Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Dr. T. Lobsang Rampa byl dle mých informací taky inkarnace z Galaktické federace a měl skutečně za úkol dost extrémní věc. Srozumitelně vysvětlit na západě esoteriku a mystiku, což se mu povedlo, skutečně je tak nějak jediný, kdo je racionální a jeho výklady nejsou jen mysteriozní žvásty, je logický a má silný etický a morální apel. Mimochodem také tedy obhájil starý Tibet, z vnitřního pohledu, kdy krutý feudalismus, ze západního hlediska naprosto skandální dobová zaostalost měla ještě další vrstvu jakési duchovní tradice a starých tabu a kde existovala v rozsáhlých vrstvách kněžstva i skutečná vrstva zasvěcenců oplývajících umem a věděním.
Které zprostředkoval západním čtenářům.

Ve své době se stal bulvární senzací, byl vláčen médii jako podvodník, kdy měl jako hlavní důkaz jeho podvodnosti stát fakt, že není Tibeťan, což je těžko vyvratitelné i dokazatelné, při jeho tvrzení, že musel za živa přesídlit z těla do těla.
Popravdě, já s jeho heroickým prapodivným výkonem nemám problém, sama jsem zažila extrémy, protože myslím si, že vážně není úplně normální, aby se rodily andělky v komunikaci s mimozemšťany na odrážení brutálních satanistických psychotronických a okultních útoků a pak jim nikdo nevěřil, takže si umím představit, že celý Rampův příběh je pravda.

A takové ty zvěsti, že Rampa je nastrčený od CIA, jsou podle mě blbost, protože ten člověk byl nevinný a naprosto nesmyslně skandalizovaný, vláčen médii, sám si na to stěžoval, tvrdil dokonce, že všechny ty hrůzy, co zažil dosud, v čínsko-japonské válce jsou naprosto srovnatelné s nárazy od západního uječeného bulváru. Zemřel v r. 1981, myslím, takže o NWO neměl ještě ponětí, zkrátka taky myslel ještě ve starých relacích.

A to, jak se jeho poselství absolutně zamazalo, s tím, že ošoust 14. dalajláma ho zavrhl a Rampa byl prý podvodník Cyril Hoskins, tak s tím se pochopitelně zavrhlo i to velice eticky naléhavé sdělení jeho děl.

A tak s tématem Tibet tancují satanisti, nejhorší příšerná odporná verbež pod Sluncem, která se odívá do šlechetných ideálů, aby tím dmýchala co nejhorší zlo a masová jatka, rozvracela celá společenství, terorizovala vyselektované jedince, masově vyráběla "schizofreniky" při použití psychotronických zbraní .... aby se zkrátka skrze tyto "humanitní ideály" dostala co nejblíž k těm, které chtějí zničit.
Tím, že vytvoří pro své oběti zdánlivě příznivé prostředí, aby je tam chytli do pastičky, jak vodník dušičku do hrnečku.

Tolik "Tibet". Celá ta věc je daleko větší, než by si kdo před 50ti lety myslel.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter