Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Vše odpovídá průběhu dimenzionální války, kdy se indická, arabská a slovanská božstva (Galaktická federace) + naše planeta rozhodla definitivně sejmout NWO, nadnárodní globalismus, vůdcovství USA a NATO. A vymazat a restartovat Evropu, jako když se přeinstalovává počítač.
Takže až ve Francii vyroste gigantický dub (potřebuje hodně vody), tak se znovu začínají psát dějiny západní Evropy.

Všelijací troubové, co si myslí, že NATO rozdělá Rusko za pár měsíců a za půl roku je bude mít na talíři, jsou totálně mimo realitu.

NATO je svým způsobem iluze. Protože sestává z tzv. "profesionální armády", která jezdí někam k národům, kde běžně nosí sandály i v boji, "dělat demokracii". Neboť tyto národy většinou nejsou světová velmoc, doposud se jim to tolerovalo a mohli to takto provozovat, přičemž základní otočka v tomto je Sýrie a rok 2015, kdy se Rusko rozhodlo těmto napadeným národům od NATO pomáhat.

Od té doby jede na férovku světová válka.

Jaký je rozdíl mezi Ruskem a NATO?
V základním vojenském výcviku, které národy NATO nemají. Je to znát i na rozhraní hlasu muže ze západu a z východu. Ti z východu mají mužnější a hlubší hlasy, byli nuceni v těle rozběhat testosteron a přestat mutovat.

Profesionální armáda NATO není ve výsledku tak početná a hlavně jejich styl boje je naprosto bez tahu na bránu, protože ve skutečnosti nejsou určeni k tomu, aby něco vyhrávali, doopravdy zvládali. Mají dělat jenom bordel a prostor pro zlo v napadených národech, nic víc.

Takže ve skutečnosti je sumasumárum veškerý západní prostor absolutně bojeneschopný a hlavně - i kdyby došlo na nějakou mobilizaci, ve společnosti se rozjedou občanské války.

Takže Rusko má ve skutečnsti prostor volný už teď, kdyby chtěli, můžou jet. Ale předpokládám, že uvažují, jak se dá celá ta věc zařídit levněji, třeba přes politiku.
Nebo dav náhodou, kdyby mu něco došlo, ale to oni to analyzují a myslím si, že chápou, že to by byl faktický zázrak.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter