Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Jak už to tak bývá, tak vždycky když nadšeně oznámím, že už je všechno dobrý, tak mě zase někdo vyvede z omylu.

Tentokrát na mě před spaním zaútočila parta nějakých reptiliánů, kteří tu zůstávali skryti. GF mi říkala, že věděli, že tu ještě nějací jsou, ale že nevěděli kde, že se kryli. Jsou to takové zbytkové roztroušené skupiny posledních vzdorujících jednotlivců.
Protože tato napadení reptiliány mají specifickou energii a průběh, zkusím to nějak popsat, protože je nutné sdílet informace.

Jednoznačně to souvisí s Vatikánem a mafií. Ptala jsem se GF, jestli na mě útočil Vatikán, nebo reptiliáni a GF říká, vždyť víš, že to je to stejný. To je jedno a to samé. Vatikán jsou reptiliáni.

Takže když jsem usínala, jasně jsem cítila, jak se mi nějaká studená energie nalepila na pravou nohu a jak mě celkově začala ovíjet a ovlivňovat nějaká cizí energie. Jasně jsem věděla, že je to Vatikán, ale proč jsem to jasně věděla, nevím, prostě to tak vím, když se to děje. Byla jsem tedy ve střehu, co se bude dít, co to bude dělat. Vím, že v tom ovíjení tou energií byl odkaz na černou, na černé zvíře, neurčité, ale černé. Potom mi GF nějak odpomohla, já se z toho otřepala, odreagovala se od toho a začala jsem usínat.
Najednou, chronicky známý útok, který se mi stal už Xkrát, tentokrát byl však silný. Do mozku, do spánku, blízko u sluchového nervu je najednou poslán silný elektromagnetický puls, zní to elektricky, má to jasně technický zvuk podobný elektrickému zkratu, je to jasně technicky znějící zvuk, nemůže to vyprodukovat mozek, není to halucinace, je to prostě elektromagnetický útočný puls, který má zřejmě schopnost člověka zabít, ale GF to tlumí a odráží.
Protože jsem ležela na pravé straně a celý tento útok byl směrván na pravou polovinu těla i mozku, cítila jsem, jak mám mozek "shrnutý", jak mi ten puls doslova vyryl do mozku rovnou čáru zezhora do toho spánku a zvukového nervu. Galaktická federace mi řekla, ať ležím, že na mě použijí jejich technologii na odstraňování následků těchto útoků, trvalo to asi pět minut, nebolí to, člověk ani nic zvláštního moc necítí. Pak mi mimozemšťan, co mě má na starosti říkal, že brzy uvidím kamení a skály, skutečně jsem uviděla skálu, jako černý kámen, brzy poté na to také velice ostré skály, jako útesy a při tom výjevu jsem pocítila nutkání velice silně polknout, takže jsem polkla tak, že jsem cítila, jak se mi přitom narovnává mozek a jak t spálenina mizí a ztrácí strukturu a můj mozek se celý zase srovnal a zmizela ta spálená pokroucenina.

Toto je realita.
Bez Galaktické federace bychom byli proti těmto ksindlům absolutně bezbranní.

Pak jsem se právě od GF dozvěděla, že jde o skrytou skupinu, o které měli detekováno, že tu někde musí být, ale teprve teď že se odhalili.

Potom jsem viděla obličej ženy, mafiánského typu, s velkými slunečními brýlemi, jak s typicky mafiánským výrazem pokuřuje kubánský doutník a jde z ní taková ta typická mafiánská arogance. V té vizualizaci jsem jí strhla ty černé brýle, abych jí viděla do očí.
Ty oči nejsou lidské, jsou strašidelné, mají jinou strukturu zornice a duhovky, měla myslím nějaké světlé oči, možná i modré, ale duhovku měla buď tu typicky plazí, anebo ještě nějakou jinou, byl to takový zmatený vjem, ale byly to velké a nelidské oči, kde je jasné, že to patří jinému druhu, než jsme my.
Ta mrcha na mě začala syčet "kdo si myslím že jsem", no a já se s ní začala taky hádat, co ona si myslí a že vypadne, že já takovou svini tady tolerovat nebudu.
Oni nejsou zvyklí na tak aktivní odpor, jsou zvyklí na strach, tak byla zaražená a pak pochopila, že je celou dobu detekovaná ze strany Galaktické federace, že už o ní vědí a těch ona se bojí, takže se snažila rychle zpakovat pryč.

Tak to jsou reptiliáni.
Takové rysy to nese. Je to spojené s technickými útoky, s Vatikánem, s "cool" mafiánským jednáním.

Naposled jsem měla tu čest s reptiliány na jaře tohoto roku, na začátku března, tehdy tu měli nějaké dostaveníčko, nebo co.
Na nebi jsem viděla zlé červené záblesky, obrovský temný mrak čočkovitého tvaru, jak v noci velice rychle, až obskurně komicky rychle přeplouvá nebe, potom před spaním jsem viděla obrovskou loď nad nějakým městem typu New York, vtíravý výjev nějakých zlých sexuálních orgií, potom právě osoby typu "cool Hollywood" a "cool mafie", takový to typu jako Rihanna atd., černý dredy, sluneční brýle, mafie, svět peněz.
Tady na totemu se při té příležitosti na mě sesypali všichni a šli po mě jak slepice po flusu.
Tak to byla poslední výraznější návštěva reptiliánů.

Takže tak.
Takže stát se ještě může, ale přesto trvám na tom, že oproti minulosti už je tu ráj.
Protože toto se mě snažilo zničit asi dva roky v kuse a kdyby se ty bastardy nepodařilo vypráskat z planety na konci srpna 2020, nevím co by bylo.
Nechci domýšlet, co by bylo, kdyby nebyla Galaktická federace na naší straně.

Galaktická federace jsou prostě dobří bohové, jak je známe ze starých mýtů a z náboženství. Jsou reální, všechny ty hovadiny antropologie, o tom, jak si lidi přiřazovali abstraktní síly nějakým konkrétním bohům jsou totálně mimo. Evoluční teorie je mimo, historie je mimo, učíme se totální blafy a nesmysly.

Popravdě neumím si představit, jak se předělá akademická sféra. Jak se pošlou všichni to docenti do prdele, protože celý život produkují lži a totální pitomosti a jak to ti docenti udělají a nebudou se hádat.
Proto nevěřím ještě v nějakou rozumnou transformaci společnosti. Věřím v depopulaci. Možná ten kvantový skok. Až všichni ti zástupci starého věku prostě nebudou na světě, z akademií se seberou ty jejich obskurní teorie a spisy, zařadí se do kolonky "ideologie doby okupace, aneb lži pro zasmání" a mládež k tomu bude mít přístup pod tímto kódem.
A rozvinou se skutečné vědy.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter