Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.9.2023 >



Ta realita je šílená a těžko říci, kde je pravda reálně, protože se to nedá nijak dokázat a potvrdit, dokud není Galaktická federace na zemi.

Já jsem zažila 2 schizofrenie, než přilítla Galaktická federace. Při obouch na mě mluvil satanista 666, což podle mě klidně mohla být absolutní pravda, že to byl skutečně on.
Jednak ta moje zamilovanost do něj byla fakticky divná a naprosto věřím tomu, že šlo o technické uhranutí, jak mi později vysvětlila Galaktická federace. Průběh by tomu všemu odpovídal. Ten člověk mě naprosto iracionálně vábil, i sexuálně (což jsem později rozpoznala jako zlé sexuální reptiliánské kouzlo, od kterého mi pomohla GF a je to ten stejný typ zlého kouzla, které je nabalené na Auroranovi, proto to individuum naprosto iracionálně přitahuje některé ženy), ale když jsem ho viděla naživo, měla jsem z něj strach, dokonce jsem dostávala záchvaty příšerné hrůzy, protože jeho záření, jeho osoba je prostě ZLO. Ten člověk je zlý, má zlou povahu, furt jenom někoho stírá, ke mě se choval despoticky, jako kdybych byla otravný hmyz, zároveň je považován za přínosnou a dobrou osobu ve společnosti. Prakticky to byl ale kurevník, který těm holkám ubližoval, takže jsem se mu nijak nepodbízela, nechtěla jsem s ním spát. Vlastně jsem ho nenáviděla, měla z něj strach a vnímala jeho odpornou reptiliánskou duši a přitom jsem k němu byla absolutně iracionálně vábená a on mě na to konto deptal.
Takže mě dostal na úplné duševní dno a tam se rozjela "schizofrenie", když na mě mluvil a zároveň jsem, třeba i tady na totemu, dostávala důkazy, že je to celé pravda. Kupř. mi satanista 666 do hlavy řekl, že do 3 dnů dostanu důkaz a tady se do 3 dnů objevila jeho fotografie v uměleckém provedení od fotografa ze stejného města. Jak by tohle bylo možné, kdyby to všechno bylo jenom v mé hlavě?
Pak mi 14 dnů před státnicemi vyjevili, že všechno je jinak, že on na mě nemluví a že jsem šílená, protože jsem objevila jeho fotku na jedné veřejné akci, po které následovala divná satanistická "party", ve které se svezla celá městská kavárnička mého města. I tak jsem státnice udělala a vydala se k exorcistovi, ten mi pomohl. Na konci léta, týden před nástupem do práce jsem objevila na internetu další fotku, kde byl absolutně bílý (tehdy jsem věřila, že je někde připojený k přístrojům a astrálně cestuje), to mě zmátlo a znovu jsem se těm silám otevřela, protože bohužel, stále ještě fungovalo to technické uhranutí. Okamžitě se mi rozjela velice divoká, brutální druhá epizoda.

Nechápu, jak se toto může stát, náhoda to podle mě není, jsou to akce satanistů. Kdyby to udělal nějaký vtipálek, který o mém příběhu věděl a rozhodl si se mnou pohrát, tak hodně štěstí do příštího života, pochybuju, že taková špinavá mrdka zvládne to, co já a bude takovým situacím vystavena.

Rozhodně když jsem se vyhrabala z druhé schizofrenie, velice jsem bojovala s touhou jít podříznout aktéry těch fotek a manipulací a už jsem byla přesvědčená, že to jsou satanisti, protože jsem si jasně uvědomila hrůznost satanisty 666, jeho divnost a taky to, že má součíslí 666 v telefonním čísle i na SPZ a toto nikdo normálí nedovolí. Prostě je to satanista.
Tehdy jsem velice ještě dbala na klasickou duchovnost, bránila jsem se tedy nenávisti, černé magii, vůli někoho zabít atd.
Stálo to strašně přemáhání, vzdala jsem schopnost odpustit, nějak jsem to tehdy rozchodila, ale po jednom odučeném roce hnusných bastardních parchantů hnusných bastardních rodičů na ZŠ jsem se znovu dostala do duševní rozvrácenosti a znovu na mě začal útočit hlas satanisty 666 a získával mě čím dál víc pod kontrolu a já s tím marně válčila.

Navíc mi došlo, že ta odporná zrůda satanista 666 mi straší i po 15 letech stále v hlavě!
To není normální! To není žádná normální zamilovanost, láska, nic takového, to bylo prostě zlé uhranutí, zlé kouzlo.

Takže jsem se s tím vším začala extrémně rvát a pak na konci listopadu, když už jsem byla fanda džihádu, protože mě nadchnul vystřílený death metal v Paříži (jako první rozumná věc za hodně dlouhou dobu), tak se objevila ta obrovská světlice v údolí od Galaktické federace, se kterou jsem se domluvila na likvidaci NWO a USA.

Od té doby jsem v kontaktu s Galaktickou federací a ta mi tehdy vysvětlila, že satanista 666 je od NWO, že mě celý můj život terorizuje on.
Nenabádali mě však, abych ho šla zabít nějak fyzicky, prostě jsme se dali do obrovské dimenzionální války, kde bylo sejmout satanistu 666 a další osoby v jeho NWO skupině, která byla přímo zaměřená na mě, to byl jenom začátek.

Trvalo mi zhruba rok a půl, to už bylo ale v druhé epizodě téhož, která se začíná psát od 2019, než jsem ho zabila, zničila a rozprášila jeho odpornou skupinu na mě zaměřených satanistů, než mi ten bastard přestal bučet v hlavě a pak mě čekaly další boje s dalšími složkami NWO, již výše postavenými.

Technicky to mělo fungovat tak, že tito satanisti měli k dispozici dimenzionální časoprostorové technologie umožňující si hrát "na boha" v hlavě oběti. Nemuseli ani trávit reálný čas reálně ubíhajícího života, veškerou komunikaci mohli předmluvit a následně se oběti v čase rozprostřela. Byli krytí používáním klonů na povrchu s vymazanou pamětí.
Takže fakt nevím, kde je pravda, ale člověk, co má zlou reptiliánskou duši, signum 666 a vícero místech a globalistické NWO postoje, je satanista, jsem o tom přesvědčená.

Ale jeho praktická likvidace pochopitelně nemůže být v mých rukách a jsem ráda, že je se mnou Galaktická federace, která tyto NWO zrůdy ode mne odsekala a nyní mě již chrání a že jsem všechny ty příšerné stavy zvládla, aniž bych někoho odkráglovala, nebo si to sama hodila.

Jestli si se mnou jen tak někdo pohrával z legrace, viz. ty podivné fotky na internetu, tak "hodně štěstí", až se do takové zkoušky jednou dostane on.
Takový malý mrdky to nedají, pochopitelně a skončí jako 95% schizofreniků - jako napráškovaná vygumovaná mula, nebo v hrobě.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter