Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.9.2023 > Tommo> 


Jo, díky za potvrzení pocitů loajality k těmto obyvatelům vyšších světů, myslím si, že se to dá svým způsobem přirovnat ke vztahu psa k jeho pánovi, ač je to pro nás svým způsobem degradující a urážející přirovnání, tak ve své podstatě to myslím si dokonale ten vztah vystihuje. Pes má svého pána taky rád, taky od něj dostává fascinující projevy lásky a přátelství, je pro něj nejdůležitější bytost v životě, cítí jeho "nesmrtelnost" a větší možnosti obecně a v případě, kdy je jeho pán v ohrožení, dokáže pes přivolat pomoc, nebo mnohdy za pána položit život.
Tak vnímáme my ty vyšší bytosti, z podobného úhlu pohledu, když se vůči nám chovají vstřícně, prostě vnímáme výlučnost a vzácnost takového jednání.

Souhlasím, že pro většinu té masy už je dost nereálné, aby prohlédla, protože to vázne i s těmi slavnými 20%. Celá ta věc je velice rafinovaně, do detailů promyšleně ze všech stran tak brutálně podrážená, že už je nemožné skutečně šířit masově nějaké myšlenky o mimozemšťanech, tato meta už je nereálná, to je jen pro zajímavost. Protože, když jsem nad tím přemýšlela a pročítala třeba tu diskuzi pod incidentem Auroranovy fanynky s Policií, tak nejen, že lidi absolutně krvavě touží po likvidaci takových lidí na psychiatrii, ale hlavně to nikdy nevezmou vážně i z toho důvodů, že jsou přesvědčení, "že tady někdo moc koukal na Hvězdnou bránu". Prostě ty sci.fi jsou absolutně všude.
Já jsem třeba nikdy neviděla Hvězdnou bránu, ani spoustu chronicky omílaných a vyzdvihovaných sci-fi filmů a seriálů, prostě mě to nikdy nebavilo, vždy jsem z toho vnímala "americkou sračku".
Neodkoukala jsem Star Wars, Star Trek, Hvězdnou bránu,Terminátory a Vetřelce a podobné.
Mě to nezajímalo a nebavilo.
Ze sci-fi znám film Stopařův průvodce galaxií, sitcom Červený trpaslík a to je všechno.
Proto se mi to asi stalo, protože kdybych byla nakrmená těmi nesmysly, nemohla bych zvládnout dimenzionální válku. Ale kdybych se náhodou někdy dostala do ostré hodnotící palby těch malých nízkých osob, co se vyjadřují na internetu, tak by tam stoprocentně zavládlo přesvědčení, "že vona moc koukala na Hvězdnou bránu". Nemám to v plánu, protože vím, že by to bylo naprosto zbytečné a že pro ty osoby je 5. dávka očkování.

Občas mě napadlo, co by se stalo, kdyby se čirou náhodou doopravdy dostal do oběhu nějaký nebezpečný vir, jako doopravdy, stát se to může, ne že to vypustí nějaké hovado z laborky, ale byla by to skutečně náhoda. Třeba z toho permafrostu by se něco uvolnilo, nějaká bakterie skutečně přírodně zmutovala ... to by byl hokej, chaos a bitka, protože po covídku už minimálně třetina nemá důvěru v systém a všechny jeho kroky vůči sobě bere jako likvidační.
Už nás naučili, že jim nemáme věřit. Ale zase si myslím, že u skutečné nemoci a nebezpečí by se vláda na nějaká opatření vykašlala, oni dělají opatření jen proti inscenovaným událostem, ne kvůli nějaké realitě.

Jak funguje systém, jak hypertupě a pokrytecky a jak je zameřen skutečně jen na ty úplné korouhvičky, které nemají paměť, hrdost, ani názor a jen dělají to, co je pro ně výhodné, to jsme viděli za poslední roky opravdu vydatně.
Podařilo se mi na netu najít část toho obrázku, jak jsi mi poslal:



Jo, obrat o 180 stupňů a nikdo ani nemrkl. Myslím si, že už je doopravdy marné očekávat to prozření davů, tento materiál, co toto spolknul už se neprobere nikdy. Proto jsou pro ně páté a šesté dávky. Proto se toto zastavovat nebude, ale věřím, že už si netroufnou si po všech těch skandálech to lidem nutit, i zákonem, bude to doporučení. Které poslechne doopravdy nejhorší debilní odpad této společnosti a bude v pořádku, když na to konečně urychleně pojdou.

Tvůj zážitek je skutečně pozoruhodný, protože "telepatie" je většinou bezjazyková, jen málokdy jsem si všimla nějakého konkrétního jazyka, byla to jenom němčina, protože jsem se dostala asi do nějaké konfrontace a propojení se skutečnými německými starými nacisty, SSáky a ti se skutečně rozčilovali v němčině, jakože jsem vnímala i ten jazyk, jeho akcent. Napadá mě k tomu, že může jít buď o nějaký psychotronický ruský, nebo dokonce ještě sovětský program v poli, který může reálně i být rozprostřený v čase, ve smyslu nepředvidatelné časoprostorové poruchy, případně že mohlo jít o napojení se na nějaké technické radiokomunikační vysílání, když tam byla slyšet ruština, ale nebyl jasný význam sdělení. Nebo by mohlo jít o projev podvědomí, náraz na nějaký blok v sobě, blokační program, nebo instinktivní varování. Tyto podivné monotónní hlasy jsou podle mě často techno-okultní instalace na různých stupních technického vývoje a různého původu. Když tam byla jasně slyšet ruština a nefungoval tam telepatický překlad informace, může jít o nedokonalý vývojářský sovětský psychotronický program a nebo nějaký podvědomý blok a strach. Protože ty dokonalejší a mimozemské psychotronické systémy fungují na bázi přenosu informace jako takové a sluch se nepoužívá, není tam tedy slyšet jazyk.
Určitě je to zvláštní zážitek.


Ještě k paní druhu A-ont, v diskuzi jsem našla ještě tento názor:

"Pavel Nygryn
11. 9. 2023 17:15
Za komančů se tam vozili vybraní lidi a to přímo rukama esenbáků a rovnou s automatickým zavřením "do odvolání". Tady je paní s evidentní poruchou vnímání reality, proto je vhodné přivolat zdravotníka, který by teprve měl provést vyšetření a rozhodnou o vhodné pomoci. Třeba potřebuje prášky, třeba jen psychologa. Třeba i ústavní léčbu, ale to nevíme. Nebo je jen ducha prostého, to se neléčí. "

To se právě hádali, že toto chtění tu ženskou zavřít do blázince je úplně stejný hnus, jako za komunismu. Je fascinující, jakou mají tito lidé víru v moderní psychiatrii, jak v tom vidí dobro a ne duševní genocidu, jak skutečně věří, že nějaká hloupá nána s psychologií, nebo lékařskou fakultou psychiatrička doopravdy dokáže rozpoznat, kdo je duševně zdravý a kdo ne, co je pravda a co ne.
Mně kdyby proscanovali mozek, jasně najdou propojení dvou hemisfér, protože pracuju s dimenzionálními realitami. To je podle nich špatně a nemoc, protože si mám podle nich kolohnátsky lámat každou hemisféru zvlášť při respektování těch jejich debilních vymyšlených hovadin, co nejsou pravda.
Všechny tyto diskuze jasně a pořád dokolečka ukazují, že je marné zachraňovat tu většinu, dá se pouze počkat, až zmizí z povrchu, potom, co si doběhnou pro pátou, šestou a sedmou dávku. Pak třeba udeří nějaký skutečný vir, nebo Rusko, nebo záblesk a bude po nich, bude pokoj.

Pak se teprve "můžeme bavit". A naše společnost se bude moci skutečně vyvíjet. já chci vědět spoustu věcí, jak co funguje, já bych studovala, ale ne tyto školy, co jsou tu teď, ty mě nezajímají. Když už má člověk investovat úsilí, aby pronikl do nějakého vědního oboru a začal se v něm orientovat, tak musí mít jistotu, že se neučí blafy, lži.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter