Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Že lidstvo musí přijít k sobě je dlouhodobý a chronický problém.
Dle všeho existovaly mýtické, post-apokalyptické doby, post-apokalyptické ve smyslu post-atlantické, tedy doby, kdy definitivně selhala Atlantis, kultura spadla na jeskynní lovce, došlo k masivní depopulaci a potopě a po těchto dobách, kdy se z bažin dělala zase obyvatelná území, se tu nacházel mytologický mišmaš, ve kterém evidentně existovaly utajené skupiny přeživších pamětníků a do toho tu byli "bohové", nejrůznějších názorů a hodnot a zřejmě existovaly kolem těchto božstev kultury, které přejímaly jejich hodnoty.
Jedna, naprosto stěžejní a podstatná pro nás, je právě ta védská, tedy indická, která je pod správou Galaktické federace.

A proti ní stojí civilizace, jak říká pan Kozák, "chtonická", což je odborné, prakticky satanistická, a ta se v našem prostředí váže na boha Jehovu a Hospodina, což je mytologicky de-facto to samé a je to filosoficky jasně odlišné od konceptu "kosmického vědomí", Stvořitele, dobrého Boha, který nevyžaduje krevní oběti, jak je ve védské tradici.

No a ta satanistická klika spadá pod galaktickou mafii, dále navázanou na vesmírnou mafii a Drakoniány, tedy "zločinci". Když Galaktická federace je "policie".

Takto zjednodušeně se to dá chápat, přičemž, ve všem stále hraje roli osud našeho druhu, kdy se musíme obrodit od satanismu a z toho vyplývající technokracie a zkázy druhu.

A v dávném mytologickém dávnověku existoval předěl, kdy se veškerá božstva sbalila a oficiálně odlétla a nechala lidstvo na ně zapomenout.
To právě proto, že oni - mají v sobě "alfa signál", což je jasná dominance a zároveň také duchovní vědomí vyššího řádu - a lidi byli prostě zvyklí být v jejich vůli a oddávat se jim, nechat se od nich spravovat a formátovat, ovšem vzhledem k šíleným bitkám o lidskou duši by bylo naprosto blokační, kdyby tu zůstávali.

Tak odlétli, což se stalo zřejmě kolem události cca 3 500 př. n. l., kdy iluminátské kliky galaktické mafie získaly veškerou kontrolu nad mimozemskými systémy na této planetě, protože z prastarých miliardy let starých vesmírných systémů v podzemí této planety probublal odporným způsobem vesmírný vir a celá tato planeta se dostala do spárů temných sil, což vyvrcholilo kosmickou čistkou léta páně 2 000 - 2 022 - kdy byl vesmírný vir definitivně zlikvidován a tato planeta vyrvána ze spárů Drakoniánů a nyní se obrozuje, léčí a zvyšuje frekvenci v proudu podpůrných vesmírných sil.

Takže všichni mimozemšťani se vzdálili a nyní se tu servali o tuto planetu a vyhrála Galaktická federace. Kdyby to tak nebylo, nepsala bych tady.

No a Galaktická federace má pochopitelně taky alfa signál, neboť je vyšší civlizace, než my, i fyzicky mnohdy, a je fakt, že když tady vystoupí nějaký ten galaktický 2,30 vysoký galaktický fešák se svůdným vyzařováním a laskavým pohledem, bude mít harém, i kdyby ho nechtěl.
Zároveň je tu jasný program na zvednutí naší civilizace na první galaktickou úroveň, kdy se s námi dá počítat jako s druhem při vědomí, který se orientuje v galaktické realitě, je plně schopen se organizovat i samostatně rozhodovat a nést za své činy odpovědnost.

Což začíná tím, že vystoupí první krásný mimozemšťan a bude mít harém.

Ono je to vážně dost odlišný problém, než že se tady budeme rozpačitě vítat s nějakými hnusnými kolohnátskými příšerami.
Ten problém je úplně někde jinde. My zjihnem.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter