Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Celé to odpovídá situaci, kdy se naše planeta dostala do nějaké vesmírné konstelace, nebo proudu energií, kdy je nesena frekvenčně nahoru a je celá přenášena do vyšších frekvenčních pásů existence.
Když se dostala do této situace, což je v Poselství Amenti dáno roky 2000 - 2022, tak se zaktivovaly všechny síly, proces a mocenské skupiny, dobra i zla, světla i temnoty a sehrála se tedy dimenzionální válka, při které zvítězily kosmické síly Stvořitele ve prospěch Galaktické federace, tedy sil světla, poznání.

No a tak se nadále realizují naprosto všechny procesy, které s tím souvisí, domnívám se, že skutečně velice silně opadla sféra satanistů, pekelných světů, proto ztratili možnost terorizovat a celé ovzduší, atmosféra, paradigma planety se výrazně pročistilo a přeneslo nahoru, proto jsou denní, běžné hladiny prožívání klidné. Já už žádné útoky nevnímám.

I když vnímám ještě nějaké inteligence z těch temných, tak ve smyslu, že se pouští.

Je těžké v tom rozlišovat úplně přesně, co je co, ale myslím si, že typické NWO nacistické pozemské psychotronické technologie jsou poměrně slabé. Přisuzuju je stavům před spaním, kdy jsem byla obtěžována, nebo jsem si všímala nějakých psychoprogramů pouštěných do podvědomí a když jsem tyto stavy začala "chytat", abych si je zapamatovala, nebo aktéry tohoto počínání stopovat, tak to přestalo.
Evidentně nestojí o veřejné vykladače těch jejich programů a jediný způsob, jak se toho dá v mém případě docílit, je dát mi pokoj.

Neustále v tom ale fungují jak vysokokapacitní dimenzionální vesmírné systémy, tak i vojensko-psychotronické mimozemské systémy + tedy takové již o řád slabší nacistické NWO psychotronické programy + obecně vojenské psychotronické programy. A do toho přirozené uspořádání kosmu a běžné spirituální světy.

Situace se z mého pohledu výrazně uklidňuje a dost věřím tomu, že reálné nebezpečí už je zažehnáno.

Ale skutečně očekávám kumulaci problému 5G, mikrovlnného bezdrátového přenosu, problematiky sledovacích a satelitních zařízení, ovlivňování ionosféry, technického ovlivňování počasí atd. To bude nějak probíhat, ten problém se bude kumulovat, do takové míry, že bude muset být řešen, nebo vyvrcholí katastrofou..


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter