Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Já bych řekla, že určité myšlenky se šíří lavinovým efektem.
Kupř. to, že existuje nějaká psychotronika a utajované technologie a "deep state" a NWO a že existuje nějaké spiknutí elit - to bylo doopravdy před dvaceti lety ještě dost v mlze a málokdo se tím reálně zabýval.
Teprve po té dimenzionální válce se to stalo tolika lidem, že se s těmito kriply muselo rvát, že už to není až taková totálně neznámá věc.

Že mimozemšťani byli starodávní bohové a že všechny ty biblické vyprávěnky a další legendy jsou zřejmě vyobrazení techniky (kupř. zvukovými vibracemi, zvukovou zbraní sesypané hradby Jericha) ... to krásně zapadá do kontextu taky až nyní.

Do toho reálně lítá na nebi Galaktická federace, která sejmula satanisty NWO a galaktickou mafii a nyní se již nacházíme ve frekvenčním rozhraní, kam nedosáhnou reptiliáni a podobná havěť.
Když se mi ještě někdy stává, že padám do minulosti a promítám se vědomím do časů před r. 2020, kdy museli reptiliáni definitivně vypadnout, tak se ode mě odtahují a utíkají, protože mám frekvenci budoucnosti a oni to vyloženě nesnáší, utíkají od toho.

Pořád pokračuje ten vzestupný proces, kdy planeta zvedá svoji frekvenci a lidi s ní a s tím probíhá ten odstředivý proud různých událostí a nutností rozhodnutí. A tento celý princip vede k tomu, že jedna část (lidi) se budou dále evolučně vyvíjet a druhá část - odstředění očkovanci a prozápadní atd. - budou upadat, umírat, až zmizí, pokud se jim v tom ještě nepomůže masomlejnkem idiotské války proti Rusku.

Rozhodně však v poslední době se ten proces zvedání myslím ještě více zrychluje a začíná nabírat tu vrcholnou sílu, což jsem pocítila a vnímám to tak, že se stala nějaká velice hluboká syntéza naší planety s tou ruskou, sibiřskou energií. Ta je ve skutečnosti pocházející z jiné planety, musí tam být nějaká plocha, krystaly, kus zeminy, energetický implantát, nebo něco takového, co pochází z jiné planety, než je ta naše. Nevím která to je, nebudu říkat která, protože nevím, ale ta planeta je velice velká, stará, vznešená a má v sobě specifickou energii seversko-slovanské kultury.
Asi je nositelka nějaké galaktické "slovanské" rasy.
Tato energie tu nyní získala větší sílu, planeta je touto energií teď podporována, probíhá větší syntéza ras, ve smyslu, že odpadá stará stigmata, uvolňuje se atmosféra, ale zároveň se dynamizuje proces vzestupu.
Pocítila jsem dravý vzestupný proud, který byl velice otevírající, až bolestivý a nesnesitelný a Galaktická federace s těmito věcmi se mnou pracuje.

Zřejmě skutečně může přijít něco, jako je ten kvantový skok, planeta se může dostat do dynamického frekvenčního vzestupu, její energie se skokově znásobí a tyto energie doslova nutí otevřít veškeré nitro a vyčistit se, je to bolestivé, když to tak není.
V tom případě to doslova zabije mnoho nepřipravených lidí.

Mám pocit, že ten proces nějak začíná, že přišly první šlehy a výboje tohoto procesu, je to zatím zkušební, ještě to není naplno.
Ale začíná to.

Já myslím, že v realitě se to projeví takovým velkým převalem událostí, protože já už na sobě vyloženě cítím, jak mám dost těch věčných lží a idiocie a jak vidím, že je to o tom, že jsou ve společnosti dlouhodobé manipulace od NWO, inteligenti jsou zastrašení a bojí se mluvit nahlas a idioti mají volný výběh a nestydí se mlátit držkou.
Až toto dojde inteligentům, kteří jsou zavaleni nejistotami, pocity viny a zmateností, jestli náhodou nejsou blázen, když si myslí něco dočista jiného, než propaganda, tak se věci můžou začít hýbat, i pod tlakem těchto vzestupných procesů.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter