět nepřicházejí myšlenky, vědomosti a vzkazy vyšších inteligencí, které mají přicházet.

Jako co by tedy bylo, kdybych byla někde v Bohnicích napráškovaná? Kdo by jako osvětloval, o co s těmi mimozemšťany asi zhruba tak jde?

Takže společnost krpatí, zakrňuje, technkratí a jde do hajzlu.
"Správný člověk" běhá po psychiatrech a všechny životní a evoluční duševní lekce a pokroky vynechává a obchází chemickými upravovači nálady.

Chudák schizofrenička s rozšířeným vnímáním pak žije mezi otupělými, zlo produkujícími zrůdami, které jsou nevědomě posedlé obsedatním satanistickým zlem.
Vážně se člověk musí sebeovládat, protože některé nápory jsou silné a člověk vidí jen stádo tupých sviní, se kterými se nedá mluvit.

Je to obrovský gigantický problém a vyřeší se během příštích 10ti let, kdy se definitivně rozpadne staré paradigma starých materialitsických napráškovaných bestií a proklube se nová míza, život, nový výhonek civilizace a budoucnosti.
Ono to totiž donekonečna nejde, že "normální" zrůdná společnost označí spirituálně vnímavější lidi za "odpad společnosti", vezme si prášek, nechá je zlikvidovat v blázinci a pak si dá do zápěstí čip.

Nenene, budou se divit.
Těch 10 let může být extrémně brutálních, tak snad to přežijeme.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter