Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Když jsem mluvila o satanistovi 666 a podobných kouscích z městské mondény, "městské kavárny", od 90. let strašící havloidní "kulturní" societky, kterou dnes jasně přiřazuju k satanismu, tak tito, plně integrovaní do "undergroundu", "alternativy", "subkultury" šířili hlavně "společenskou kulturu" sestávající z reggae a metalu. Oba druhy této hudby nemám ráda, jsou překroucené, vypatlané, nemelodické, dekadentní a mají špatnou frekvenci. Reggae se sice snaží tvářit jako sluníčková, vyloženě pozitivní záležitost, ale v našich podmínkách se v této hudbě velice dobře kryje vyšašený satanismus.
Falešní infiltráti, satanisti, si zkrátka kolem sebe neustále udržují satanistické prostředí, a "české" reggae a metal se satanismem dobře ladí.

Infiltrace zevnitř a přejmutí iniciativy v dané oblasti a následná cílená diskreditace hnutí, alternativy, je typický rys mafiánských galaktických, i vesmírných struktur zločinu, reptiliánů, hra Drakoniánů. Oni se neukazují otevřeně, oni rozkládají zevnitř tím, že do společnosti uměle importují falešné a rozkládající hodnoty a manipulace strachem. "Cool" není nic jiného, než manipulace strachem, je to strach ze zavržení, nic jiného.

Je otázka, jestli bude použita technologie "blue beam", tedy inteligentní holografické divadlo na nebi, dá se takto imitovat naprosto všechno, přílet i útok mimozemšťanů, náboženské zjevení a otevření nebes a přílet nebeského Jeruzaléma, také stejně tak jaderná válka, nebo přiblížení se gigantické planety.
Je to zvláštní otázka, podle mě se to do určité míry může stát, právě z důvodu, že lidi s tím musí získat zkušenost.
Kdyby Galaktická federace všechno odfoukla tak, že se nás nic nedotkne, nic se nenaučíme.

Nejsem si jistá, jestli jsem toto jednou už neviděla.
Dříve, v letech 2012 - 2017 zhruba byly na nebi divné těžké ocelové mraky s těžkými "břichy" a extrémní bouře se zlověstnou energií. Meteorologové dělali, jako kdyby tu něco takového bylo vždycky a že máme držet hubu a nedělat ze sebe blázny. Potom to ale zmizelo, řekla bych že na konto zásahu GF a nechci vědět, co bylo v těch mracích.
Pak se ale zase začaly objevovat další divné věci, kupř. v roce 2019 jsem zažila divnou věc, což možná mohl být ten bluebeam. Hodinu v kuse naprosto bez jakéhokoliv zvuku nebe probleskovalo, lítaly po nich blesky, žádný však nešel na zem, vše bylo naprosto neslyšné. Já byla tehdy v excitované nadšené hypnóze, tak mi to dokonale zapadalo do mytologických událostí, tu věc jsem tedy brala čistě magicky, jakože jasně pohoda, vždyť jo, proč ne. Potom přišla skutečná bouřka, taky docela silná a od té doby jsem ten jev nikdy neviděla.
To mohl být bluebeam si myslím, takhle nějak by to mohlo vypadat.




No a ještě perlička závěrem: na iDnes je článek o zmatené ženě, která policii předložila podivné doklady:

https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/policie-hlidka-spz-ridicka-kontrola-doklady-horka.A230911_130621_pardubice-zpravy_skn

Tady je ten doklad:



Paní je z rodu A-ont z "dieržavy Československaja", takže je jasné, že je za tím slovutný mystický znalec a všeobecný génius Auroran.
A toho přivedla Andrejka (nezpapomínat na porno prase k čemu asi slouží), v diskuzi je samozřejmě hlavně o tom, že je mají strčit do blázince atd.:



Petr Chmel
11. 9. 2023 13:57
Já na tom "dokladu" jasně vidím "Československaja", takže ani nemusím být Sherlock Holmes, abych pochopil, odkud vítr fouká.

Luděk Chrástek
11. 9. 2023 14:37
Tohle není na zákaz činnosti, ale na zbavení svéprávnosti a nařízené ústavní léčení :-)

Josef Kolínek
11. 9. 2023 14:44
Paní přišla z jiné dimenze a vy byste z ní hned dělali blázna




Takže je jasně vidět, kam tyto debility vedou, veřejnost si to vyloží takhle, ale bohužel, s Auroranem a jeho blbou sektou se samozřejmě v myslích našich "lepších lidí" sveze celá tato alternativa, bez ohledu na argumentaci a míru vystupování atd.
Zkrátka "ti s dimenzema a mimozemšťanama, co si přejí znovu Československo", to jsou ti, jak jezdí s těmi divnými doklady, jak je tam ten Auroran.

To jsou všechno výsledky projektů NWO.
Proto to takto funguje, aby veřejnost nikdy nepochopila nic a vše bylo šmahem zamítnuto.

Proto depopulace, protože to je pak následek a jediné řešení toho, když se vše takto pokaká a je reálně znemožněn inteligentní přístup populace k mimozemským otázkám.
To se nesmí dopustit, protože z těchto sraček pak už nevede cesta ven. Já byla jediná, kdo z alternativy řvala proti Křešový, zbytku to bylo u prdele, takže se prosadili do médií tyto obskurní případy a diskreditovali celé hnutí.
Takže následuje depopulace.








<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter