Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Tedy, ne že by bylo Rusko v dimenzionálním poli pouze pozitivní, jistě jsou tam silné protisíly, které jsou i technického rázu, ale vždy je nejstabilnější kultické hluboké, zelené vřídlo hlubokého klidu a proudu civilizace.
Pokud někdo tvrdí, že Rusové jsou nekulturní národ a že jsou tam jenom bestie, tak je sám nekulturní hovado a není třeba s ním ztrácet čas. Asi mluvil o Chazarech, špinavých žiďáckých satanistech ze stepi, ne o Rusech.

Ale jenom ráj tam skutečně není, jsou tam všelijaké síly, kupř. jsem válčila i s nějakým vnitřním podzemním zařízením typu CERN, navázaném kulturně na Kateřinu Velikou, což už je taky nějaká falešná iluminátská síla, jsou tam falešné a špatné energie, plné temnoty a satanismu a špatného duchovního přístupu, to ano.
Ten ruský CERN je asi naprostá realita, protože jsem tuhle nedávno viděla jakýsi dokument ukazující strašidelné stavby v Rusku, většinou opuštěné sovětské projekty, přičemž jeden z nich měl být právě tento ruský CERN. Bylo tam řečeno, že do toho byly investovány miliardy rublů, ale po revoluci že to tam soudruzi jen tak nechali ležet ladem, to si říkám, kdo chce takovým ptákovinám věřit, ať jim věří, už vidím, jak to tam inženýři nechali ležet ladem. Na povrchu je nějaká spadlá věžička a pod tím hypermoderní high-tech, tomu bych věřila.

Ale všechny tyto instalace jsou škodlivé, takže jsem s tím taky krátkou dobu bojovala a vždy se snažím se z těchto ruských a sibiřských sil chytit planetárních kultických proudů a dávám si pozor, abych se nechytla do satanistických technicistních vln a hledám skutečné kultické vřídlo, které je velice intenzivní, majestátní, mocné a skutečně jen hlupák a idiot bude tvrdit, že Rusové jsou nekulturní národ.

No, však tito hlupáci a idioti dokonale opanovali všechny kulturní instituce v mém městě, to je skvělé vědět.
Stejně - všechno je to stupidní antispirituální verbež, nechápou z mystiky absolutně vůbec nic, ač si hrají na alternativu. Kvůli takovým špinavým infiltrovaným filckám se nedalo v prostředí alternativy nic dobrého vytvořit a ve výsledku tyto satanistické antispirituální zfetované hyeny zničily absolutně všechno.

Je třeba si uvědomit, že nám tu tečou nervy kvůli vypatlaným debílkům, kteří nevěří na nic spirituálního, mystického, pokud dělají magii, tak černou, jedou v megatonážní lži, za kterou je normální popravovat.
Je to takový zločin, že se nedá ani normálně výpovědí popsat.

Takže jen houšť, s psychotronickými pokusy, ať ta verbež dobrovolně naběhne Rusům pod dopadající bombu. Není třeba kvůli těmto zrůdám zničit svět, je potřeba zničit jenom je. Hlupáčky antispirituální satanisty.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter