Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Myslím si, že jestli někdo naschvál mate a manipuluje schizofrenika, je černý mág, nebo satanista, to nikdo jiný neudělá, protože i průměrně vyvinuté lidské duši, která není žádný svatý, je jasné, že je to je černé tabu. To se nedělá.

Celkově si o tom myslím, že má Galaktická federace pravdu, že satanista 666 je od NWO, neexistuje proti tomu žádný jasný důkaz a celá věc tak dává smysl. V tom případě je dnes v podstatě už jen slupka, náhradní klon vsazený do reality, protože už je prakticky po smrti. Galaktická federace to tak dělá, ze dvou důvodů - jednak skrze tyto klony pak manipuluje realitu ke svým cílům a jednak tyto klony pak budou sloužit jako jasný důkaz existence NWO, satanistického spiknutí a kolaborace se zlými rasami skrze židozednářská sdružení a tajné nacistické společnosti.

Důležité skutečně je, nepropadnout záchvatu zlých vlivů a jít někoho oddělat, protože tím se možnosti skutečného řešení zavírají. Osoba je pak zavřená do blázince, nebo do vězení a čarodějná válka končí "game over".

I když si to nemyslím, tak i v případě, že by byl satanista 666 nevinný jako humánní filantrop, bylo jednoznačně potřeba překonat "duchovní" poučky, zlé náboženské formátování ve své hlavě.
Které nás učí, že nemáme propadat nenávisti, nemáme čarovat, máme milovat a odpouštět.
Což v případě, kdy člověku do hlavy bučí nějaký zlý satanistický dobytek není možné a je třeba udělat přesný opak.

Přiznat nenávist, přiznat zabijáctví a ty zrůdy, co bučí do hlavy naprosto zničit, jakýmikoliv způsoby, které jsou funkční a které tu entitu zničí.
Já měla v hlavě příběh, že jde o živé osoby z masa a kostí, které mají k dispozici mimozemské dimenzionální technologie, proto jsem plně věřila tomu, že jednání mojí mysli na ně bude mít přímé fyzické důsledky.
Dlouho jsem hledala efektivní způsoby, jak je zničit myslí, prozkoumala jsem vesmír a jeho síly, poznala Satana, démonickou sféru, ďábla, světelnou sféru, planetu, Stvořitele, všechny vesmírné síly, které jsou nám ku prospěchu a krvelačně jsem válčila a zabíjela vše, co na mě útočilo a hlavně na tlupy těch idiotských satanistů.

Ti totiž nechápou, že toto je absolutní přestupek proti kosmickému řádu, aby se svou dementní špinavou duší a myslí někomu hrabali v psychice pomocí technologií, doslova nechápou rozsah toho zločinu. Galaktická federace k tomu má kosmologické povolení, protože jsou to božstva typu Višnu, nebo Alláh, oni to používají tak, aby neměli kosmologický průser, ale satanisti ne.

Rozhodně pro přežití bylo doslova nutné překonat všechna náboženská tabu a začít jednat ve svůj prospěch, podle zdravého rozumu.
A pustit se do čarodějnických válek proti zlu, které útočí a sehnat si k tomu síly.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter