Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Je fakt, že už mám těch rozjívených fašistických vrstevníků a jejich povykování na Rusko dost, stejně tak jejich progresivní technokratické tendence a to, jak mají v hlavě nasráno a jsou pozérský zmetci, milují kapitalismus... Já jsem před 1989 taky žila pouze v pozici malého dítěte, takže nemůžu říct ani A ani B, narozdíl od mých vrstevníků, uvědomělých disidentských spratků .... Plastic People of the Universe považuju za duševní odpad, už jen kvůli tomu, že jsme se o nich museli učit ve škole. Prakticky to, co produkovali, nebyla "hudba". Vencu Havlíka ani 14. Dalajlámu taky nemusím a jakkoliv nevěřím v jejich dobré dušinky, protože nemám v hlavě nasráno.

V životě by mě nenapadlo chtít zničit Rusko - nevím, dodnes mi to připadá, že spadl někomu na kebuli granát.
Jak jako zničit Rusko a hlavně PROČ ????
Kvůli tomu, že se jim nelíbí zabíjení etnických Rusů a hajlování nacistického vedení na Ukrajině ???

No .... takže s těmi odpornými šmejdy, co milují Plasticy, Havla a od malinka si hrají na disidenty, až by zasloužili denně přes držku - už nehodlám hledat společnou řeč a popravdě, jsem ochotná jít i do občanské války proti těmhle sviním.

To jako jestli si ty chcípáčkové myslí, že teď si malinko zařádili a všechno se vrátí zpátky, jak to bylo, s nekonečnou mírou tolerance "dezolátů", tak se pletou.
To jsme prostě byli jako mladí naivní a netušili jsme, co hodlají ty "disidentský" kolaborantský nacistický malý kurvy jednou provést.


Opravdu by měli vychcípat na bázi svých rozhodnutí.

Očkování - civilizace, která se zachovala, jak se zachovala, tedy tupě vlezla katovi pod ruku a nechala si píchnout magnet do krve, by podle přírodních a kosmických zákonitostí měla zdechnout, případně propadnout otroctví, protože jasně prokázala svoji slabost, hloupost a neschopnost se bránit.
Je tady GF a díky tomu se podařilo část lidí od toho zachránit.
Očkovaným se tvoří v tělech struktury, které je při trochu větším stresu zabijou. To není jako s neočkovanými Ukrajinci a Mohamedány - ti běhají jak čamrdy a zabije je až kulka, nebo bomba. Čechy zabije už stres a běh.

Stres a běh možná přijde, pro všechny ty ukřičené hrdiny proti "Russku". Možná budou mít příležitost ukázat svoji odvahu při "obraně republiky" proti Rusku. Jak jsou naočkovaní a budou posraní až za ušima, možná doopravdy chcípnou dřív, než dojedou na frontu.
Co říct, než že jim to přeju, i naše republika potřebuje vymlátit nacifikovanou generaci.
Je to fakticky odporná nesnesitelná verbež, já nesnáším jak moji, tak o něco mladší, tak o něco starší generaci - jsou to odporný a špatný lidi a bude v pořádku, když pochcípají.

No a konečná budou psychotronická děla a ovlivňování mysli, to bude nejhorší zkouška a myslím si, že tím prolezou jen připravení. Ti, co prolézali transformací a mají tedy vycvičené mysli.
Dementík datlující píčoviny přes I-phone, slizující svoje sny o zničení Ruska, má v hlavě nasráno a půjde velice snadno ho vodit.
Kdo už si zvykl hlídat si mysl, sledovat, co se s ní děje, co je vlastní, co je cizí a má zkušenosti s ovlivňováním nálad, bude mít šanci.
A jestli bude válka, tak se takové technologie začnou používat. Mají je všechny strany.

Takže netřeba se bát jaderných bomb, nic takového nebude, ale zombíčci budou na dálkové ovládání.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter