Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Rasy v galaxii, které jsou trochu sígříci, těch je vícero, není to až tak neobvyklý jev. Jsou to rasy, které jsou oproti naší rase vlastně spirituálně vyvinutější, ale přesto jeví nějaké kriminální rysy, tedy nedosahují hodnot, jaké má Galaktická federace, což je společnost duchovně nejvyvinutějších ras této galaxie lidského a většinou savčího typu, ale pochopitelně je mezi nimi i menší procento reptiloidních předků, většinou v návaznosti na Orion. To jsou mafiánské geny, dravčí, vůdčí, zákeřné a i v Galaktické federaci je mnoho těch, kteří jsou často v armádě, ve vojenském velení všelijakých misí, jsou "policie", a mají určitou sadu reptliánských genů, ač jsou humanoidi. I hodní modří džinové mají někteří část takového DNA vybavení. Ti, kteří je nemají, jsou hodní až bambulové a na tomto světě by je přelstilo i pětileté dítě. Ti zákeřnější mají zvláštní okouzlující magický šarm a to jsou stopy předků z Orionu.
Dále je v nich kočičí predátorství, což je hlavní hnací vojenská síla Galaktické federace, někdy až mírně vagabundské, ale stále okouzlující, chránící a spirituálně vyvinuté, maximálně odolné korupci, kočičí rasy. Některé jsou čistě kočičí, jiné mají jen stopový prvek kočičího DNA a jsou víceméně humanoidní. V galaxii existuje široká škála ras, jejich barevných provedení a genetických kombinací.

Galaktická federace je taková vyšší ušlechtilá správa galaxie, funguje vojensky, správou, tedy i soudy atd., dále plní roli ochránců a policie proti mafiánským, většinou reptiloidním rasám, které bezohledně ničí, plení planety a solární soustavy této galaxie.

Rasy, které jsou trochu sígříci a nejeví ty nejvyšší rysy ušlechtilosti a andělských sil, mají třeba soustavu planet, kde se jejich společnost pohybuje a Galaktická federace s nimi má vyjednaný jejich území, za které je bez jasného povolení nepustí. Nechávají je být a nechávají je jejich vývoji a do jejich konfliktů nezasahují. Je to velice podobné problematice ghett a mafie s výpalným. Tyto rasy mívají problémy s galaktickou mafií, ale dá se jim pomoci jen tehdy, když chtějí a kompletně a úplně se to dá vyřešit spirituálním vzestupem a evolucí těch ras což prostě vždycky nejde.
Takže ty rasy oplývají technikou, kdy se dokážou pohybovat ve volném galaktickém prostoru, ale vyvíjejí se svoji cestou a mnohdy zůstávají dobrovolně, protože nejsou schopni kolektivního vyššího vzestupu, ve frekvenčním rozhraní, kde na ně ještě můžou reptiliáni, jsou prostě málo andělská rasa, zároveň ale dost schopná, aby se vyvíjela v soustavě svých planet a na svém vytyčeném území.
A tyto společnosti jsou již na první galaktické metě, tedy vědí o Galaktické federaci, mají vlastní vůli, můžou kdykoliv spolupracovat s Galaktickou federací, když chtějí a požádat o pomoc a mají zodpovědnost za svůj galaktický prostor a do většího se mohou dostat na povolení, když splňují podmínky.


My jsme z tohoto hlediska ještě pod nimi, ale zároveň máme obrovský okamžitý andělský potenciál. Protože jsme ještě neopustili planetu, ve skutečnosti nás Galaktická federace ještě z planety nepustila a lidstvo z této planety je zneužíváno galaktickou mafií a dělá bordel v galaktickém prostoru, ač nemají k takové činnosti jakékoliv povolení, ale jsou samozřejmě (individuálně) posuzováni, zda jsou více oběť, nebo zločinec.
Zároveň ale jsme rasa, která patří mezi andělské a žijeme na pouhé jedné planetě a jsme vlastně taková utržená bývalá komunita Galaktické federace, andělská rasa na andělské planetě s genetickými vlivy Galaktické federace.
Takže myslím si, že naše fáze "sígříků" bude krátká a splyneme. Ovšem, uvidí se, to je daleká budoucnost, relativně.
Myslím si, že od doby, kdy přistane oficiálně Galaktická federace a budeme v kontaktu, může uplynout i X set let, než získáme skutečnou povolenku se volně pohybovat v galaktickém prostoru a budeme bráni jako plně kompetentní jako obyvatelé a ochránci a správci této planety.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter