Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Ještě mě napadlo, ohledně toho zážitku, kdy byla slyšet ruština, že by mohlo jít o nějakou formu špionáže, že třeba člověk s parapsychickými schopnostmi může být nějak nasměrován a "napíchnut", aby skrze jeho mozek šlo odposlouchávat šifrované bezdrátové vysílání.
Může jít ale i o cokoliv jiného. Já jsem si jistá, že takových programů máme v dimenzionálním poli našeho časoprostoru, v jemnohmotném světě spousty, že se na tom podílí všechny mocnosti, navíc, když je tam slyšet jasně ruština, může jít ještě o sovětský program, sovětský psychotronický projekt, kdy byla vyslána nějaká data do časoprostoru a protože se tady s časoprostorem dělo ledacos, mohlo to doslova zabloudit, jak loď Filadelfie. Nebo jsou to vtisknuté matrice nějakých psychotronických programů do podvědomí, třeba ještě v dětském sovětském věku, jako takový automatický blokátor duchovního rozvoje.

Těch možností je. To aby se člověk snažil, se tímto probrodit, zatímco velké, nepochopitelně velké množství lidí si půjde pro pátou dávku. To už pro nás musí být důkazní materiál, že jsou skutečně duchovně nevyvinutí, potřebují ještě eony duchovního vývoje, nejsou schopni zvládat takové překážky a nové standardy myšlení potřebného k přežití.
Tak musí pryč, protože se potřebujeme zbavit TV davu.
Těch exponátů, kteří po jeden a půl roční pauze usoudili, že covid je pravda, přestože se mohlo chodit minulou zimu do práce i s chřipkou a po vakcíně nikdo ani neštěkl a ten vir, za normálních podmínek, se tedy musel už absolutně neutralizovat a splynout s normální chřipkou, protože se konečně mohl šířit volně a bez jakýchkoliv překážek.
Chtěla bych vidět obrázek jejich mozku, předpokládám, že se tam vytvořila třetí hemisféra pro chápání televize a žádná z těch částí mozku spolu pro jistotu nekomunikuje.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter