Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Toto bude naprosto zásadní, pochopit okultní, magické, psychotronické záležitosti.
Ti, co jsou napíchlí a fungují jak roboti, co opakují, že "Russko musí zmizet z povrchu planety", ti už se z toho pochopitelně neproberou. To se tedy týká širokých vrstev, co jsem měla možnost během života pozorovat, tak se to týká obyčejných maníků, přes "kulturu", až po vysokoškoláky na vyšších postech. Na inteligenci nezáleží, tady rozhoduje vyloženě duchovní vnitřní kompas, skrze srdce.

Kdo má kompas namířený jinak, než tato masa zombies, tak bude nucen čím dál více přiznávat plnou realitu, včetně psychotronického ovlivňování obyvatelstva a škodlivosti mikrovlnného záření na živou přírodu.

Je možné, že ten tupý dav bude skutečně vyšším řízením nasměrován jako armáda k vybití, kdy budou narukováni proti Rusku a možná, že budou tak dokonale zpracovaní, že to udělají i rádi. Nemyslím si, že mají vlastní myšlení, jsou limitováni tolika lžimi, že nemají šanci doopravdy myslet a rozhodovat sami.

To bude to nejdůležitější a cesta k obraně proti psychotronice spočívá v magickém chápání reality a se zacházením s vyššími kosmickými plány, zkrátka je nutné začít se učit zacházet s vědomím.
Takže myšlenka nové doby - že mystika a spiritualita je důležitá a je nutné přetočit tímto směrem - se prokřeše jako nová nutnost k přežití.

Kdo bude mít schopnost nebýt ovlivňován psychotronickými děly, bude mít jednoznačnou výhodu k přežití.
Už to základní formátování - neočkovaný, který netouží se jít rvát s Rusy, radši uteče, nebo přeběhne a ještě s vlastní hlavou. Jak ČS legie za 1. světové války.
Oproti oočkovanému fanatikovi proti Rusku s napíchlým mozkem na dálkové ovládání má myslím si daleko větší šanci na přežití.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter