Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Zkrátka procházíme mytologicko - evolučním předělem, v křesťanství Armageddon, v islámu Svatá válka, u židů se počítá s tím, že Jehova je nesmrtelný, ale není ... potvůrka jedna ještěří. Dále nevím, rozhodně tato mytologická událost se děje a naplňuje, tedy probíhá odstředivý proces na lidi nového věku a ty, co půjdou po svém, hezky zpátky podle své duchovní úrovně a příslušnosti. Velká část duší tu zůstane, protože je prakticky dobytek a počet zvířat na této planetě se bude dále zvyšovat, přičemž největší část tvoří kopytníci. Ptáci atd., i když domnívám se, že pro ptačí duši je degradujícím procesem stát se člověkem, takže myslím si, že největší zvířecí část, která je nucena pobývat v lidských tělech tvoří kopytníci, od plachých srnek až po ukrutné voly.
Další část duší se odstěhuje do svých planetárních a galaktických systémů a menší část půjde do bájného "věčného zatracení", tedy bude vcucnuta do jiných, paralelních vesmírů, což je doufám i budoucnost satanisty 666. :-D

Proto jede doopravdy čistka a je to myšleno naprosto vážně.

Stěžejním problémem k chápání v budoucnosti a reálně nyní působícím problémem současnosti je psychotronika a geomagnetické zbraně.

Obě mocnosti - SSSR i USA NATO na těchto věcech pilně pracovaly celou druhou polovinu 20. století.
Jedni předháněli druhé - v 80. letech všichni frčeli naplno.

USA se vydalo cestou kolaborace s ohyzdnými šediváckými příšerami a rozvíjeli brutální nacistické projekty. Zároveň svoji populaci zavedli do "new age", kdy se skrze éru "hippies" prosadily falešné mystické proudy, představy, programy a konstrukty. Dokonale vše zpovrchnili a zesluníčkařeli a znemožnili doopravdy myšlení a rozvoj v těchto věcech. Tento vývoj přerušil až Steven Greer.

SSSR se vydalo cestou tvrdé ideologie marxismu a komunismu, že "náboženství je opium lidstva" a nasadili tvrdou cestu materialistického ateismu a tvrdé persekuce nepohodlných osob na psychiatriích. Zároveň ale nechávali proudit jisté mystické poznání, z východu, na do určité míry pravdivých základech, protože potřebovali, aby obyvatelstvo taky něco umělo.
Nicméně tento vývoj byl přerušen revolucemi 1989 - 1991 a SSSR jako říše padl. Což tehdy bylo chápáno jako "jupí budeme se mít rádi" a ono hovno, bylo to úplně jinak, západ nás v té době považoval za poraženou stranu k vykořistění, což je teď už docela jasné a zřetelné.
Myslím si, že tyto události se ale musely stát kvůli vzestupu planety a frekvencí lidstva a další evoluce k nutnosti přijmutí galaktické reality, pochopení galaktických a dimenzionálních, spirituálních souvislostí, abychom dospěli ke schopnosti jasně civilizačně komunikovat s Galaktickou federací, což je pro naši společnost zásadní stabilizační bod k ukotvení "nového věku".

No a v tomto hraje roli právě česká Bohemie a dále další slovanské národy a jejich kultické proudy civilizace a energií a protože bylo nutno dosáhnout podmínek k takovému vzestupu a jeho vědomému uchopení, bylo nutno naši společnost pustit ke všem možným informacím, včetně pochopení efektu a reality, že "imperialistický západ" není jenom sovětský blábol.

Takže se věci vyvinuly všelijak jinak a myslím si, že už to pomalu začínáme chápat a že celá problematika dostává reálné obrysy a rozměry k uchopení a o to jde.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter