Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Problém těchto ukronácků nasazených od NWO, co hecují nenávist na internetu proti Rusku, buď otevřeně a debilně, nebo sofistikovaně útlocitně jakože "kulturně", jako ty "lepší lidi", co se pohybují "v kultuře" a "mají humanitní vzdělání", je ten, že většina těchto zfetovaných rozjívených zkurvenců má už od dosažení plnoletosti Modrou knížku.

Tedy chcípáčci, co nemají základní vojenský výcvik, ač by se jich ještě týkal, kdyby nebyly ukňučený sračky, co fetují a proto mají "duševní choroby" chudinečky.
Takový svině bych hnala, jenže to za tyhle bastardy to odserou mladý, debílkové, kteří se v těchto zfetovaných starých chcípácích vidí.
Tak ono jim hochům ještě není 100, že, jsou ve věkové relaci cca 40 - 60, takže by flintu uzvedli, ale zrovna tito bastardi, co dělají tolik zla ve společnosti, havloidní pakáž, mají Modré knížky ve velkém.

Takže tyhle nicky, co umí dělat jenom zlo, tomu uniknou, místo toho naklušou mladí a zfanatizovaní městskou kavárničkou.

To se tak dělá, protože když budou dělat armádu, tak potřebují mladé, pitomé, nezkušené a povolné, kteří nechápou souvislosti, ne nějaké skupiny 40 - 60 s vyhrocenými názory, kteří když dostanou zbraně, jsou schopní se navzájem pozabíjet ještě v běžné základně.

Natož na frontě.
Když minimálně třetina bude mít chuť nejdřív zastřelit velitele a pak přejít k protistraně.
Ne, na to si vezmou mladý dvacetiletý ucha, co se dají zbuzerovat a ještě nemají názory.

A chcípáčci bez vojny, kulturní havloidní milískové s Modrou knížkou a papíry na paličku budou dále kulturně oblažovat naše centrální města, ano ano.
Tak to je.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter