Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Depopulace, detechnizace a přírodní právo veta
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 10.10.2023 (11:52:45)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


A v médiích se teď snaží násilím utvrdit "hodnoty západu", tedy bezhlavé a tupé podporování všeho bezpráví a na zvracení hodnot prohnilého aristokratického západu proti "goyim".

Tzn. na blití podpora Izraele až do morální smrti a teď jsem ještě k tomu objevila článek "o hodných zednářích".

Že chceme ovládnout svět? Nesmysl, politika je pro nás tabu, říkají zednáři
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-ze-chceme-ovladnout-svet-nesmysl-politika-je-pro-nas-tabu-rikaji-zednari-237706#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Že zrovna teď se snaží legalizovat zednáře.
No jim to na blití nepřijde.
Tam prolhaný učesaný chlápek lže, jak když tiskne, tedy respektive říká pravdu jen po hranici, kde je to na blití a tam už taktně mlčí.
Klasický mlčící svině satanistický :-D

Ale má tam několik zajímavých výroků, které je utvrzují ze lži, nebo mě osobně velice zaujaly.

Kupř.
" Jedním z předpokladů pro přijetí do zednářského řádu je víra v existenci vyššího principu. Pro někoho ho představuje Bůh, někdo mu říká Vesmír, někdo Příroda. V zednářství pro něj používáme termín Veliký Architekt Všehomíra."

Takže oni Stvořiteli říkají "Architekt", už v tom pojmenování je tolik zla, fuj. Jasně to odkazuje k inženýrství, bezohlednosti, manipulativnímu myšlení a mocichtivosti a technokracii.


"...politika a náboženství jsou dvě základní oblasti, o kterých se v lóžích nebavíme. Úplně je vynecháváme. A pokud se politik rozhodne být svobodným zednářem, tak politická kariéra je jeho osobní životní cestou. Do té mu nemluvíme. Nicméně své politické názory a preference do lóže nesmí zanášet, protože politika a náboženství opravdu stojí mimo náš zájem. "

Tak oni nazývají Stvořitele Architektem a "politika" a "náboženství" je nezajímá?
Tak mocensky pojmenovaná síla, ke které se upírají NEMÁ žádné mocenské ambice?
Kor když podle tvrzení toho chlapa "zednářská lóže není pro bezvěrce"?
To jim tak žeru.

"Úplně interní mechanismy odhalovat nebudeme"
" Jak to ale vypadá během zasedání, o čem konkrétně členové lóže diskutují a jaké rituály provádějí, to už zednáři komentovat nechtěli. "

Nechtějí lhát. Podle mě se jim odhalí satanismus až na nějakých vyšších stupních, možná existuje i nějaká "jakoby" lóže pro blbečky, o které mluví ten chlápek, ale jinak to je základ, židozednářství, všech těch aktivit zločinného charakteru, okultních a mimozemských, psychotronických útoků atd.
Ono vůbec, tajná lóže, která se veřejně nabízí jako děvka a přitom nekápne ani kousek o tom, co tam ty šmejdi dělají, je dost divná věc.

Navíc jde o samotné mužské, bez žen, což by vysvětlovalo drnčivé hlasy do hlavy, které jsem poslouchala víc jak dva roky a které produkovali nějaký fakt ušláplý a dementně ceremoniální mužský hlasy a bylo to většinou sdělení, "že jsem ale žena", "že tu nemám co dělat" "že ženy nemají mít práva" atd.:

" Čili kdo chce být regulérním zednářem, tak vstupuje do čistě mužského řádu. "
"Je možná ještě dobré říct, že si umím představit, že několik žen ve velké mužské společnosti by mohlo být rušivým elementem, protože mužská koncentrace na důležité téma poleví při koncentraci na ženu."
"Ale existují i smíšené nebo čistě ženské řády. My je ale nepovažujeme za regulární řády. Regulární je jen mužský řád."

To by odpovídalo, prostě jsem se dostala díky spojení s Galaktickou federací do vrstev mocenských "čarodějných" nástrojů, technologií, dimenzionálních polí, zkrátka do okultní sféry moci a to strašně vadilo zednářům, kteří to normálně spravují a jsou zvyklí poslouchat své velké šéfíky Drakoniány a já jsem jim do toho vlezla, jako ženská, což je kosmologicky v pořádku, ale jim to přišlo jako děsný přečin.
No tak tady je to vysvětlené, prostě oni nesnesou ženskou ve svém řádu.
Jestli to byli vrcholoví židozednáři, kteří už viděli a přistoupili na veškerý satanismus a nakonec měli "tu čest" poznat své "pány", tak jsou to psychicky dokonale zlomení otroci.

Fakt supr.

A znova zdůrazňuju svoje vrcholně oprávněné podezření, že Zeanddrich E., který byl evidentně ten odporný satanistický anonym, co tu dlouhé roky deptal celý tento server, protože jak on odpadl, odpadly i všechny anonymy, byl dost pravděpodobně součást nějaké takové pitomé židozednářské lóže.
Napovrchu uhlazený sociálně prestižní hodný křesťánek, prakticky odporně až nelidsky prolhaná zrůda.

Takže celkově - v médiích jede opět násilný zločin, kdy se snaží obyčejného člověka přesvědčit, že goyim - tedy nežidy - je v pořádku kosit a jediní, na kterých záleží, jsou židi a taky se snaží legalizovat nejzločinnější organizace přes naleštěnou usměvavou slupku.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter