Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Rampa taky předpovídal, že na náš svět po roce 2000 zavítají mimozemšťané a ukončí světovou válku, tak snad se nesekl, nebyla to jeho vize, ale údajně to viděl v nějakém archaickém mimozemském zařízení s časoprostorovými technologiemi v Himalájích. Protože se v Tibetu vyskytoval dle svého vyprávění asi do 30. let 20. století a toto údajně viděl jako malé dítě, mohl to vidět v 10. až 20. letech 20. století a ten stroj tedy předpovídal pravděpodobnou budoucnost podle aktuální časové osy asi 100 let dopředu.

Tak uvidí se, už teď si mimozemské civilizace GF sviští po nebi a to, že jsou éterické, mám vlastně dle učení L. Rampy.
Kterého jsem četla asi ve dvanácti letech, tudíž se mi nesmazatelně zapsal do základních ideologických struktur myšlení. Když si vezmu, že jsem vyrůstala v 90. letech, tak se vlastně vůbec nedivím, že mám myšlení někde úplně jinde, než obecná populace. Což se ještě víc zvýraznilo všemi těmi psycho přemety a poznáním, takže teď už doopravdy potřebuju nový věk, protože zpátky, to už fakt nejde.

Naučila jsem se vidět, jak funguje NWO, vidím třeba tu pseudohumanitu, která funguje jako naleštěný prolhaný povlak, když vnitřek je syrový, neučesaný a zvířecí a díky tomu naleštěnému povrchu se to navíc nesmí řešit, takže to způsobuje ještě větší tlak, tenzi a dezintegraci a růst problému.
Stejně tak jsem si zvykla už odhodit poučky, že nezabiješ atd. ... dimenzionální válka mě naučila, že zabiju bez mrknutí oka, když dospěju k závěru, že mám proti sobě satanistu. Je tedy fakt, že toto realizuju pouze magicky a nechávám to pracovat v poli a samovolně nevyvíjím zabijácké aktivity, pouze se bráním, tedy zle útočím na toho, kdo útočí. Je to taková pojistka, někoho odkráglovat fyzicky je konečná a co když se člověk spletl, že. I když to vypadá v případě satanisty 666 vysoce nereálně, že se satanisty a NWO nemá nic společného, přece jen se můžu plést. Navíc, mi jako "nebezpečné schizofreničce" dost pomohlo poznání, že tito ultrasatanisti používají na povrchu svoje klony s předprogramovanou pamětí tak, aby si nevybavovali nic z podzemí. V tom případě je lepší se definitivně vzdát touhy po fyzickém zabíjení, protože by se člověk mohl dostat do vězení za vraždu klonu, když satanista v podzemí musí akorát vyměnit klon a žije dále. Proto je v tomto případě vždy lepší vše řešit pouze magickými cestami. Když mi satanista přestal zvonit v hlavě, byla jsem ráda. Pokud jsem ho doopravdy zabila, na povrchu už stejně ukrohajluje klon.
Člověk si v tom maglajsu musí udělat pořádek tak, aby se nažral a koza zůstala celá.

Podstatné je ale zbavit se pseudohumanismu a naopak se nevzdávat humanity, jako takové. K tomu je nutné pravdivé myšlení a poznání reálných mezí a limitů. Tady, reálně odžito, je třeba se zbavit představy, že za žádnou cenu člověk nesmí chtít zabíjet. To je nesmysl. To, co útočilo, byly satanistické zrůdy nejvyššího řádu a je v pořádku je chtít absolutně zlikvidovat. Je třeba si přiznávat pravdu a skutečné souvislosti a naučit se vidět společnost jinak, pravdivě, ne tak jak se snaží vypadat.

Třeba ta válečná linie, která se táhne už dlouhodobě, má pseudohumánní a humánní linii a podle toho, v které linii člověk je, tak uvažuje a je směrován.
Války na Blízkém východě a v Libyi byly v pseudohumánní lince vedeny jako "války pro demokracii", války, kdy bylo kladeno za cíl svrhnout národního vůdce a dosáhnout "liberální demokracie". V této lince jsou USA hrdinové, kteří přichází vojensky a morálně podpořit "hodné" proti "zlým teroristům", či "státnímu totalitnímu útlaku". Pseudohumánně laděný falešný zlý člověk si udělá závěr - hodní demokratičtí Američané, fuj zlí národní teroristi, verbež jedna islamistická a primitivní.

No a pak je ta humánní linka náhledu na věc. USA, jako hlavní vykonavatel globalistického NWO potřebuje rozvrátit a vykořistit země, které jeví příliš moc stability, surovin, které nechtějí dát zadarmo a dokonce mají vlastní mínění a nechtějí sloužit USA. Byla tedy vymyšlena naprosto umělá záminka a nasazenou armádou infiltrovaných rozvracečů a násilníků vyvolány chaotické krvavé bestiální války.
Závěr humánně myslícího je takový, že USA jsou zločinci a začíná víc fandit muslimům a jejich diktátorským vůdcům, protože tento scénář plný bezpráví a zločinu byl zopakován tolikrát, že skutečně jen pseudohumánní debil to nevidí.

Atd., atd., kdo už je schopen vidět hry NWO, okamžitě rozpoznal i na Ukrajinském konfliktu jejich typický rukopis.
Oba tábory - pseudohumánní a humánní se od sebe za ty roky ještě více vzdálily.

A tak je to se všemi ideály - rovností pohlaví, svobody vyjadřování, dětskými právy, rasismem ... všechny tyto ideologie jsou pseudohumánními odborníky satanistických lží dokonale skrze mnohé osoby typu městská kavárna, tedy humanitně vzdělaných, často v židozednářských spolcích, distribuovány do společnosti v pokřivených, falešných podobách, tak, aby způsobily pravý opak.

Kupř. ženy nedosáhly lepšího zacházení, pouze jsou brány jako otrocká jednotka na vydělávání peněz.
Děti nedosáhly lepších podmínek, pouze chaotické doby a ztráty kvalitního vzdělání a rozvrácených vztahů svých rodičů.
Sexuální menšiny nedosáhly lepšího postavení ve společnosti, protože jsou příliš a násilně protěžovaní a lidi je nenávidí.
Rasové odlišnosti se také nereflektují tak, jak jsou, ale globalizují se do nadnárodní hyperkorektní nacistické fašírky.
Ekologie a snaha o záchranu planety je odvedena na falešnou stopu CO2 a uhlíkové daně a totálně se ignorují témata jako jsou 5G, zbraně ovlivňující počasí, tajné vesmírné programy.

Atd. atd.

Podle mě už se to nedá společnosti masově vysvětlit, stejně to běží stylem "zachraň se kdo můžeš", přičemž alternativa se snaží si rychle zprostředkovávat souvislosti a informace.
Kdo nemá intuici a instinkt, má 3 dávky. Kdo nemá srdce, je ukrofašista. Kdo nemá rozum, bude mít brzo všechno chytré, kromě sebe a jak vypadne elektřina, zdechne.

Tak to je. Dnešní doba je náročná, nemáme čas na lži. Člověk musí být i samoléčitel a samookultista, aby přežil tuto šílenou dobu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter