Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 2.10.2023 >





Ale je otázka, jestli se s novým věkem kdy dočkám.
Pomalu začínám připouštět i variantu, že prostě ne, že nic takového nikdy nepřijde a nebude.

Ten vývoj, kterému jsem doposud věřila, že přijde depopulace na 20% a potom kontakt s Galaktickou federací a nový věk, je plně závislý na existenci technologií kooperujících s jemnohmotným prostorem, tedy techno - okultních technologií. Technologií, které dovolují komukoliv, bez jakýchkoliv schopností, fungovat jako "čaroděj", tedy na někom páchat na dálku jakékoliv zásahy, zasahovat mu do mozku, mluvit na něj tak, aby člověk slyšel hlasy. Dovoluje to tomu komu, aby fungoval jako volný mrtvý duch v jemnohmtoném prostoru. Další forma těchto zbraní jsou ty pulsní zbraně, tedy že je možné člověka zabít na dálku "paprskem smrti".

Dokud tu budou takové technologie, musí dojít ke kontaktu s Galaktickou federací, protože bez tohoto kontaktu budeme těmito zbraněmi natolik ovládnuti, zotročeni a bude nám znemožněn duchovní vývoj, že naše rasa bez tohoto kontaktu zahyne a nebude mít pokračování.

Potom by vše mohlo skutečně probíhat tak, že tak zhruba za 5 let, mezi roky 2027 - 2030 opustíme EU, přijdou největší vlny masového umírání na vakcínu, idioti vymřou, zmizí veškerá infiltrace, dobytek a vesmírná náplava, zůstane hypotetických 20% obyvatelstva, které má mít lepší, lidskou duši a dojde ke kontaktu s GF.

No, ale popravdě, nevím, až tak tomu už taky nevěřím. Včera jsem viděla jeden pořad na alternativě, kde vyjádřili názor, že alternativě škodí ty idioti s mimozemšťany a taky tam vyjádřili názor, že ti zlí, myšleno NWO, "jsou taky jenom lidi" a že nejsou schopní dotáhnout svoje plány do konce.

To ve mně probouzí veliké zoufalství a zmar. Čím dál víc mi dochází, že k pravdě, jak věci jsou, že to NWO jsou infiltrace a že to řídí Drakoniáni a že bez mimozemšťanů GF už bychom byli všichni rozsekaní na fašírku, je extrémní odpor.
Prostě lidi je nechtějí, žádné mimozemšťany z GF, je k tomu odpor, absolutní, nikdo to nechce chápat, neexistuje žádný proaktivní přístup. Já jsem tak vytočená, zklamaná a zoufalá, protože mi absolutně nikdo nevěří.
Ani ta alternativa. Doslova k tomu všichni zaujímají aktivní odpor, ne aktivní spolupráci.

Takže lidstvo je absolutně duchovně nepřipravené na jakýkoliv kontakt s Galaktickou federací a je velice málo pravděpodobné, že by k tomu mělo nyní vůbec dojít a to i v případě, že by jich zůstalo jenom 20% těch lepších.

Zároveň, mám takový dojem, zřejmě zmizely důvody k naší intervenci tady.
Kupř. tady na totemu zmizel ten útočný anonym, který je s vysokou pravděpodobností Zeanndrich E., alespoň všechny okolnosti tomu napovídají. Aspoň je vidět, za jakými hranicemi našeho běžného uvažování ty zlo NWO funguje - funguje tam, kde to nikoho nenapadne, protože přece ... tady protože přece vždyť ten hodný křesťanský pán přece nemůže být taková zrůdná svině ... ale může ale může.
V mém prožívání defintivně zmizely všichni útočníci, včetně jedné úporné zrůdy s namachrovaným hlasem, který mě obtěžoval ještě v létě tohoto roku. Prostě zmizel. Prý jde o nejhorší zrůdu za posledních 300 000 let, která tu na zemi operovala. A zmizel, už mě neobtěžuje.
I nějaké ty formátovací programy do podvědomí o politicích a kanibalismu jsou pryč, už se neobjevují.
Už prostě není problém, na nebi už se taky nevyskytuje nic divného, žádné záblesky, žádné divné mraky, jenom běžné chemtrails.
Mluví na mě už jenom Galaktická federace, jinak jsem vlastně už bez problému, nezažívám žádné boje, nic takového, žádné útoky, nic z toho. Kdybych nebyla dezintegrovaná z války a nemusela se ještě v tomto ohledu dávat dohromady, tak už mi doslova vůbec nic není.

To znamená, že ty technologie a útočníci byli odstraněni.
Ono je totiž docela klidně možné, že toto skutečně byla pouze a jenom mimozemská záležitost, že si to tady prostě vyřídíme mezi sebou, protože já jsem v podstatě taky mimozemšťanka, sice v lidské inkarnaci s lidským tělem, ale s mimozemskou duší, která na tento svět nepatří.
Že prostě Galaktická federace získá pod kontrolu tento svět, za pomocí takových inkarnací, jako jsem já, vypráskáme Drakoniány, získáme pod kontrolu všechny ty techno-okultní instalace a odtsraníme je z této planety, Galaktická federace odstraní infiltraci ze sféry zlých mimozemšťanů do lidské rasy, všechny je zabije a nahradí neškodným klonem ... vymlátí a uzavře všechny laborky s tajnými nacistickými psychotronickými programy atd. a bude po problému.
A protože lidstvo je strašně stupidní, duchovně zaostalé a brutálně nevyvinuté a nedokáže pochopit nic z toho, co by mělo chápat, kupř. že mikrovlnné záření škodí a že 5G je škodlivé pro zdraví a pro planetu a vůči všemu, co je potřeba pochopit, tedy mimozemské infiltrace, technno-okultismus atd. vyvíjí aktivní odpor ...

tak to možná dopadne úplně jinak, než jak to říkám.

Žádný kontakt nebude, protože možná potřebujeme ještě X tisíc až desítek tisíc let vývoje na spirituální bázi, abychom vůči GF nevyvíjeli aktivní odpor, zato budeme výrazně zredukováni a technicky vráceni do středověku.
Protože, technický vývoj mají na svědomí Drakoniáni, ti to tady valili, všechny ty těžké průmysly, vesmírný vývoj, počítače, nanotechnologie, výzkumy atmosféry, ovliv%nování počasí, psychotronický nacistický vývoj, satanistické oběti, toto všechno mají na svědomí Drakoniáni, ve skutečnosti to nebyl přirozený lidský vývoj, jak by se skutečně rozvíjela tato rasa bez násilné intervence Drakoniánů.

Čemu věřím jako neměnnému vývoji budoucnosti, je depopulace a vymírání západu.
Jakmile to přijde, technický vývoj půjde prudce dolů.
Galaktická federace je schopná odstranit ohrádku 5G, sestřelit, či dematerializovat satelity, zneškodnit jaderné elektrárny atd. a nechat lidstvo spadnout na úroveň, kam patří.

Já třeba to chápu, o co jde a co má lidstvo chápat, ale já mám mimozemskou duši, takže je to podvod.
Lidská duše to nechápe, vyvíjí aktivní odpor vůči všemu, co je nutné pochopit.
Je to prostě ještě nedochůdče.

Takže to tady možná skončí depopulací a detechnizací, odstraní se všechny technologie, které nejsou lidský vynález, všechny technologie, které tu byly uměle vyhnané a člověk na ně evolučně nemá.
Lidská rasa se zredukuje, na jakou míru nevím, třeba těch 20% a technicky se nechá propadnout zpátky někam ke koněspřežce.
A tam se nechá být, planeta už je od Drakoniánů osvobozená, už ji má v moci GF, ti nikam nespěchají, jim je to jedno, kolik desítek tisíců let ještě potřebujee, tolik jich budeme mít.
Bez Drakoniánů je vysoká pravděpodobnost, že už nikdy nezahučíme do tak příšerné technokracie a nebudeme schopni ohrožovat planetu.

Je to taky jedna z variant.

Nikdy jsem ji nepřipouštěla, protože mi přišla mimozemská otázka velice jasná a otevřená a lidi chytřejší, než co jsou a taky ty problémy techno-okultismu jako velké a zásadní.
Ale techno-okultismus se dá odstranit a tím pádem tu není vůbec žádá nutnost ke kontaktu s GF.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter