Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Nevím, jak k takovému kroku dojde, že budeme svržení technologicky zpátky a naše rasa bude zredukovaná, ale toto vypadá docela reálně:

Putinova propagandistka by na Sibiř hodila atomovku. Chce zpět do roku 1993
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/simonjanova-rusko-jaderna-bomba-radioelektronika-valka-na-ukrajine-sibir-fyzika-vybuch.A231004_125108_zahranicni_jhr

" Vrchní ruská propagandistka Margarita Simonjanová navrhla, aby Rusové odpálili jadernou bombu nad Sibiří. Tvrdí, že by tím nevznikla radiace ani nedošlo k zabití mnoha lidí, ale že by se pouze zničila radioelektronika. "


Tak když to říká vrchní ruská propagandistka, zní to docela reálně.
To je dobrý nápad.
Já tedy taky žiju s technikou, která byla de facto už v r. 1993, jsem přesvědčená, že vývoj r. 1994 byl dostatečný pro zvládnutí této dimenzionální války a vše "chytré", "smart" absolutně ze svého života vynechávám.

Toto vypadá reálně.
Galaktická federace nedovolí nikomu jakkoliv odpálit jadernou bombu, pokud usoudí, že toto doopravdy ne.
Pokud by ale chtěli něco takového udělat, jakože chtějí, vrátit nás technicky někam do minulosti, kde nebude 5G a smart teror a drakoniánská dekadence, tak to s Rusy takto udělají.

Zajímavé, toto mi velice sedlo, vzhledem k tomu, co říkám a jak komunikuju s GF.

Akorát by to nevrátilo technickou úroveň do r. 1993, ale doopravdy někam na počátek 20. století. Došlo by ke strukturálnímu zhroucení globálního trhu a komunikace, propadl by chaos, padl by farmaprůmysl, GPS orientace, šíření signálu, lidi jsou dnes na elektronice závislí kompletně, veškerá doprava, veškerý průmysl, veškerá komunikace je závislá na funkční radioelektronice.
To, kdyby odbouchla velká bomba v atmosféře, tak se technický pád nezastaví na r. 1993, ale 1913.

Nicméně, pokud se to stane, bude to k našemu dobru a velice rychle bude na světě pouze 20% lidí.
Vysoký počet lidí na této planetě je dán vysokým počtem starých lidí, kteří jsou ale závislí na lécích a v případě bezohledného boje o přežití jsou handicapovaní.
Mladí jsou zase idioti, nemají znalosti a mají nerozvinuté mozkové funkce, jako je třeba paměť.
Ale dá se předpokládat, že by došlo k tak radikálnímu civilizačnímu šoku, že by se během několika let docílilo výrazné depopulace a sundání technické úrovně k mechanickým strojům počátkům 20. století.

Inu, kdo chce kam, pomožme mu tam.
Já jsem pro, tisíckrát lepší, než ještě jeden rok poslouchat západní nacistickou propagandu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter