Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Náš středoevropský prostor a jeho potenciál
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 1.9.2023 (18:27:33)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


S tím sexem je to pravda, vím to i od Galaktické federace, sex je forma kultury. Muž žije se ženou, mají spolu pravidelný sexuální život, což mezi nimi udržuje vztah a taky se z toho rodí děti. Žena má s mužem sex ze dvou důvodů - bezpečí, živitelství muže a udržení rodiny. Toto je patriarchální systém.
Jakmile se žena musí starat o bezpečí a materiální prostředky sama, její vůle k sexu velice mizí.
Protože to je kulturně podmíněný, návykový koncept, který když se vypustí, bude to mít ještě jednu až dvě generace vypěstovanou setrvačnost, ale pak chuť na sex u žen výrazně mizí a mění se na divoké samice, které většinu roku nepotřebují sex a mají pouze krátká období "páření". Tu je dobré si uvědomit, jak žije většina divokých samic, zvířat a jak kruté hierarchické boje jsou mezi zvířaty, samci a jak se sexu nakonec dočká jen velice malé procento z nich.
To je příroda a to, že lidi mají sexu více, než zvířata, je dáno konceptem patriarchátu a struktury rodiny. Tam, kde se samci nestarají o mláďata a samice, tam nastává volná příroda bez sexu.

Takže úpadek sexu je způsoben jednak zprzněním tunami "kulturního" slizu, satanismem, pornoprůmyslem a digitální a mikrovlnnou mlátičkou a dále všeobecným kolapsem společnosti, kdy se boří na efekt přemnožení, zbytečnosti, duševní prázdnoty, přebytkem demence a satanismu, technokracie a techno-okultního plánování zlých mimozemských, reptiliánských a drakoniánských šmejdů.

To není, že staré generace nadávaly na nové vždy a že toto je stejné.
Ne, není to tak, jsme na konci a následuje pouze depopulace a pád.
Protože ty davy, jak jsou realita, jak chodí na to očkování a vytváří diskuze na internetu, ale i v realitě, to je prostě pravda.

No a mě třeba nebaví se zbytečně rodit do nějaké společnosti, kde schytávám těžké technické pražící útoky paprskem smrti do hlavy, s jasným, technickým zvukem. Když už tady straším, tak toto se bude řešit, ne že ne a je mi jedno, že je to pro 80% této populace banální výmysl, nad kterým se odmítají zabývat. Nenene, když už tady straším a toto schytávám, tak to může hezky zajít 80% blbečků, protože nezvládají podmínky nového věku a okruhy nového chápání.
Když jsem přemýšlela, co mi to připomíná, zvuk toho útoku, tak rentgen. Kdo byl někdy na rentgenu, tak ví, že stojí v nějaké kóji a technik rentgenu to zařízení zapne a za krátkou dobu vypne a ten zvuk je specifický, je to takový tlumený zvuk vypnutí a zapnutí, takové klapnutí a mezitím běží ten RTG paprsek, cca 1 - 2 vteřiny, který pochopitelně nemá žádný slyšitelný zvuk.
Tak "paprsek smrti" má přesně takový průběh, je slyšet to klapnutí, zapnutí, vypnutí a mezitím probíhá ten paprsek, který je v mozku slyšet jako elektrický drnčivý zvuk. Je to děsivé, když se to stane před spaním a dokonale to vzbudí, nic moc.
To udělali reptiliáni a hned na to vyskočí Válková, zajímavé.

Tak těžko věřit někomu, kdo má mrkací reptiliánské očičko, tam je vysoká pravděpodbnost, že je od nich napíchlá.
Ona taky dost zle začarovává, kupř. přesvěčuje svoje ovečky, ať se zaklejou a začarují do daleké budoucnosti k nějaké mimozemské rase, na 5 až milion životů a že ke stáru s nimi odletí na jejich planetu.
To je pěkně zákeřné. Jednak GF nemá vůbec žádnou chuť tuto vyšinutou rasu vyvážet do galaxie, při věku dožití 80 - 100 let to je jak vozit pokusná zvířata do zoologického ústavu.... a za druhé, člověk v situaci tady na zemi, v této době, má tak vystresovanou psychickou konstituci, že si nedokáže autenticky a přesvědčivě představit žádnou mimozemskou rasu s jejím skutečným frekvenčním naladěním a spirituálním obsahem a s vysokou pravděpodobností se zasekne a začaruje se k příslušnosti nějakých modrých intrikánských 4D zle okultních potvor, nebo falešných bílých andělů, atd. A pokud této vizi uvěří a naprogramuje se, zakleje se, tak mu to může i v posmrtném životě dělat problémy.

Takže to je teď praxe andílečků reptiliánů - slibovat hory doly a zlatý z nebe, záchranu všech, včetně očkovaných vypatlanců a nácků, bezvěrců a korouhviček ve větru a programovat do zlých světů a ochotu někam odletět s dost divnými potvorami.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter