Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



U těchto útoků, který jsem tady popsala, je vážně velice těžko určitelné, co to je, ale je to nejvíce pravděpodobně mimozemský útok.
Není to tedy nacistický, pozemský útok - myslím si, že je to doopravdy tak, že ty nacistické útoky z laborek, které se dějí před spaním, nebo kdy jsou posílány pod podvědomí formátovací programy, jsou o řád nižší.

A tyto velice nepříjemné, syrové útoky, jsou mimozemské. Protože ono je ve výsledku i jedno, z kterého vysílače, zařízení byl vyslán ten agresivní elektromagnetický pražící puls, který doteď v hlavě trochu cítím. Já to tušila, že z Vatikánu. Ale je to technologie, kterou zařídili reptiliáni a používají to reptiliáni, takže je to mimozemský útok.

Což jsou takové agresivní "cool hollywood" útoky, mafiánská nálada, přímá jasně vyjádřená agrese.

První rok bojů s těmito silami byl doslova příšerný, ulevilo se mi až jsem se naučila pracovat s černou dírou nekonečna. Tehdy to byly útoky 24h denně, tehdy jsem ještě k tomu musela zvládat pracovní nasazení, denně jsem v těch šílených stavech chodila do práce, buď jsem ležela, nebo běžela, bojovala, pracovala, nebo spala. Byly to neustálé deptající, brutální a bučící útoky do hlavy, sexuální násilí, zvrácené hodnoty, pořád non-stop, výhrůžky, série super agresivních bitev atd. Hrůza.
To nejhorší opadlo na konci srpna 2020, kdy se museli vzdálit reptiliáni a jak je vidět, doposud je tu nějaký menší počet těchto schovaných hajzlů.

No a ti prostě udržují všechny ty na blití "kultury". Všechen ten západní satanismus, komerce, mozek hozený do kanálu, nevkus, porno, zlá sexualita plná násilí a orgií, zamítnutí křehkosti, lásky a vztahu dvou lidí, vše musí být "cool", kdo není "cool", musí předstírat, nebo dělat komedianta a blázna, vše zpražené zlem, překroucenost.

Toto nějak ti rusofobové nevidí a podobní chytráci, nikdo proti tomu nic nedělá.
Mimozemské invazi nikdo nevěří, protože přece ...

Mě už nezajímá, co přece, mám chuť ty lidi zfackovat a zkopat, protože jsou to tupý svině, co nemají rozsah vnímání potřebný pro člověka nového věku, omezené myšlení a velice pochybnou a zakrnělou představivost.
Budou muset ustoupit pravdě a tito omezenci ji nejsou schopni přijmout, proto depopulace.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter