Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.9.2023 >



Na seznamu vyšel článek, glosa o dnešní mládeži:


https://www.seznamzpravy.cz/diskuze/audio-podcast-dve-minuty-glosa-mladi-nemaji-ridicaky-a-sex-kde-se-to-zastavi-236743


Dnešní mladí nemají řidičáky a sex, tedy méně si dělají řidičské oprávnění a celkově mají málo sexu, jak někdo trefně poznamenává v diskuzi, "Se sexem je to podobný, někteří se tváří, jak se řekne sex, že už je to obtěžování.", autorka článku dospívá k závěru, že tak to bylo vždy a není třeba si s tím lámat hlavu, že to je vlastně problém náhledu staré generace, aneb:

"Kde se tahle nervozita z toho, jestli někdo cizí řídí auto nebo má sex, vlastně bere? Nikdo tím přece nikomu neubližuje ani po nikom nic nechce.
Nakonec z toho vždycky vyleze prostá pravda - nejde nám o ně. Bojíme se, že se nám změní svět pod rukama a nakonec zůstaneme se svými hodnotami v menšině. A také nás to trochu uráží. Protože naše generace přece má patent na rozum a teď si tady nějací cucáci chtějí sami určovat, co je baví."


Mě tihle mudrci baví, těm fakt spadlo něco na hlavu, že si nevšímají takových malilinkato i změn ve společnosti.
Toto je prostě výsledek agitky NWO a přetížení lidské duše ad absurdum, že to vede k výrazné degeneraci, depopulaci a rozpadu společnosti.

Já jsem typický příklad tohoto - nesexuju se živými samci tohoto druhu, protože se nechci množit, mám z toho vyloženě strach, mám strach z této společnosti a hlavně - všude bylo tolik odporného slizkého porna a mužský byli pořád jenom nafetovaný a já s nimi nechtěla nic mít, tak ve výsledku - žádný sex, ani touha po něm, jako po reálném fyzickém kontaktu, ze kterého vzejde dítě. Sehnat chlapa, co bude fungovat jako otec a manžel a neuteče jako lovec, je nemožné. Bez motivace rodiny zase nemá smysl tu ufuněnou dost odpudivou opici nějak dotovat zbytečným sexem. Do toho všude předpoklady, že musíš být dokonalá čtyřky se štíhlým pasem, drápy a bez osobnosti stvůra a všude porno sliz.
Fakt, láska úplně kvete, kudy člověk jde, to je vidět.
Do toho kyberšikana, rozjeté NWO, technicismus a všudypřítomný úchylácký satanismus.

Uvědomuje si někdo vůbec, že sex je kulturní koncept a ne fyziologická potřeba žen? Že většina žen realizuje sex jen jako prostředek k udržení partnera jako živitele a ochránce, že je to de facto business, nic jiného a že když se ztratí role muže jako živitele a ochránce, okamžitě mizí sex, protože není za co měnit valuty?
Asi ne, co.
To je totiž o tom, že ta stará generace má trošinku jiné hodnoty že?
Že jako vyrůstali v diamterálně odlišném světě, kde byli socialisticky chránění před úchyláckým satanismem, neměli mozek vymlácený z TV reklamních bloků, neměli prostor pro kyberšikanu atd.? Že do nich nejely tuny mikrovlnného svinstva 5G?

To si nikdo z těchto dementů neuvědomuje, že se s mladými duševně zachází hůř než s dobytkem a že oni se měli za socíku při všem tom útisku disidentů jak prasata v žitě.

Když si chtěli udělat řidičák, uviděli poloprázdné silnice, levný benzín. Dneska? Kamiony všude, řev, jedno auto za druhým, apokalyptický děsivý bezohledný chaos, benzín drahý a u mladých vypatlanců samozřejmě CO2 výčiutky svědomí.
Já neřídím, protože chápu, že to pro mě není, vnímám dimenzionální reality, mám propojené hemisféry, nejsem schopná se jakkoliv zařadit do toho adrenalinového nechutného chaosu plného bezohledných kamioňáků a urvaných dementních 3D debilů.

Takže splňuju podmínky "mladé generace".

No, jen ať si starci myslí, že tyto problémy neexistují a nehrají sebemenší roli.
Ale povede to k brutální depopulaci, neplodnosti, vakcíny to ještě domlátí turborakovinami, obecně zvýšenou nemocností.
Za 10 let tu může být vymeteno, vše může přijít ještě dříve, než se stihne následující generace nerozmnožit na obecné satanistické slizké znechucení a kulturní zmatek, na poškozené DNA a očkování.
Jestli do toho přijde ještě válka, jakože se o ní všichni stále snaží a přírodní pohromy, může tu být za 10 let pouze 20% lidí.

Válková konečně zase jednou vylezla a přinesla jinou vizi, že naopak, bez ohledu na to, jak je kdo očkovaný a ne (má očkovanou celou blízkou rodinu), že přežije 75% lidí, že hodní andělíčci z "Rady devíti" (NWO pojem a organizace) prý všem dají šanci a pak si je ke konci života odvezou hezky po galaxii. To je stejná vize, kterou říká i Elena Danaan (která stejně jako Válková má plazí mrkací oči, proto má Válková video v tak nízkém rozlišení a kvalitě, aby to nebylo poznat) - obě reptiliánky tvrdí, že jednoho krásného dne bude rozvezena populace této planety do galaxie, že si je tam rozvezou mimozemské rasy.
Asi na práci a na žrádlo.
Je taky zvláštní, že byla andělíčky z Rady devíti zaktivována, když na mě repťouši zkusili ten tvrdý útok. Nějak jsou teď aktivní.

Takže tomu nevěřím, já věřím té vizi, že tato rasa bude zredukována, posmrtně ať si jdou ty miliardy duší tam, kam patří a neprudí tady. Tady zůstane 20%, kteří se tu budou dále inkarnovat, jako rasa přináležející této planetě. Tak to říká GF i planeta.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter