Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Třeba to vypadá na první pohled tragicky, taková prognóza, tak ve skutečnosti je to spíš výhodné řešení pro všechny. Pro Galaktickou federaci i pro nás, jako lidskou rasu na tomto světě.

Chci zdůraznit, co znamená pojem "lidské". Znamená to útěšnou a spirituálně vyvinutou povahu, nemá to nic společného se satanismem a nacismem, to jsou produkty Drakoniánů.

Největší neštěstí současného lidstva je v neschopnosti jakkoliv opustit svoje bludné náboženské mytologie a ideologie. A pochopit reálné okolnosti.
Zároveň jsme velice zkažení drakoniánskými vlivy. Jsme velice zkažení, projevuje se to právě tou nacifikací, kdy jsou za nacisty označováni bojovníci proti nacismu a nacisti označováni za spořádané občany.
Děje se to dlouhodobě a je proti tomu velice slabý odpor, dále vládne satanistická a nihilistická, rozkládací kultura, nadvláda EU se svými zvrhlými idejemi, zkrátka společnost je odporná a už nemá smysl si myslet, že se to nějak změní.
Nezmění, bohužel.
Jádro všeho je znalost spirituální pravdy a její praktikování, žití a dostatečný rejstřík zkušeností. Když toto někdo nemá, jakože jde o většinu společnosti, žije jeden život, který je snadno ovlivnitelný nátlakem a strachem. Takoví lidé jsou slabí a nemají vypěstovanou žádnou zkušenost založenou na svědomí, soucitu, to je právě ta příklonnost k bezcitnému západu, který ničí celý svět a výsměch jejich obětem - tedy muslimům a slovanům.

Takže skutečně, je bláhové si myslet, že takto zkažená společnost bude schopná další transformace k lepšímu, když je takto toxická a dělá zlo.
Takovou populaci není možné kontaktovat a poskytnout ji technologie a dále očekávat její spolupráci k lepšímu, k zlepšení spirituálního rozložení společnosti.
To je naivita.

Pro nás je skutečně nejlepší řešení jednak ta depopulace a dále zbavení se techniky, kterou jsme nevytvořili my a jakkoliv nezapadá do našeho přirozeného vývoje. Tedy již od atomové bomby přes USA počítačové technologie, které získaly obchodováním s,lidmi od šedivých mimozemšťanů, dále přes bezdrátové technologie a satelitní systémy, 5G a HAARP technologie, až po hrůznou, již zažehnanou psychotronickou sféru ovlivňování mysli.

Toto všechno musí jít pryč.

Aby se tato rasa mohla obrodit a vyléčit. Zároveň tu již bude přítomná Galaktická federace, která může dále zasahovat do našeho vývoje, když uzná, že to bude k našemu prospěchu a jim to nedá zlý kosmologický odpal. Drakoniánské pekelné inteligence již nebudou moci zasahovat do našeho světa, takže se dá očekávat, že za nějaký čas, kdy se budeme již přirozeně vyvíjet podle svého vývojového stvořitelského plánu, nakonec budeme schopni kontaktovat Galaktickou federaci, oni se s námi konečně budou bavit jako s partnery, což se nyní skutečně neděje, protože to není možné vzhledem k naší zkaženosti a rozjívenosti a zběsilosti a naivitě a tam teprve budeme přijati do galaktického širšího společenství.
Nyní je to prostě ještě brzy, nejsme schopni toho evolučního kroku.

Nevím, jak přesně k tomuto dojde, dá se očekávat, že to půjde po smyčce magnetické západní vakcíny, tedy bude velice vymírat západ.
Stále očekávám jako budoucího vůdce civilizace Rusko, to je společnost, kde vědí, jak co vzniklo, doslova od šroubku, což se o západu, který zachází s nastrčenými technologiemi, říci nedá.
Takže i kdyby se technická úroveň znovu ocitla někde na počátku 20. století, v případě Ruska bude jistota, že vědí, jak to vzniklo a jak to vyrobit. Euro-asie bude nová společnost, nové jádro civilizace, tak jako tak.

Není to tak tragická vize, jak to vypadá.

Jinak samozřejmě, možná se pletu a zítra vše bude jinak, ale já už skutečně na kontakt a evoluční přestup nevěřím. Nevidím k tomu vůbec nikde jakékoliv podklady.
To, co se děje na alternativě, je slabounký čajíček.
Transformací se nazývá legalizace normální, běžné duchovnosti, kterou znali naši předci a nyní se z toho dělá bůhvíco, přitom to je absolutní norma, o které se nemá pochybovat.
Východní filosofie jsou kvalitativně někde úplně jinde, než z mého pohledu tupé křesťanství.
To je ale normální poznání, nic nového a většina těch ezo tomu ani nedosahuje.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter