Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Tak ono už zombie hnutí za zničení "Russka" už je přímé aplikování takového vojenského psychotronického děla ze strany NATO, jako hlavní síly NWO. Jsou doslova napíchlí, zombíci, schopnost vlastního uvažování je velice nízká, točí se v povoleném kolečku, nic nechápou a navíc pracují a fungují pod vysilujícím zlým "cool" alfa signálem od Drakoniánů - satanistů. Satanista 666 taky měl tento zlý alfa signál, kterým zjančil a překroutil veškeré duševní prostředí v tom městě a doposud figrky Havloidní galérky kvičí o Russku.

To jsou prostě přímé techno-okultní aplikace psychotronického a psychologického rázu, jak pracovat s davem typu MK Ultra.
Je to zákeřné a dá se to porazit jenom s pomocí Galaktické federace.

Protože, ono to tak nějak nedává smysl a je to nápadné, je to jasné použití psychotroniky na dav.
Takže lidi typu Havloidní galérka, tedy proglobalističtí, prozápadní, technokratičtí progresivisti, vyznavači pseudohumanismu, nyní nenávidějící Rusko ... jsou pod vlivem psychotronických zbraní.

Ti, kdo tomu doposud nepodlehli a mají opačný názor, mají dvě možnosti:
Podléhají psychotronickým zbraním protistrany, případně mají vlastní uvažování, či napojení na vyšší sféry, hodnoty, dimenze a nepodléhají žádným psychotronickým zbraním.

Když jsem byla mladá, pamatuju si nálady, že když se řeklo Rusko, tak se lidi měli jako povinně smát. Pak to opadlo, asi s tím nástupem Putina 1999, ono taky se mezitím do našich končin dostala stará zakázaná, i nová, porevoluční ruská díla, třeba knihy manželů Tichoplavových, která se velice seriozně zabývala mystikou i psychotronikou, atd. ... zkrátka z mého pohledu tato nálada nějak opadla a ztratila na významu, aby se povinně vysmívalo Rusko.
Pak jsem zažila zvláštní směs pocitů z mé generace při pobytu v mondénním subkulturním prostředí alternativy, hudebních klubů, divadel, humanitních fakult atd., pojala jsem z těch lidí docela nechuť a právě tehdy neurčitý a iracionální pocit nacismu a satanismu. To se nedalo tehdy dát nějak snadno přečíst, bylo to v mlze, až nyní, se současnými událostmi, se to dá jasně přečíst, kdy jasně vyplývá rozdělení "kdo je kdo" a jsou jasné a čitelné nějaké procesy ve společnosti, kupř. i odhalení satanistů, viz. znameními ověnčený satanista 666.
Dříve toto všechno bylo v mlze, bylo to iracionální, si něco takového myslet.
Pak mi přeskočilo, prošla jsem sociální smrtí a po té galérce se mi nijak nestýská, ale jsem v šoku, co z nich je, jaké jsou s nimi plány, jsou pozorovací materiál plánů NWO.


Takže se na nich dá pozorovat aplikování psychotronických zbraní a to je nejdůležitější součást prozření.
Protože se musí sundat 5G, zastavit tyranské pokusy s ionosférou, zastavit chemtrail znečišťování ovzduší, taktéž je na zvážení technické ovlivňování počasí. A samozřejmě, otázkou je, jak se navždy uchránit před psychotronickými zbraněmi a infiltracemi zvenčí, že?

Žeby ty duchové teda jako byli?
Jo jsou kreténe, přečti si knížku od Tichoplavových :-D





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter