Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.9.2023 >



Jak se ale budou události dále odehrávat, se nedá úplně jasně předpovědět. Že by se třeba za 10 let dostala do vedení naprosto jiná garnitura, která uznává mystiku a jemnohmotné reality a hodlá z toho postavit novou společnost s novou vědou zní taky dost nereálně. Protože lidi na toto nemají.

Celý je to vyšinutý, úplně celá tato situace.

Protože mysticky naprosto slepému lidstvu byly aplikovány těžké techno-okultní programy, které jsou vyrobeny mimozemšťany, jenom se toho prostě zmocnili židozednářský svině a začali s tím likvidovat lidstvo ve prospěch Drakoniánů.
Nejdřív to pochopitelně naprali do lidí, jako jsem já, kteří fungujeme, ač se nám tato dementní společnost vysmívá, jako strážci a prvotní obrana proti těmto sviním. Kdyby zabili všechny, jako jsem já, tato společnost by zůstala bez jakékoliv duchovní obrany, protože "duchovní" jsou odporné slepé svině a nikdo jiný už by prostě nebyl. Lidstvo bez šamanů je naprosto odkryté, nikdo ho nebrání, takže by si to shrábli Drakoniáni.
Ale já se ubránila, věřím že i někdo další na světě a nakonec vyhrála Galaktická federace a ty zrůdy vypráskala.
Byla to sice extrémní fuška z normalizovaného socialistického materialisticko-ateistického bloku rychle dojít k chápání všech těchto neviditelných realit, k pochopení mimozemských civilizací a problematiky techno-okultismu, byla to extrémní rychloškola a jinak, než skrze drsnou schizofrenii a přímé napadení NWO by to nešlo. Času bylo málo.

Navíc, z materialistického ateismu do duchovnosti jiná cesta, než skrze schizofrenii nevede. To jako soudruzi poněkud zanedbali, i církevní zrůdičky. Ze lží do mystiky jiná cesta nevede, než skrze schizofrenii, tedy přímé poznání a zkušenost.
Bezzubá mystika z knih je směšná, v mystice nic "bezpečného" není.
Bezpečí přichází až se zkušeností a poznáním.
Takže dnešní člověk musí prostě skočit do nebezpečných vod. Z 3D do 5D se nedostane jen tak, nedostane se z šedého prolhaného tupého světa do ráje v dokonalém smíru a lásce. Tam vede cesta skrze divoké pole velice divé reality kolem našeho světa.

Cesta vede k mystickému a duchovnímu prozření, tento hloupý technokratický, plýtvající, proti přírodě se stavějící a neustále něco naprosto zbytečně vyrábějící svět s tuhou komerční strukturou a vybičovanými výkony, kdy se pod drtivým tlakem těchto výkonů rozpadá základní rodina a společnost .... to půjde do háje, to je jisté.
Ale co přijde místo toho?

No nevím, ono totiž pořád doufáme v nějakou změnu řádu, vůbec v nějaký řád, bojíme se "nového světového řádu", jakožto otrokářského systému, ale ono taky může přijít něco úplně jiného.
Že se všechno sesune a jak padly otrokářské struktury Drakoniánů a podobné verbeže, která nás chce vykořisťovat a v tuhém nesmyslném a nelidském řádu nás vykořisťuje a honí jak nadmuté kozy, tak se taky může stát, že se ten fašounský nacistický systém úplně rozpadne a naopak, přijde takový divný chaos a skutečné přeskupení.

Takové extrémní odstresování a vydechnutí si, kdy přestaneme točit debilní kola ekonomiky a životní technická úroveň může jít klidě i dolů.
Je to možné, že se prostě společnost musí odreagovat, možná i několik století.
Třeba se budou ty debilní nacistické systémy a řády společnosti, kdy jenom pracujeme a jsme vykořisťovaní až tak, že už nemůžeme mít rodinu, protože ze ženy už je taky jenom otrok k produkci DPH ... tak to prostě někde padne na držku.
Já už jsem neochotná v tom jet dál a mladší generace je i neschopná něčeho takového, to už není o chtění.

Takže se to rozpadne a přijde něco úplně jiného.
Kdyby přistála Galaktická federace, stejně to bude o něčem úplně jiném, to nejsou žádný technicistní máničky z Aštarské základny, jak vykládá Elena Danaan, ne, GF dalko více odpovídá starým indickým božstvům.
Vlídní, hodní, s velkým charisma, které vyvolává v mužích i ženách až děsivou oddanost.

Toto je kupř. vybrazení boha Višnu v různých podobách:














V případě, že GF přistane na zem, to tady brzy začne vypadat jak na indickém obrázku.

Myslím si, že ve skutečnosti naše lidské společnosti jsou příliš organizované a že je třeba naturálního chaosu a přeskupení, abychom přišli k sobě a uzdravili svoji společnost.
Protože ta organizace není naše, to je vyhnané zlými rasami, žádná rasa se nebude takhle doborovolně honit v nesmyslném kolečku, aby nakonec zničila takovým nesmyslným chováním sama sebe.
My si ve skutečnosti nejsme vůbec zvyklí vládnout.

Pokud přistane GF, lidi je budou brát jak Višnu, půjdou k nim důvěřivě jak děti. Možná je to dobře, musíme se z těch strašných časů oklepat a třeba ani nejsme schopní nějaké uvědomělé vize.
Je to tady dlouhodobě zprasené, takže se vývoj může odehrávat úplně jinak, než utužením nějakého dalšího umělého řádu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter