Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Tento princip merkaby, satanismu, iluminátů, NWO právě stojí na těch dvou extrémních vyhrocených pólech. Na jedné straně je dokonalý mocnář s neomezenými možnostmi, který ale utlačuje a zabíjí, nechává zmizet. To je satanismus, protože je na vrcholu, v rámci naší planety vesmírný zločin kruhu archontů, padlých andělů, kteří zabíjí skutečné anděly a pokrok podle Stvořitele.
Tím se společnost drží dole.

Galaktická federace má strukturu, kde se nezabíjí žádný názor, vše zůstává ve světle, věci se diskutují a neexistuje nikdo s neomezenou vládou a na mocenských pozicích se drží vlivem uznání a lásky společnosti. Také v těchto strukturách světů nejsou mocenské pozice k vlastnímu prospěchu, jsou to spíše udržovací správní funkce ... toto je pochopitelné jen lidem, co znají vyšší princip, vyšší světy frekvencí a hodnot. Ty hodnoty jsou tak čisté, zázračné a duši vyživující, že nikdo nechce toto hatit korupcí. Vyšší svět hodnot je vyživující a konejšivý sám od sebe.
Problémy se řeší, jiné postoje a filosofie se diskutují, nic se nezabíjí a nezamítá a společnost se rozvíjí. Existují různé opoziční strany, rozdílné postoje, přístupy i názory, ale neexistuje v tom zabití, vymazání, umlčení, záměrně rituálně vedené, ve prospěch jiného "vůdce".
Opakem takovým přístupům je právě umrtvující satanismus se sestupnou a degenerativní smyčkou vývoje. Princip obrácených pyramid.


O tom "umrtvování" je třeba diskuze pod skandálním chováním nějaké Auroranovy fanynky ze sekty "Novija Gána Sepata".
Jsem dost nešťastná z té salvy žádostí o její násilnou hospitalizaci, tyto skandály skutečně velice poškozují všechno, co se těchto věcí týká. Já si taky myslím, že je šílené chovat se takto vyšinutě a sama se snažím tuto společnost nijak svým jednáním nepoškozovat, ani vizuálně nevyčuhovat, nedělat žádné vyšinuté věci, naopak se chovat vrcholně racionálně a vysvětlovat celou věc co nejstřízlivějším pohledem to jde, vzhledem ke všem těm dimenzionálním věcem a kontaktu s mimozemšťany.

No a pak se najde porno prase Křešová, co přetáhne lži Elenky Danaan o Galaktické federaci, pak "rychle" objeví Aurorana, ten shrábne všechny ztracené lidi v psychospirituální mimozemské transformaci, brutálně je zmanipuluje a zatočí s nimi a zdiskredituje je a pro společnost je tato věc tím pádem mrtvá.
Stejná habaďůra jak Aštar Šeran.

Ale říkám - to je marný, to je marný, toto by se nestalo, kdyby lidi nebyli idioti.
Jsou idioti.
Většina řve, že ženská patří do blázince a že se jí cítí být ohrožování. Nikdo nikdy neřeší, jak se cítí být tito lidi ohrožováni těmito nízkými hloupými zvířaty.
Chovat se jak debil kvůli Rouranovi jim nepomůže, je to vážně zoufalství. Holt, společnost má mimozemskou otázku rozmašírovanou na úplné trosky, vévodí tomu šedivácká kolohnátská zrůda a vetřelec, do médií se dostane ještě tak Rouran, skrze skandály, jinak jedině nějaký suchý dědek s rozsahem fantazie a napojení ve spektru šedé, co si neumí nic představit a evidentně ani pořádně nevidí.
Když si člověk najde Křešovou a protočí oči, tak tam uvidí i Suenee a udělá si závěr, že všechna tato paka jsou jedna hnusná verbež, takto to funguje zhruba tak u "normálního člověka".

Jeden to tam docela shrnul:
"Petr Sikora
11. 9. 2023 15:18
Tento druh šílenství teprve čeká na svoje vědecké zdůvodnění a objasnění příčiny a následků. Není to psychóza, protože antipsychotika na to neúčinkují, není to deprese nebo nebo nějaká forma neurózy, protože antidepresiva by nepomohly. Ani to nespadá do obvyklých forem psychopatie, které byly kdy popsány. Ani to neni slabomyslnost, protože ti lidé mají nějaké to vzdělaní a v tomto případě dokonce úspěšně složená zkouška v autoškole. Ti lidé asi skutečně nejsou z tohoto světa. "

No fakt nejsme no, bez nás byste debílkové ani nemohli napínavě zdechnout :-D
Asi dokonale vyjádřené zoufalství této doby - něco chápat nad rámec 3D a vidět na nebi mimozemšťany a nedejbože se rvát za tenhle svět proti NWO je šílenství a pro tuto opičí společnost nedetekovatelný úkaz.

No, koho zajímá mystika, tak asi chápe, o čem to je. Prostě o racionalizaci starých čarodějnických záležitostí.
Věda jako věda.
Pro mě je nepochopitelný úkaz ta dokonalá dobytčí zabržděnost toho davu, který chce tu ženskou dát do blázince.
Já bych řekla, že mají nárok jenom na to, aby měla správnou značku na autě a doklady, aby nebyl bordel. Jinak jsou stejně vyšahaní jak ta fanynka Rourana.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter