Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.10.2023 >


Tady je fotka z Izraele, kde je oplakávána jedna oběť řádění Hamásu, nebo možná i Mosadu, nebo prostě nekoho, kdo to udělal a nedělají mu problém extrémní masakry. Takové jednotky má NWO běžně - řádí všude možně po světě, na východní Ukrajině taky řádili. Možná je to právě ten Mosad, nebo nějaké vypláchnuté jednotky od MK Ultra, s vygumovanou pamětí a mozkem nastřeleným na stav "zabiják".



Jsou nějaký bílý ne? Izrael je prostě bělošský stát násilím narvaný mezi Araby.
Kdo takovou kokotinu vymyslel?
No, kdyby židi, ale spíš asi nějaký Kavkazani, nebo mongoloidně-tatarský stepní nájezdníci, geneticky.
Židi jsou Semiti, to jsou i Arabové Semiti.

Už z genetického hlediska je to totální nesmysl, tady mluvit o nějakých židech.
Ať se ty bloncky vrátí někam k Volze a bude pokoj.

Kdo má furt řešit židy?
To už je vážně na hlavu, kor s tím židokvikotem na českém mainstreamu a s již poněkud až trapně viditelným spiknutím proti lidskému rozumu a rase obecně.
Z naší země si chtějí žiďáci fakt asi udělat Nový Jeruzalém.

Vtipný je, že takovou propojenost doopravdy vnímám, na tom dimenzionálním pozadí.
V Praze je ukrytá ta andělská energie, krátce jsem o ní psala v jednom komentáři pod předminulým dílem, je to typicky andělská bílá slovanská energie, je vysokofrekvenční, je zkrátka vznešená, krásná, z andělských světů.
A dobře spolureaguje s energií té časovačky pod Jeruzalémem, pod Al-Aksou a s energií toho místa obecně, protože to je taky ve vysokofrekvenčních, andělských polohách.
A v něčem je to celé tak, jak to má být, to jsou zkrátka procesy v jemnohmotném kultickém poli naší planety, jednotlivá místa mezi sebou interagují a naše Bohemie s andělskou slovanskou silou občas reaguje s jinými kultickými, přirozenými, nebo technickými místy.

Některá ta mystéria jsou pravda, to jo, toto je skutečně realita.

Ale neznamená to, že se staneme žiďáckou zemí.
Při vší úctě, ať jdou do prdele, já je tady nechci.
Ať se sem vrátí z Izraele případně jenom Čechoslováci, co odsud odešli po válce, buď z čisté víry k židovství, nebo před komunismem.
Ale ať zapomenou na to, že tady bude nějaký žido naci ráječek.
Všechny kdo nechápou, že toto je slovanská země, ničím.

Viděla jsem kdejaké mystérium, kupř, i to nacistické Černé slunce, které taky má být nějak spojené s naším kultickým systémem.
Tehdy jsme se zase propojovali s kultickým systémem Bohemie s Írákem a bylo to za zimního slunovratu, stala se velká velká mystická černo-modrá věc, musela to být interakce nějakých vesmírných sil a pak, šmitec a jede se dál.
Nacisti osrali, žiďáci oserou taky.
To jsou kultické, neviditelné, nepochytitelné a pro praktické vládnutí a ovládání světa nevyužitelné procesy a síly a přístup k tomu má jenom ten, kdo ctí planetu a vesmírné a kosmické síly a je propojený se Stvořitelem.

Takže jestli se žiďáci snaží vyvolat uměle pořád dokolečka nějaké mytologické záležitosti, tak i kdyby se jim to dělo pod čumákem, zmůžou kulový. Protože to nechápou.
Ale můžou kvůli tomu rozflákat Izrael a nám tady lézt notně na nervy, jasně.
Věřím, že s Araby je snazší domluva. Možná i odpovídají a ne jen mlží a pokoutně dělají zlo dál a mlčí a zapírají a mlčí a zapírají.

Stejně. Nikdo z nich není geneticky žid.

Podle rozumu jsou Židi geneticky totožní s Araby, Egypťany, Jordánci, no prostě s těmito všemi, co tam žijí. To jsou Semiti.

Za typického představitele Žida se ale považuje někdo s relativně bílou kůží, černýma očima, rovným nosem a tmavými vlasy.

viz. třeba tento:



Tak to je asi taky "semita", já bych ho píchla někam na Kavkaz. Kdybych to měla otipovat.
Takových tam běhá. Když mají jiný styl vousů a turban na hlavě, nikdo nic nepozná, jestli je to tedy Arab, nebo Žid.

Nebo toto:




Bych řekla, že ty zrzkové, kterých je tam taky fůra, nejsou asi úplně Semiti.
Prostě jim hrabe, jejich předci z neznámého důvodu přijali židovskou víru a může mi někdo vysvětlit, proč by nějaký vikingsko - slovansko - germánské geny měly bydlet někde mezi Araby? A měli mít na to dokonce nějaký nárok?
Co to je za nesmysly?

Fakt, já doufám, že Galaktická federace to myslí vážně, že rozpustí židovství, že už je to nebaví.
Vůbec, jakékoliv mytologie o nějakém vyvoleném národě je dobré hodit do kamen.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter