Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A to to všechno začalo tak nevinně, chtěla jsem jeden výtisk Tibetských listů, který nikde jinde ve městě v těch úchvatných letech přelomu milénia nebyl k sehnání. Dostala jsem jeden výtisk vyválený v konopném odéru a k tomu zvláštní pozvánku, malý lísteček, který jsem pak uhranutě celý den žmoulala jak v transu. A tam začal můj problém, přes nějakou takovou okultní vatikánskou začarovanou sračku se zlým kouzlem jsem podlehla divnému nesmyslnému vábení k reptiliánskému satanistickému hovadu.

Kvůli tomu, že jsem chtěla zachránit Tibet. Jak typická smyčka. Vysokofrekvenční duše spadlá do židokanálu.

Tibet je tématem těchto oblud dodneška, správný satanista, jak to hovado, má na profilu tibetskou vlajku, fandí LGBTQ a má azurovo-žlutou ikonku, kdy se jasně přiřazuje k Ukronacismu.

Přitom Tibet je jedno z poměrně už zašlých témat, nicméně faktem je, že Tibet popsal a obhájil a miliony lidí pro něj nadchnul Dr. T. Lobsang Rampa, následně židozednářskou globalistickou strukturou zavrhnutý skrze 14. dalajlámu, kterého sám Rampa označil za nicku a zrádce.

Rampa pomohl, svým výkladem atd., 14. dalajláma ne a tibetská vlaječka pověšená s ukronacismem jenom jasně objasňuje cesty nácků po světě, nic jiného.

Dnes, když je člověk při rozumu, musí říct, že věci se jistě naplní, ale nyní skutečně není vhodná doba k emancipaci Tibetu, na bázi porušování "lidských práv", neboť je potřeba nejdřív definitivně zahubit pseudohumanismus, který je hlavní živnou půdou NWO satanistů.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter