Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.9.2023 >



Jinak je tu ještě jedna věc, která by mohla hrát roli, totiž efekt, kdy došla trpělivost.
Já to pozoruju na sobě - teprve teď mi dochází, že ta amorální hnusná prozápadní odporná krvavá hajlující verbež je prostě duchovně nevyvinutý a nízký odpad, že to je skutečná příčina jejich postojů, duchovní nevyvinutost, zakrnělost základních duchovních funkcí, neexistence vyšších spirituálních schopností.
Tím vůči nim ztrácím respekt a začíná mi být čím dál tím víc jasné, že je potřeba tu nízkou rozjívenou verbež srovnat do latě, nebo, naprosto ideálně, protože už mě pustily humanitní ideály, to oddělat a tento svět zbavit takové zátěže.

Museli mi hodně hodně dlouho lézt na nervy, než jsem byla schopná k takovému závěru dojít, protože to je holt úděl složitějších a duchovně vyvinutějších lidí, že mají vysokou míru tolerance, shovívavosti vůči duchovně nižším lidem, hledají pro ně omluvy a stále doufají, že oni něco pochopí a podle hesla "podle sebe soudím tebe" je vidí pozitivnější, než ve skutečnosti jsou.
Opačně to samozřejmě nefunguje, malé nízké bestie nemají žádný nadhled, ani velkodušnost a klovou jak slepice, jak dementní svině do všeho, co se jim byť jen trochu nelíbí.

Skutečně došlo k situaci, že nízký hloupý a antispirituální odpad se rozjel, rozjívil a nyní má pocit, že může zničit duchovně cennější složku společnosti, protože "dezoláti a antivaxeři" jsou v menšině, zatímco jich, duchovně nevyvinutých tupých parchantů, kteří nedosahují kvalit nutných pro nový věk, je drtivá většina.

Pořád jsem přesvědčená, že evoluce nemůže probíhat pořád dokolečka tak, že vždy, když se vyvine nějaká duchovnější a spirituálně vyvinutější vrstva, bude zničena nízkým odporným odpadem.
Takto se to tady děje od pádu Atlantis, pořád dokolečka se opakuje tento proces. Duchovně vyvinutí jsou vždy zašlapáni nízkými primitivy a společenský vývoj se posouvá do hajzlu, až jsme v těch nacistických sračkách, kde teď jsme.
Vím, že bez pomoci budeme těmito odpornými sviněmi zase zašlapáni. Jedině, kdyby se menšina dokázala nějak sjednotit a vůči nízké většině zaujala nekompromisní stanovisko a rozhodli si ty hyeny nemilosrdně podřídit a spráskat je do kouta.
Tomu nevěřím.

Proto doufám v depopulační program od Galaktické federace, který by měl tuto odpornou přebytečnou nízkou havěť zničit. Očkováním, válkou, zářením, slunečním zábleskem.
Myslím si, že když se Rusko skutečně pohne, tak poženou na západ rusofobní svině a jakmile tato vlna přejde přes nás, už bude lépe. Když se odizoluje západní Evropa, mělo by být politicky lépe. Pak bude největší problém mikrovlnná bezdrátová technika, psychotronika a ovlivňování počasí.

Kéž by se to stalo co nejrychleji, protože je jasné, že dokud nás někdo nezbaví těch odporných stvůřiček, na světě bude peklo.
Jsou to duchovně nevyvinuté bytosti, já věřím, že je v tom kolikrát duše dobytka, chová se to tak.
Když jsem nad tím přemýšlela, tak se to štěpí a ukazuje už od revoluce.

Hned po revoluci vznikli pravičáci a výsměch Rusku, zlodějny ve velkém, privatizace státního majetku do rukou nadnárodních globalistických sviní atd.
Kdo v tom jel?
Pravičáci byli a jsou z mého pohledu jasně antispirituální, materiálně založení primitivové, pro které je "vlastnit", "mít", "moct si koupit" to nejvíc na světě a žádné jiné hodnoty nemají, zajímá je vyloženě jenom hmota, mít, vlastnit, mít dost.
Takoví za komunistů museli skutečně velice trpět, protože socialismus nesl neviditelné a duchovní hodnoty typu, že neexistovala reálná hmotná bída, nezaměstnanost, bezdomovectví atd.
Pro duchovně nevyvinuté bastardy to ale není hodnota, protože je nezajímá, že někdo zbytečně trpí, je zajímá jenom to, jestli oni "mají".
Suma sumárum - je zbytečné takové lidi tolerovat, jejich hloupé nízké hodnoty a je v pořádku jim zavřít držku / pozabíjet je.


Výbojné a agresivní nelidské války USA a západní Evropy proti muslimským státům - opět, toto vyžadovalo skutečně vyššího ducha, aby člověk začal nenávidět ty západní ksindly a začal fandit muslimům. Jednak to vyžaduje netrpět rasismem a nepovažovat tedy život muslimů za méněcenný. Dále to vyžaduje inteligenci, aby člověku došlo, že "demokracie" je v tomto světle totální zlo a také sociální intuici a cítění, aby člověku došlo, že kvůli "ženským právům" není v pořádku ničit celou jednu civilizaci a že "ženská práva" nesmí mít přednost před celým kolektivem a jeho prospěchem. "Ženská práva" byla jenom záminka pro hecování nenávisti.
Takže tímto sítem, které dále utvářelo a směrovalo myšlení, bylo základním kamenem pro nedůvěru k západu a rozpoznání těchto států jako zločinných, prošlo opět jen málo lidí.
Protože většina jsou tupí dementní rasisti a muslimské kultury považují za méněcenné.
To nespojuju s fenoménem "vítání uprchlíků", to už byl jenom následek zrůdné politiky, bylo v pořádku se proti tomu bránit(aťsi sežerou Německo a Francii), ač už to bylo jenom bránění se následku, mělo se řvát, když USA začalo tyto oblasti světa šikanovat.
Tyto krvavé masakry ale obyvatelstvu nevadily, protože obyvatelstvo je samý pirmitivní rasistický, spirituálně zaostalý hajzl, který má pocit, že život bělocha je víc.

Následoval samozřejmě covid a vakcína.
Spirituálně zaostalý dobytek evidentně nedával ve škole pozor, takže je nerozrušuje magnet, co drží po očkování na paži, na rameni. Magnet je přitahován určitým spektrem kovů a dalším magnetem, ničím jiným. To asi ve fyzice nebrali, zrovna chyběli ve škole, a nebo, a to je nejhorší, jim to připadá normální, resp. se svou nízkou duchovní konstitucí a vírou, že nic po smrti není a žádné důsledky svých nízkých rozhodnutí nikdy neponesou, si myslí, že je lepší se podvolit, i když jim rozum a intuice říká, že toto je špatně.
Takže - debilita, morální nízkost, nezodpovědnost, bezvíra, spirituální zaostalost.
Nevěří v reinkarnaci, takže ten dobytek věří tomu, že toto nejsou jeho problémy, že toto řešit nemusí, že se do následků svých dementních rozhodnutí nikdy nenarodí a nebude je tedy muset vyžrat.
Podvolili se rychle, dobytek, NWO nemuselo nijak výrazně tlačit a používat těžké kalibry nátlaku, dalo se tomu snadno vyhnout, když pro to člověk byl ochoten něco udělat. Ten nátlak byl pouze simulovaný, protože tu již byla GF v roli vítězů, nebylo to doopravdy.
Ale, antispirituální odpad se nachytal, v plné míře.

Tak když už se společnost odstředila na odpad a ty, co patří do nového věku, intenzivně věřím (i díky pozorování GF a komunikaci s GF), že bude z tohoto světa konečně, po dlouhých 12 000 letech, definitivně odstraněn nízký, duchovně zaostalý dobytčí odpad a bude obnovena úroveň Atlantidy.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter