Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A myslím si, že už není třeba posmutněle říci - jo děvče, na to nedojde, protože USA/Rusko spustí jaderný kolotoč.

Ne, nespustí, doopravdy nespustí.
Protože je tady Galaktická federace a ta to prostě nedovolí.
Protože by to rozšvihalo planetu a výrazně poškodilo životní prostředí a to je pro ně cennější, než plná masa tohoto připitomělého druhu.

Takže se můžeme nervovat a likvidovat plným spektrem zbraní, přes pulsní a psychotronická děla až po mikrovlnné zářiče likvidující vše živé, obří nejaderné bomby a vyvolávače zemětřesení, můžeme klidně trpět jak zvířata a způsobovat si fakt krutou a nesmyslnou bolest a škodu ... ale žádné jaderné zbraně.

Pokud nad tím někdo pochybuje, ať se doopravdy zamyslí a jestli to udělá, musí mu vyjít, že to, že ještě nikdy nepropukla jaderná válka, je dáno tím, že si to Galaktická federace nepřeje.

Protože by doopravdy šlo rozpoutat extrémní nesmyslné peklo na zemi kvůli ukníkaným hovadům, kterým ještě nikdo v životě nevrazil a západ je hitparáda prasoidní degenarace, tak je tu jasný, velice přehledný a naprosto maximálně efektivní plán.

Nahnat opět z východu na západ odpad, oddělit to neprostupnou zdí, přičemž je výhled, že se to všechno časem potopí.
To je řešení.
Nebo má někdo nějaký nápad na efektivní psychoterapii, jak udělat ze západu zase civilizaci? Galaktická federace dospěla k závěru, že je lepší to utratit.

Takže nedoufejte v jaderné bomby, věřte v ruční řešení a zábavnou psychotronickou válku, po které už bude lidstvo doslova magie znalé.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter