Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



On v tom totiž existuje fakt a realita, že kdyby všichni satanisti zdechli a NWO zmizelo, tak nastane situace, že už nám nikdo věřit nebude a nic se tedy ve výsledku nevyřeší. Protože naprosto drtivá většina lidí, i z těch 20%, co má přežít, se v těchto věcech neorientuje, nevěří tomu, nemají důkazy a kdyby byli všichni satanisti mrtví, neuvěřili by absolutně ničemu.

Proto musí satanisti žít, i když je to frustrující, ale oni musí existovat kvůli prozření, musí posloužit jako důkazní materiál.
Satanistu 666 jsem se snažila zabít magií, během dimenzionální války, mnohokrát, určitě rok a půl jsem průběžně vyvíjela činnost proti němu útočnou, zaměřenou na jeho usmrcení a nechala jsem toho, až mi jeho dementní hlas přestal bučet v hlavě.
Doufala jsem, že chcípnul. Když jsem zjistila, že je naživu, byla jsem frustrovaná. Chci vidět jeho parte. Ale říkám, kudlou ho dodělávat nepůjdu, nestojí mi za pobyt za mřížemi.

Hlavně, kdyby zdechnul, jak jsem plánovala, tak by byl chudinka zdechlíček, takovej dobrej človíček to byl ťu ťu ňu ňu na tu obludnou satanistickou zrůdu. Když žije, je možné si na něm ověřit, jak se tak zhruba chová židozednářská satanistická svině, zřejmě je dobře, že tyto exempláře nadále existují v živých podobách.

Protože kdyby nebyli, nikdo by nic nepochopil. To je jak s očkováním a 5G a ovládáním mysli, totall control a nacismem.
Kdo se neprobudil s magnetickou vakcínkou nařízenou vládou, neprobudí se už nikdy.
Komu se nezvedl kýblíček s nacistickým ukrofašismem, už neprohlídne, protože nemá srdce, ani rozum.

Říkám, ještě se podobným způsobem musí vyjevit to 5G, to teprve přijde.
A taky existence těchto satanistických zlořádů.

Myslím si, že oproti minulosti už je mnoho lidí poučených a prohlédlo tyto nechutné satanistické hry zástupců "městské kavárny" v jakémkoliv městě.
Ti mocinky hodní alternativní chlapci, tolik humanity v nich ach, až na ty orgie a uplakané oči.
Když jsme byli mladí, neuvědomovali jsme si, že veškerou kulturu v našich městech ovládly satanistické zrůdy a že to, že na nás útočí a vyřazují nás ze společnosti je jenom a jenom kvůli jejich satanismu a příslušnosti k temným entitám a že tato verbež nemá absolutně vůbec nic společného s kulturou, s duchem, nebo humanitou.

Chtělo by to vystřílet tuhle verbež, ale není dobré to dělat na vlastní pěst. Žádný z těch špinavých chcípáků nestojí za zmařený život světelného bojovníka za mřížemi.
To přijde, ta špína žije jen kvůli tomu, aby byly důkazy.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter