Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


Tommo (Občasný) - 12.9.2023 >
Ahoj.

Úsměvně přikyvuji. Nacházím paralelu se svým okamžitě přirozeným ochranářským pocitem při setkání s vyšší entitou.
Potvrzuji, že by mě nemusel nikdo pobízet abych v případě nutnosti položil svůj mini nicotný živůtek pro ochranu něčeho tak vstřícného, otevřeného, inteligentního.
Automaticky ochranářský syndrom. Nenucená dětská důvěřivost.
Vlastními slovy nepopsatelné, myslí těžko uchopitelné. Vzácná to chvíle, která otevřela mnoho dveří jednomu páru očí.
Síto na priority, zemětřesení pro životní postoje.
Tento pocit procitnutí bych rád distribuoval do širšího pole, ale zároveň nemohu, nejde to.
Mám stále hodně nedokonalostí, kdy se musím učit, jak s tím pracovat, rozlišovat, bojovat, hledat a nezbláznit se.

Ty diss-kuze k tématu stávajícího konfliktu jasně dokazují akutní potřebu záblesku či externí zásah – pomoct to z lidí oklepat.
Zkorumpovanost té země byla přeci jasná, každý o ní před 2-3 lety nepochyboval. Vraždění etnických Rusů. Sami dělníci, kteří z té země jezdili vydělávat na stavby do CZ o tom hovořili celkem jasně, běžně. Media upozorňovala na NAZI problém. "Konspirátoři" zase na LAB a obchod s dětmi. Ze dne na den obrat o 180°. Lobotomie, stejně jako u kovidu.
Když jsem v TV viděl naposled řečnit p. Fialu, nevěděl jsem, jestli nejsem náhodou v knize 1984. Po minutě vypnuto.
Jako nevím. Ti lidé, co se měli probudit, tak už jsou vzhůru. Ti, co spí, se již neprobudí.
UK vlajka na profilovce, vakcíny v těle. S těmito lidmi bych u jednoho stolu neseděl, jakákoliv smysluplný dialog, diskuse nemožná. To nejde.
Také musím dávat pozor, aby mě nesebrala myšlenková ideo-policie ministerstva lásky a pravdy. Již brzy. :)
Obr. 1:

Zajímavost:
Při své poslední snaze vstupu do "éteru" mi byl puštěn nahraný vzkaz, zpráva v ruštině. Jelikož rusky neumím, mohu si jen domýšlet o co obsahově šlo. V pozadí byl slyšet šum, hlas zněl jak z vysílačky. Monotónní přednes, bez emocí. Měl jsem s toho pocit, že se jedná o nějakou formu upozornění.
Informace, že to teď nejde, ať se nepokouším. Po přehrání té zprávy jsem byl poslán zpět do těla. Dost divné.
(Vstupem do éteru, myslím meditaci, vnímání a napojení se na okolní energie, popř. snaha o astrální cestovaní.)

Tedy jsem asi taky dost pošahanej, ale ne úplně vypláchnutej abych investoval čas, peníze do podporování nesmyslných pastí alternativy viz ty doklady od pana NWO Lavuse.
Reakce ani jedné strany nepřekvapily.
Paní z rodu A-ont má plné zuby tvrdé manipulativní reality, kdy není schopna racionálně pochopit techno-okultní atributy, které s ní dosti mávají.
Plus potřeba se vyhranit, někam patřit. Pravděpodobně finančně zajištěná realizuje svůj bojkot na systém.
Trochu jí chápu, lepší než hajlovat, nebo obětovat při úterním sabatu svého králíčka.
S tvým rozhořčením souhlasím, pro tvou věc - dostat do povědomí reálný obraz věcí, tyto kliky pouze devastují a škodí.
Osobně jsem nečekal že brejlounek bude mít takoví vliv a překvapil podnikatelský záměr.
Pro většinu je neuchopitelná, nepochopitelná ani jedna alternativa, kromě tý kovaný materialistický sobeckosti, ve které byli vychováváni.
Pro paní z rodu A-ont, pro tebe, a nakonec i pro mě by připravili krásný léčebný pobyt ve cvokhausu. Vítej v CZ, EU, v Evropě.


Techno okultismus:
Techno – něco umělého, uměle napodobuje přírodu. Okultismus – Využití, manipulace přírodních zdrojů energie pro svůj cíl.
Takto to chápu - obr. 2:

(Ps - nevím jak připojit obr., tedy zašlu solo)

Uctivá poklona - hezký den.


Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Tommo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter